quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, helaas niet! Die foto is gemaakt in een hotel in Antwerpen. Dat bed was briljant: zo hoog dat ik er letterlijk op moest springen.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef Ewelina het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn hyvesprofiel kan verwijderen?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik weet niet of deze link werkt, maar zo ja, dan kun je op deze pagina op een link klikken om je hyves te verwijderen.
http://www.hyves.nl/help/?searchterms=delete+profiel
En ook dat is gelukt!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik raakte net even licht in paniek toen ik zag dat ik het topic sloot![]()
Mgoed, dit lijkt er een beetje op. Alleen geen idee hoe ik een link maak naar het vorige topic. Help iemand?
Oh, link is geloof ik al gelukt. Never mindquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik raakte net even licht in paniek toen ik zag dat ik het topic sloot![]()
Mgoed, dit lijkt er een beetje op. Alleen geen idee hoe ik een link maak naar het vorige topic. Help iemand?
Awww, ik vind het echt, echt, ECHT heel leuk voor jequote:
Echt??quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef kwakz0r het volgende:
@coco: gewoon de link plakken zonder verdere code, dat geeft de topicnaam als resultaat en aanklikbaar.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
k heb m als afscheidkadootje een zuigzoen meegegevent was een grapje, maar in t licht s ochtends kon je t best goed zien... oeps...
k heb m als afscheidkadootje een zuigzoen meegegevent was een grapje, maar in t licht s ochtends kon je t best goed zien... oeps...
quote:
ja, en de vriend van moeder, twee zusjes en en broertje geloof ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En hij gaat met zn moeder weg toch????
Leuk artikel!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:59 schreef Chicolate het volgende:
Als ik die foto's zo zie zou ik ook wel terug willen Nynke.
In het kader van SOG, kwam net dit artikel tegen over hoe hoogopgeleide vrouwen verliefd worden. http://www.intermediair.n(...)verliefd-worden.html Ik was verkouden toen mn vriend mn vriend werd. Of was deze hier al een keer gepost?
Ik heb niet het hele vorige topic gelezen, maar ze heeft een vriendquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Verhalen van kwak niet spannend genoeg?
Dat komt vast wel weer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:03 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben overigens sinds thuiskomst wel ongelofelijk KUT aan het etenmoet ook ongesteld worden enzo. maar de knop moet echt weer even om
Ik word Uniekhoorn de Tweede!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedzo Maria..
Misschien is dat hét wel voor jou, de hele dag wat groente en fruit eten... just like me ;')
Maar het helpt wel
Shiny is toch gewoon een lekker wijf (sorry)
Idem hier trouwens. Vandaag heb ik dan ook uitgeroepen tot schransdagquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:03 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben overigens sinds thuiskomst wel ongelofelijk KUT aan het etenmoet ook ongesteld worden enzo. maar de knop moet echt weer even om
Nou ja, raar... Meer too much info...quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh wauw. Ben ik de enige die hier hele rare dingen bij denkt?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou ja, raar... Meer too much info...
Met twee echte scholiertjes wordt het idd wél een erg raar eetlijstje! Dus geef maar toe, XMert!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt?
* Viking84 kijkt even naar X_M's sig.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt?
* Viking84 kijkt even naar X_M's sig.
Oh, fijn! Altijd goed om te horen zoietsquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, heb ik vanavond even een enorme hoop veren in m'n bevallige achterste gestoken gekregen.. Had beoordelingsgesprek op m'n werk.
.
Leuk is ie he! Al word ik van mn huidige ook nog erg vrolijk En ik heb geen idee hoe ik dit ding klein genoeg moet makenquote:
dr is vast een avatartopic ergens..quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Naais DaDtje!![]()
[..]
Leuk is ie he! Al word ik van mn huidige ook nog erg vrolijk En ik heb geen idee hoe ik dit ding klein genoeg moet maken![]()
Tis dat zwarte haar wat het hem doet he!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hoe cute en zo ontzettend Maria
Een keertje zo'n etentje moet je best kunnen hebben hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:28 schreef Noukjee het volgende:
pff mijn avondeten was slecht! (met 2 vriendinnen gekookt en gegeten);
rosti rondjes (2 van gehad, 80 kcal per stuk)
kipfiletstukjes gebakken in kipkruiden, knoflookpoeder en rucola pesto
2 grote foccacia broden (van allebei 1/3 gehad)
rode peper met roomkaas
warme geitenkaas met spek uit de oven
paprika
tomaat
komkommer
rucolasla
walnoten
mozzerella
1 glas roze, 1 glas prosecco, 1 strongbow
paar blokjes chocola
Pff, voel me vet en dik.
Ik ga maar slapen.. morgen weer werken *knor*
Heel veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Whiiiiiiiii ik ga trouwen!
En ik kan niet slapen.
Dat dusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Razz, je leest dit vast niet meer, maar een ontzettend fijne dag gewenst
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:36 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik kan niet slapen.
Geniet ervan!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:36 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik kan niet slapen.
Ik las eerst tijger. En het rare is.......dat een splitseconde ik dat niet eens raar vond.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puik!
Ik ben trouwens vanochtend om 5 uur wakkergebeld door een hijgerDie overigens verkeerd verbonden was (hij vroeg naar iemand)
"Je weet wat ik aan het doen ben?" Nou nee, maar toen had ik wel zo'n donkerbruin vermoeden
![]()
Nu ben ik moe
Haha, ik las ook tijgerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik las eerst tijger. En het rare is.......dat een splitseconde ik dat niet eens raar vond.![]()
En hijgers: bah. Zielig ook.
Mehe ik heb liever een tijger aan de telefoon dan een hijger! Al schijnen die Tamiltijgers ook geen rooskleurige manspersonen te zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik las eerst tijger. En het rare is.......dat een splitseconde ik dat niet eens raar vond.![]()
En hijgers: bah. Zielig ook.
ja! ik geef les, eerst ingerold, daarna ge-eist dat ik ook nog een opleiding kon doen, en dat was geen probleemquote:Op donderdag 29 juli 2010 07:29 schreef josja het volgende:
Morning! Vroeg, moe, werken, rode ogen van het janken en niet geslapenVanmiddag maar even bijslapen.
Geef je spinning Calimero? Opleiding gedaan of via de sportschool ingerold? Lijkt me super leuk om lessen te gaan geven in mijn gym. En nu weg, de asielbeessies vrolijken me wel weer op.
dat klinkt ook heel leuk!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:53 schreef _Calimero_ het volgende:
O en ik had gister weer een parade-date en het was weer heel leukAan het eind van de avond, kwamen er nog twee vrienden bij ons aan het tafeltje zitten (die jongen had ik vorige x ook gezien, maar nu was ik nuchterder
en nu wn dat was wel heel gezellig!)
en volgende week moet mijn date op hun huis passen en gaat ie daar voor mij koken en gaan we naar de film (inception, die wilden we allebei zien)
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:53 schreef _Calimero_ het volgende:
O en ik had gister weer een parade-date en het was weer heel leukAan het eind van de avond, kwamen er nog twee vrienden bij ons aan het tafeltje zitten (die jongen had ik vorige x ook gezien, maar nu was ik nuchterder
en nu wn dat was wel heel gezellig!)
en volgende week moet mijn date op hun huis passen en gaat ie daar voor mij koken en gaan we naar de film (inception, die wilden we allebei zien)
Ja, eindelijk is de love weer wat meer in the air hier!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Wat gaat het lekker met (bijna?) iedereen, lijkt wel!
Ik ben tot dusver niet ontevredenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning voor morgen:
O: bak kwark met verse bosbesjes en aardbeien
T: appel, biscuitje
L: 2 boterhammen 3 boterhammen pindakaas/appelstroop
T: - (fysio)
D: vegaburger, quinoa, salade van avocado en tomaat
T: verse ananas
Ik vind 'm keurig!quote:
Ja wat een faalhaas he! En dan schijnbaar ook nog denken: "Oh het is ook vrouwelijk! Prrrrimaaaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:05 schreef P.F. het volgende:
Ik vind dat verhaal van de verkeerd verbonden hijger van Maria toch wel echt hilarischDan ben je al zo suf om te gaan hijgen, draait hij ook nog eens het verkeerde nummer
!!
Your wish is my command! Ik ga maar eens afsluiten, dit schiet ook niet op. Morgen kom ik wel even spieken of er trouwfoto's door Razz zijn gepostquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:48 schreef AKnynke het volgende:
lijstje:
O: 2,5 pannenkoek met dun laagje nutella
L: 3 volkorenboterhammen met een halve avocado (uitgespreid dus over die 3 boterhammen)
T: blokje chocola
D: geen idee, vriendje kookt
T: biertje?
Ja, dat mis je! Ik heb gister zoveel fruit gegeten (bij alleen m'n ontbijt al wel 200 gram denk ik), dat ik dat vandaag niet zo'n probleem vond. Misschien nog een nectarine ofzo straks!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker!
Mis ik fruit?
Beterschap Anna!
Razz bedoel jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik word blij van dit topic...
Ratt gaat trouwen
Nom!quote:D: taco's (5 stuks) gevuld met mais, bonen, gehakt. Met cremefraiche en salade
Het was een vrij grote krabpaal toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:02 schreef Viking84 het volgende:
De krabpaal is er nog steeds niet trouwens. En het ligt niet aan de TNT, want de zending bevindt zich nog steeds in het eerste stadium ('zending is voorgemeld'). Vanochtend weer gemaild, nog geen mail terug
.
Hmm, nou ja, ik vind het dubieus.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het was een vrij grote krabpaal toch?
Dan wordt 'ie niet automatisch gescand bij TNT en als ze dat niet handmatig doen hou je deze melding ondanks dat het pakje wel bij de bode in de auto ligt.
quote:
We verstuurden de pakjes op mijn werk tot drie jaar geleden met TNT.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, ik vind het dubieus.
Dat het bij de TNT wat anders gaat dan normaal nu het vakantie is, dat kan ik nog wel begrijpen, maar waarom ik dan meteen > 3 dagen extra moet wachten op mijn pakket, nee...
Snap ik, is niet fijn om zolang te moeten wachten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:27 schreef Viking84 het volgende:
Mja, als een online winkel levering binnen 1 į 2 werkdagen op haar website heeft staan (ook al proberen ze zich er in een mail onderuit te lullen met het excuus dat ze geen garanties kunnen geven), dan wil ik toch zeker niet langer dan een werkweek op mijn pakketje wachten. Ik wacht dus af of ze reageren op mijn mail en anders bestel ik dit weekend elders een krabpaal en wordt deze geretourneerd, mocht 'ie nog komen.
Was tussen twee en vier niet ook zo'n beetje de standaard rusttijd voor moeder en kind?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, een vriendin van mij is vorige week bevallen van een dochtertje en nu sta ik natuurlijk te popelen om te gaan kraamschudden, maar ze neemt dr telefoon niet op!!!![]()
Ja, vooruit betaald (heeft Nachtwacht gedaan). Ik vrees dat het ook nog een heel gedoe wordt om dat geld terug te krijgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Snap ik, is niet fijn om zolang te moeten wachten.
Had je de paal vooruit betaald?
Minder.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:38 schreef Viking84 het volgende:
Ja, vooruit betaald (heeft Nachtwacht gedaan). Ik vrees dat het ook nog een heel gedoe wordt om dat geld terug te krijgen.
Ik gokte tussen 12 en 3quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Was tussen twee en vier niet ook zo'n beetje de standaard rusttijd voor moeder en kind?
Leuk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik gokte tussen 12 en 3
Maar ze belde me net terug en ik ga dinsdag langs![]()
Boksen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef Perruche het volgende:
Pief, boksen, leuk! Ik zou ook wel zoiets willen doen, volgens mij krijg je er een mooi lijf van ook. Maar eerst even geld vinden ergens
Heb je al eerder gebokst? Oh, en heb je al bandages/handschoenen/bitje? Of krijg je dat daar (de handschoenen dan. Bandages van een ander zijn al ranzig, laat staan iemand anders' bitje, haha).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:31 schreef P.F. het volgende:
Tennissen is pas in september..
Maarrr maandag ga ik boksen, dan betaal ik 17 euro en mag ik de hele maand (was eigenlijk 17 euro voor juli+aug maar ja nu is het al bijna aug)
Dan zou ik niet gaan boksen, neequote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Boksen lijkt mij ook wel tof, maar ik mag niet op m'n hoofd gemept worden. Dus.
Zo ging het bij ons ook ja. Er was wel een krabpaal, en bij elke nieuwe kat probeerden we het weer opnieuw maar ze krabden allemaal aan alles behalve dat ding.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geen krabpaal, ik heb vloerbedekking in de gang
Gelukkig lag die er al toen ik hier kwam wonen. Poes heeft m inmiddels zo naar zn grootje gekrabd dat ik binnenkort nieuwe vloerbedekking wil
Geen honger?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: 2 boterhammen met pasta
T: snoepperzikjes
L: 2 zelfgemaakte kroketten
T: cherrytomaatjes
D: soep (denk ik, heulemaal geen honger meer)
S: heel uitgebreid het huis gepoetst (ik zweette, ergo het telt als sport)
Ik zeg ook niet dat het compleet malafide is, maar wel dat ze hun zaakjes niet goed op orde hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik, wij hebben toen ook bij zooplus besteld en het pakket was toen heel snel binnen. Heb je niks aan, weet ik, maar het is dus niet compleet malafide ofzo.
Daarom heb je ons om je te vertellen dat 1 dagje slecht eten echt geen ramp is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind mezelf juist een vreetschuur :/
Maar bij zaken die 'hun zaakjes wel op orde hebben' gaat ook wel eens iets mis hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het compleet malafide is, maar wel dat ze hun zaakjes niet goed op orde hebben.
Ja, okee, dat is wel waar. Maar toch lastig om dat ook 'echt' aan te nemen, als je begrijpt wat ik bedoel. Naja, ik ga nu douchen en dan mijn haar doen en een beetje opmaken. Misschien voel ik me dan ook wel weet wat lekkerder in mijn vel zittenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daarom heb je ons om je te vertellen dat 1 dagje slecht eten echt geen ramp is.Dat kun je makkelijk hebben. Als je na zo'n dag gewoon weer normaal gaat eten valt de schade ook al reuze mee.
Ken vooral Robin Hobb met de Zieners.... Prachtige reeks!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind mezelf juist een vreetschuur :/
Ik ken die trilogie trouwens niet. Maar lijkt volgens mij een beetje op de serie(s) van Feist. Of het Rad des Tijds van Robert Jordan.
Ben trouwens benieuwd wat je van de serie vindt; ik ben op zoek naar een nieuwe serie om helemaal in los te kunnen gaan
Ik weet dat het lastig is, maar daarom blijf ik het wel zeggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, okee, dat is wel waar. Maar toch lastig om dat ook 'echt' aan te nemen, als je begrijpt wat ik bedoel. Naja, ik ga nu douchen en dan mijn haar doen en een beetje opmaken. Misschien voel ik me dan ook wel weet wat lekkerder in mijn vel zitten
Kun je het niet goedkoop via de uni doen? Handschoenen heb je al voor 35 oid en je kunt ze de eerste tijd lenen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef Perruche het volgende:
Pief, boksen, leuk! Ik zou ook wel zoiets willen doen, volgens mij krijg je er een mooi lijf van ook. Maar eerst even geld vinden ergens
Nou het leek mij gewoon leuk, ik was altijd het kneusje bij gym, maar als ik kan leren thaiboksen en roeien kan ik ook leren tennissenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Milady!![]()
Stoer heur, PFert! Hoe kom je er zo bij om te gaan tennissen?
hij is een beetje relaxter. De grootste deadlines zijn achter de rug, en volgende week gaan we op vakantie. Maar goed, een algemene stress blijft wel hangen. 'komt het ooit goed met m'n phd', 'ik zit er al een jaar in en er staat nog geen woord op papier' en 'wat moet ik hierna gaan doen'?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het met het vriendje inmiddels Nynke?
1 boek. En daarnaast wil ie graag ook wat publiceren, wat ook wel logisch is. Het is behoorlijk heftig, zeker het gevoel dat je helemaal geen vooruitgang boekt..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
Moet hij 1 boek schrijven of promoveert hij op een verzameling artikelen?
Het scheelt volgens mij heel veel als je in elk geval je eerste publicatie binnen hebt, dat is tenminste iets concreetsIk herken het heel erg van mn eigen vriend... Die begint in oktober aan zn vierde jaar en heeft het nu allemaal wat helderder, maar vorig jaar om deze tijd was ie best gestressed ook, met het besef dat ie halverwege was en nog 'niks' had.
Ohlala, ze zijn echt mooi....!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik neem aan dat het bruidspaar de taart in ieder geval gezien heeft en zo niet, sowieso niet meer online kijkt, dus ik heb foto's gepost in het taartendecoreertopic.
Pief, ik wil wel met je tennissen. Ik ben lid van het Kattenlaantje, maar dit jaar precies nog 0x geweest; mijn vaste tennismaatje zit al de hele zomer op Ibiza.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef P.F. het volgende:
[..]
Nou het leek mij gewoon leuk, ik was altijd het kneusje bij gym, maar als ik kan leren thaiboksen en roeien kan ik ook leren tennissenEn je hebt maar 1 ander iemand nodig ipv een heel bootje of een heel elftal. En het lijkt mij leuk om als 50+er nog te tennissen
Ja! Ik heb thaiboksen gedaan. Heb geen bitje want doe liever niet op het hoofdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je al eerder gebokst? Oh, en heb je al bandages/handschoenen/bitje? Of krijg je dat daar (de handschoenen dan. Bandages van een ander zijn al ranzig, laat staan iemand anders' bitje, haha).
Ik had trouwens altijd een 'junior' bitje, de volwassen maten waren toch een beetje groot voor mijn mond![]()
Spannend!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en de bevalling van m'n zus wordt maandag ingeleid! Binnen nu en een week krijg ik m'n vijfde tantezeggertje!.
Leuk! 1 sep begint mijn cursus, ik heb nu echt nog niveau 0 dus ik wil het je nu nog niet aandoenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Pief, ik wil wel met je tennissen. Ik ben lid van het Kattenlaantje, maar dit jaar precies nog 0x geweest; mijn vaste tennismaatje zit al de hele zomer op Ibiza.
Ze is maandag 37 weken, dus het kan prima.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Spannend!!!
Is ze nu nog veel te vroeg dan? En gaat het nog goed met je zus?
ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
1 boek. En daarnaast wil ie graag ook wat publiceren, wat ook wel logisch is. Het is behoorlijk heftig, zeker het gevoel dat je helemaal geen vooruitgang boekt..
Ahwquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze is maandag 37 weken, dus het kan prima.. Maar de antistoffen stijgen snel en het kindje is in de afgelopen 3 weken ook helemaal niet meer gegroeid, dus waarschijnlijk gaat hij of zij het buiten de buik beter doen dan erin.
Ik zit alleen dus wel in Londen t/m woensdag..
spannend zeg!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze is maandag 37 weken, dus het kan prima.. Maar de antistoffen stijgen snel en het kindje is in de afgelopen 3 weken ook helemaal niet meer gegroeid, dus waarschijnlijk gaat hij of zij het buiten de buik beter doen dan erin.
Ik zit alleen dus wel in Londen t/m woensdag..
4 publikaties is toch genoeg? In uppsala hoeven niet eens alle artikelen gepubliceerd te worden..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ken het gevoel.
gelukkig heb ik 2 solopublikaties en 1 co-publicatie in die 4 jaar gehad. m'n begeleidster stelde nu voor om op artikelen te promoveren. ik ben aan t uitpluizen hoe dat werkt en of ik dat wil (nog 3 publikaties moet te regelen zijn) want t voelt wel een soort als falen...
dat moest ik dus nakijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
spannend zeg!
[..]
4 publikaties is toch genoeg? In uppsala hoeven niet eens alle artikelen gepubliceerd te worden..
O thanksquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:04 schreef sigme het volgende:
P.F., je bent een chaoot, een neuroot, geen piloot, zeloot of idioot.
Wil je volgend jaar dan iets anders gaan doen dan je nu doet? Is er iemand die je kan helpen om er wel uit te komen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:45 schreef P.F. het volgende:
Ik heb geen idee, maar dit werkt niet (voor mij).. En ik kom er denk ik zelf niet uit.
Jawel, maar dit is voor de VU. En de tweede kans, heb de eerste deadline gemist door druktequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:48 schreef AKnynke het volgende:
kent jouw uni geen zomervakantie, chico?
En wat is het stil hier! Wij hebben net een biertje gedronken op een terrasje in de buurt, met livemuziek. Was gezellig!
ondanks dat iedereen al weet wie van je facebookvriendjes je nieuwe luverrr is, heb ik nog geen idee, dussuh: Zien die fotoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb nu een hele leuke foto van de meneer![]()
ik ga m even uploaden ergens safe...
Wow.quote:
gewoon, fitnessquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Rustig sporten is het devies SQ. Op zich is sporten een goede manier om van spierpijn af te komen, maar ik zou vooral een goede warming up doen.
Wat voor sport doe je?
Ah, heel verstandig. Ik zou gewoon vrij licht trainen. Dus met lichtere gewichten dan je gewend bent. De beste remedie tegen spierpijn is beweging.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon, fitnessheb wel vaker spierpijn maar niet in deze gradatie. Ik beschadig liever niks
tnx voor je adviesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, heel verstandig. Ik zou gewoon vrij licht trainen. Dus met lichtere gewichten dan je gewend bent. De beste remedie tegen spierpijn is beweging.
I'm SO jealous... die man is zó goed live... maar t gecancelde concert waar ik heen zou wordt niet vervangen in deze tour helaas... boehoehoequote:Op zaterdag 31 juli 2010 07:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een mooie foto Razz!Gefeliciteerd!
Kwak, wat is je meneer een lekker ding!
Ik kom net terug van een John Mayer-concert, damn...Wat was dat goed.
Tja, het zat er wel aan te komen natuurlijk. Ben benieuwd hoe lang het stand houdt. Geert Wilders is nou niet bepaald iemand die zich aan afspraken houdt (zie het AOW-standpunt).quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het nieuws waar ik treurig van werd, was van de kabinetsformatieplannen. Bah.
VVD en CDA met PVV gedoogsteun is echt niet waar ik op zit te wachten en PVV heeft t mooi bekeken want zo hebben ze geen enkele verantwoordelijkheid maar wel invloed.
/Klaagklaag
Ik had min of meer tzelfde idee...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
VVD en CDA met PVV gedoogsteun is echt niet waar ik op zit te wachten en PVV heeft t mooi bekeken want zo hebben ze geen enkele verantwoordelijkheid maar wel invloed.
/Klaagklaag
Ik snap ook niet dat het CDA hun vingers hieraan willen branden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
/Klaagklaag
Dat is wel bijzonder, want ik heb geen facebookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:15 schreef Blurred86 het volgende:
Puff en Anna: volgens mij heb ik jullie net toegevoegd op facebook (ik hoop tenminste dat jullie het zijn) en daarmee heb ik mijn slankie-collectie geloof ik wel zo'n beetje compleet
QFT.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
/Klaagklaag
haha oepsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder, want ik heb geen facebook
Oh Razz wat een prachtige fotoquote:
Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:15 schreef Blurred86 het volgende:
Puff en Anna: volgens mij heb ik jullie net toegevoegd op facebook (ik hoop tenminste dat jullie het zijn) en daarmee heb ik mijn slankie-collectie geloof ik wel zo'n beetje compleet
we zijn blij dat je weer thuis bent!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:27 schreef neen het volgende:
Gisteren toen ik thuiskwam ging m'n moeder nog even lekker nasi voor me makenomdat ik nog niet had gegeten
![]()
Ik ben dus helaas maar 2 weekjes (veel te kort dus) in een rehabilitatiecentrum geweest voor ex- drugs/alcoholverslaafden. Net gewoon koffie gehadMaar even kijken of het vanavond wat fijn weer is om een rondje te lopen... het lijkt nu wat regenachtig te worden hier.
Jij woont toch in Adam?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:47 schreef Blurred86 het volgende:
Eindelijk weeeeeekend!![]()
Heb zojuist al mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht (18,40 euro om mijn lekke achterband te reparerenmoet dat echt eens zelf leren doen!) en zit nu lekker te ontbijten. Planning voor vandaag: hardlopen (5km), opruimen en kleren wassen, boodschappen doen en verder lekker helemaal niets. Misschien een film kijken of aan een nieuw boek beginnen, lekker ontspannen iig
Leuke jongen Kwak!
En wat een prachtige foto Razz! Jullie zien er mooi uit! Fijne dag gehad?
Dat klinkt funky! Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
I'm SO jealous... die man is zó goed live... maar t gecancelde concert waar ik heen zou wordt niet vervangen in deze tour helaas... boehoehoe
thanks voor de meneer-complimentjes. ik ga m wel weer wissen nu (de link).
Razz!!wat was je mooi!! en wat een lieve foto!
ik heb net de eerste dag van het 60 days beachbody insanity programme gedaan (in de woonkamer). de fittest: de laatste drie oefeningen kon ik niet eens eentje van doen.ben benieuwd hoe t verbetert. t is wel lekker afwisselend programma, en ik ga t wel proberen vol te houden (:') )
ik ga me ook die twee maanden niet wegen, wél gezond eten. ik wil los van de weegschaal...
het is dit: http://www.beachbody.com/(...).do?tnt=INS_SHAKE_A2quote:
Van Hobb heb ik idd al veel meer gehoord; toch maar eens naar de boekenwinkel. Heb laatst grote schoonmaak gehouden, en toen kwam ik o.a. ¤50 aan boekenbonnen tegenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ken vooral Robin Hobb met de Zieners.... Prachtige reeks!
Ah zo, dan is een bitje inderdaad een beetje overbodig. Thai was juist niks voor mij, vanwege 't trappen, daar ben ik dan weer geen fan van. dat ik er zelf ontzettend slecht in ben, zou er misschien wel eens iets te maken mee kunnen hebben...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:56 schreef P.F. het volgende:
Ja! Ik heb thaiboksen gedaan. Heb geen bitje want doe liever niet op het hoofd
quote:
Bahahahaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:21 schreef AKnynke het volgende:
oh, wij vonden vanmorgen een dode spin tussen ons in. Die heeft een van ons waarschijnlijk geplet in zijn of haar slaap. Wel een beetje bah!
Oeh! Ik denk dat ik dat ook ga downloaden \o/quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is dit: http://www.beachbody.com/(...).do?tnt=INS_SHAKE_A2
en ik heb hem via een torrent daolnwodegincl invullijsten en een kalender-schema
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:10 schreef sigme het volgende:
Chicolate, aan het werk jij! Die OP is er niet in een halve dag. Pas als je je stuk af hebt mag een leuk stuk voor de OP schrijven, ok?
Hophop ik wil je niet meer zien.
huh ik snap het niet, wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef neen het volgende:
Jazekers! Alleen jammer dat het zo kort was, ik had er nog wel een tijdje willen blijven maar goed, dan maar gewoon een keertje teruggaan. Straks maar een cardreader kopen voor m'n foto's ofzo want die ben ik natuurlijk vergeten
Was de bruiloft van Mo en Wolf nog wat gezellig of wat?
oohhh dan ben jij het dusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:18 schreef Blurred86 het volgende:
Oh en Cali heb ik ook gevonden nu geloof ik
Ik kan nu zelfs nog bij iemand van bijna twee meter tegen zijn hoofd schoppenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah zo, dan is een bitje inderdaad een beetje overbodig. Thai was juist niks voor mij, vanwege 't trappen, daar ben ik dan weer geen fan van. dat ik er zelf ontzettend slecht in ben, zou er misschien wel eens iets te maken mee kunnen hebben...
Dat was een grapje hoop ik? Of misschien was het wel echt fijn?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
huh ik snap het niet, wat heb ik gemist?
Waarom ben je in een rehabilitatiecentrum geweest dan? was je daar opgenomen? en zijn dat soort dingen fijn?
Nope, Wageningenquote:
uhuhquote:
Ha, nice! Ik hou echt van slaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:49 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ik kan nu zelfs nog bij iemand van bijna twee meter tegen zijn hoofd schoppenIk hou van schoppen!
Hahaha.. the terrible twoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ha, nice! Ik hou echt van slaan![]()
Misschien moeten we een team vormen; samen zijn we dan onverslaanbaar
Dank! Ik bedacht me nu at ik dus nu op de reservelaptop zit, met gewoon Windows/IE, dus ik kan nou ook wiki'enquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:48 schreef P.F. het volgende:
Sigme ik heb hem zo bewerkt in de wiki:
<knip>
Die staat echt al heel lang op mijn to-bake-list! Ben benieuwd naar het resultaatquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:09 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga volgende week de momofuku crack pie maken voor mn studievrienden
http://almostbourdain.blo(...)-bars-crack-pie.html
Als je bij een begrafenis geėmotioneerd raakt hoef je je daar nooit voor te schamenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:13 schreef Viking84 het volgende:
Nou dat heb ik weer overleefd. Kerkdienst viel reuzemee maar al die emoties eromheen. Moest me echt inhouden om niet te gaan janken want dat wilde ik niet aangezien ik de overledene maar een keer heb gezien en gesproken. Maar ja je ziet ook voor je dat je eigen dierbaren aan de beurt zijn en dat is echt een naar idee.
Mja, ik vind het een beetje stomquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je bij een begrafenis geėmotioneerd raakt hoef je je daar nooit voor te schamen
En inderdaad, dat besef dat je ook zelf een keer vooraan zit![]()
Nog erger, ik ken heel veel mensen van mijn leeftijd die daar al hebben gezeten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijstje
s- insanity fitness test (dag 1)
o- 4 crackers met pindakaas
l- 2 boterhammen met ham, stukje gegrilde kipfilet
t- paprika
d- gestoofde kabeljauwfilet, ovenfrietjes, worteltjes
t- zoetzure zilveruitjesKwak
Dat is toch helemaal niet met elkaar te vergelijken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, ik vind het een beetje stom. Ik bedoel: haar eigen kinderen houden het redelijk droog en ik zit me daar een partij te janken... Ik kan daar slecht tegen, vooral als ik andere mensen geėmotioneerd zie worden.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:51 schreef kwakz0r het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijstje
s- insanity fitness test (dag 1)
o- 4 crackers met pindakaas
l- 2 boterhammen met ham, stukje gegrilde kipfilet
t- paprika
d- gestoofde kabeljauwfilet, ovenfrietjes, worteltjes
t- zoetzure zilveruitjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |