als het zo gebeurd is wel jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:13 schreef zoalshetis het volgende:
de vermoedelijke doodsoorzaak is wel heel erg ziek.
Was het niet een loverboy? In dat geval eindelijk eens een groep die wel opkomt voor de vrouwenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:21 schreef Truee het volgende:
Pfff, Jezus Christ....![]()
Die jongen is niet gestoken door zijn vriendin, maar door een groep jongens. Zijn ex-vriendin heeft ervoor gezorgd dat die jongens hem hebben vermoord. Die jongen is gelokt door z`n ex-vriendin (2 - 3uur in de nacht). Hij is eerst mishandeld, 2x gestoken (1x in het hart) en daarna nog door hun 2x overreden met de auto. Hij is door vreemden op straat gevonden en naar het ziekenhuis gebracht.
Dit vinden jullie normaal?! Dit is iets wat dagelijks voorkomt? Of vinden jullie het toevallllig heel normaal, omdat het een Marokkaan is die is vermoord? Hoe komt het dat ik dit nieuws alleen op de regionale zenders zie? Hoe komt het dat dit alleen op www.westonline.nl en www.denhaagtv.nl staat? Is dit geen zinloos geweld?
Stel dat een Marokkaanse jongen was, die dit bij zijn vriendin had gedaan.... Zou het dan niet voorpagina nieuws zijn? En ga nou niet ontkennen dat wat ik nu zeg, waar is.
De mensen die dit niet eens erg vinden, fucking retards zijn jullie. Ik hoop dat jullie ook een geliefde verliezen, kijken of jullie het dan nog zo normaal vinden.
Koekje van eigen deeg?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:45 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Maar dat is nou het hele punt, als het hun overkomt moet de gehele wereld erbij gehaald worden, is het discriminatie, en laat iedereen ze zogenaamd in de steek. Koekje van eigen deeg dus, voor alle ellende over een aantal decennia met deze klojo's.
Het is bijna metafysisch, hè? Dat soort gedachtencirkeltjes heb ik ook nog steeds niet onder de knie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Koekje van eigen deeg?![]()
Dus iedere keer als iemand van Marokkaanse afkomst sterft is het een soort boetedoening voor de overlast die individuen van dezelfde afkomst in het verleden hebben veroorzaakt?
als het idd een loverboy bleek te zijn, dan haal ik ook mijn schouders op. maar die praktijken zijn mij niet bekend. de moordenares/doodslagpleegster schijnt zelfs zijn eerste vriendin te zijn geweest, als ik alles en iedereen mag geloven.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:23 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Was het niet een loverboy? In dat geval eindelijk eens een groep die wel opkomt voor de vrouwen
Ik doe voorlopig geen uitspraken, maar obv van kansberekening zou het me helegaar niet verbazen als deze jongen niet deugde. Mocht hij wel tot de goeien behoren, heb ik uiteraard niets gezegd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als het idd een loverboy bleek te zijn, dan haal ik ook mijn schouders op. maar die praktijken zijn mij niet bekend. de moordenares/doodslagpleegster schijnt zelfs zijn eerste vriendin te zijn geweest, als ik alles en iedereen mag geloven.
Er is een groepje jongens uit Tiel vertrokken om voor een meisje zomaar een goeie Marokkaan te vermoorden. Zonder aanleiding. Geloof je het zelf? Daar betaal je tegenwoordig minstens ¤1000,- voor heur..quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:44 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik doe voorlopig geen uitspraken, maar obv van kansberekening zou het me helegaar niet verbazen als deze jongen niet deugde. Mocht hij wel tot de goeien behoren, heb ik uiteraard niets gezegd.
Het gaat niet erom of iemand sterft, maar om het feit dat deze groep nu met de neus op de feiten wordt gedrukt ten aanzien van het politie & justitie apparaat. Daar heb ik het over. Want normaal gesproken zitten zij juist aan de andere kant van die lijn. Nu is het een keer omgekeerd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Koekje van eigen deeg?![]()
Dus iedere keer als iemand van Marokkaanse afkomst sterft is het een soort boetedoening voor de overlast die individuen van dezelfde afkomst in het verleden hebben veroorzaakt?
het zou zijn eerste vriendinnetje zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:58 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Er is een groepje jongens uit Tiel vertrokken om voor een meisje zomaar een goeie Marokkaan te vermoorden. Zonder aanleiding. Geloof je het zelf? Daar betaal je tegenwoordig minstens ¤1000,- voor heur..
Neuh, mijn onderbuikalarm gaat ook af.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:58 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Er is een groepje jongens uit Tiel vertrokken om voor een meisje zomaar een goeie Marokkaan te vermoorden. Zonder aanleiding. Geloof je het zelf? Daar betaal je tegenwoordig minstens ¤1000,- voor heur..
afgesproken, maar daar komen ook zweepjes bij aan te pasquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:08 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
maar als de slavernij je nog dwars zit wil ik je best mijn lichaam aanbieden om jouw persoonlijke sexslaaf te zijn hoor
geen probleemquote:Op zondag 1http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics augustus 2010 20:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
afgesproken, maar daar komen ook zweepjes bij aan te pas
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
afgesproken, maar daar komen ook zweepjes ---bij--- aan te pas
spelnaziquote:
jij, die iemand anders dom noemtquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij dacht 'het topic is met al die speculaties zó dom dat zelfs ik er kan posten'?
Laffe kloonquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:40 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
jij, die iemand anders dom noemt
![]()
Dat dus.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
jammer dat het al zover is gekomen dat we argwanend zijn over de rol van een marokkaans slachtoffer.
true thatquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
even voor de duidelijkheid. er is niet zoveel bekend over de achtergrond van deze onfortuinlijke jongen. ik vind veel aannames hier nogal grof en onrespectvol. beetje medeleven schaadt niet.
Speculeren is onderdeel van vrije meningsuiting en is uiteraard niks mis mee. Maar het handengewrijf over de gruwelijke dood van een Marokkaan is wel ff van een andere orde.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
even voor de duidelijkheid. er is niet zoveel bekend over de achtergrond van deze onfortuinlijke jongen. ik vind veel aannames hier nogal grof en onrespectvol. beetje medeleven schaadt niet.
QFT.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |