die linkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:22 schreef IED het volgende:
[..]
Omdat geen enkele krant doodnormale moorden bericht. alleen uitzonderlijke moorden worden af en toe in de media gebracht en nogmaals dir is een dood gewone doodslag geen moord.
Zoals ELKE DAG GEBEURD in Nederland.
Alleen omdat het slachtoffer een marokkaan is zou dit in het nieuws moeten zijn?
moet je zien hoevaak "hele lieve jongens" zoals dit onschuldigen blanken doodslaat http://extreem-rechts.nl/viewforum.php?f=10
Ja dat werk. Al dat gereutel over broeders en lieve jongen, dan weet je: dit is er een die we graag zouden denaturaliseren.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:58 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Er zitten wel prachtreacties tussen
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:11 schreef Athlon64x het volgende:
http://extreem-rechts.nl/(...)946f1e90fcb5095ea4b2![]()
idioten
![]()
quote:Waarschijnlijk sta ik binnenkort ook op je lijst van vermoorde Nederlander door mokros.
Ik ben laatst met dood bedreigt (mes onder mijn keel) door coke snuivende mokros.
Ik kan niet naar de politie want dan komen ze weer langs...
Heeft iemand het nummer van The A-Team?
Mwah, het ligt wat genuanceerder (zoals gewoonlijk), zoek maar eens naar de docu 'Soldaat voor Ambon'. Maar dat is verder offtopic hier.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:00 schreef Noordin het volgende:
Eigenlijk moet je zeggen dat de "Blanken" de Zuid Molukkers niet hebben gesteund om hun eigen staat te realiseren.Zonder die steun stonden de Molukkers machteloos tegenover de Indonesiėrs.
Nou en?, hoort erbij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
het schijnt dat die zijn vriendin ook wel eens klappen verkocht, laten we dat ook ff afwachten
Nou dat dus. Mishandelen, steken en dan ook nog over hem heen rijden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef NumberSeven het volgende:
Niemand een foto van het monstervriendin? Een paar kogels waren niet genoeg, hij moest eerst gemarteld worden.
Hoe moet ie anders eindigen als een martelaarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef NumberSeven het volgende:
Niemand een foto van het monstervriendin? Een paar kogels waren niet genoeg, hij moest eerst gemarteld worden.
Ik weet niet eens meer wat te typen,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:01 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Nou dat dus. Mishandelen, steken en dan ook nog over hem heen rijden?
Wat voor beest ben je dan? En voor wat? Niets rechtvaardigd zulk gedrag. Dan moet je opgesloten worden, voor altijd. Sleutel kwijtmaken en tot nooit meer ziens. Zulke lui hebben geen bestaansrecht.
Het is een lastige zaak aangezien hij is gedood omwille van een haram_relatiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:08 schreef Brerius het volgende:
[..]
Hoe moet ie anders eindigen als een martelaar
Beetje laat voor spijt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:08 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat te typen,. Ben benieuwd of het meisje nog enigszins spijt van haar daad heeft of niet.
Wie zegt dat het zo gegaan is?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:01 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Nou dat dus. Mishandelen, steken en dan ook nog over hem heen rijden?
Wat voor beest ben je dan? En voor wat? Niets rechtvaardigd zulk gedrag. Dan moet je opgesloten worden, voor altijd. Sleutel kwijtmaken en tot nooit meer ziens. Zulke lui hebben geen bestaansrecht.
Aha, en dat weet jij en verder niemand anders?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:09 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Het is een lastige zaak aangezien hij is gedood omwille van een haram_relatie
Dat is wat de nieuwsberichten ons doen geloven, verder weet ik idd. helemaal niets.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aha, en dat weet jij en verder niemand anders?
als dit zo was zou het me echt niks verbazenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:20 schreef Nystiq het volgende:
Die Mocro was een junk, crimineel. Hij snoof, blowde en mishandelde zijn vriendin altijd. Hij ging vaak vreemd enzo. Heeft andere mensen ook mishandeld.
In Nederland spelen we gelukkig niet voor eigen rechter.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:20 schreef Nystiq het volgende:
Die Mocro was een junk, crimineel. Hij snoof, blowde en mishandelde zijn vriendin altijd. Hij ging vaak vreemd enzo. Heeft andere mensen ook mishandeld.
Zelfs als dat zo zou zijn (hoe kom jij aan deze gedetailleerde kennis?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:20 schreef Nystiq het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |