Dat komt vast wel weer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:03 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben overigens sinds thuiskomst wel ongelofelijk KUT aan het etenmoet ook ongesteld worden enzo. maar de knop moet echt weer even om
Ik word Uniekhoorn de Tweede!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedzo Maria..
Misschien is dat hét wel voor jou, de hele dag wat groente en fruit eten... just like me ;')
Maar het helpt wel
Shiny is toch gewoon een lekker wijf (sorry)
Idem hier trouwens. Vandaag heb ik dan ook uitgeroepen tot schransdagquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:03 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben overigens sinds thuiskomst wel ongelofelijk KUT aan het etenmoet ook ongesteld worden enzo. maar de knop moet echt weer even om
Nou ja, raar... Meer too much info...quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh wauw. Ben ik de enige die hier hele rare dingen bij denkt?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou ja, raar... Meer too much info...
Met twee echte scholiertjes wordt het idd wél een erg raar eetlijstje! Dus geef maar toe, XMert!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt?
* Viking84 kijkt even naar X_M's sig.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt?
* Viking84 kijkt even naar X_M's sig.
Oh, fijn! Altijd goed om te horen zoietsquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, heb ik vanavond even een enorme hoop veren in m'n bevallige achterste gestoken gekregen.. Had beoordelingsgesprek op m'n werk.
.
Leuk is ie he! Al word ik van mn huidige ook nog erg vrolijk En ik heb geen idee hoe ik dit ding klein genoeg moet makenquote:
dr is vast een avatartopic ergens..quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Naais DaDtje!![]()
[..]
Leuk is ie he! Al word ik van mn huidige ook nog erg vrolijk En ik heb geen idee hoe ik dit ding klein genoeg moet maken![]()
Tis dat zwarte haar wat het hem doet he!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hoe cute en zo ontzettend Maria
Een keertje zo'n etentje moet je best kunnen hebben hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:28 schreef Noukjee het volgende:
pff mijn avondeten was slecht! (met 2 vriendinnen gekookt en gegeten);
rosti rondjes (2 van gehad, 80 kcal per stuk)
kipfiletstukjes gebakken in kipkruiden, knoflookpoeder en rucola pesto
2 grote foccacia broden (van allebei 1/3 gehad)
rode peper met roomkaas
warme geitenkaas met spek uit de oven
paprika
tomaat
komkommer
rucolasla
walnoten
mozzerella
1 glas roze, 1 glas prosecco, 1 strongbow
paar blokjes chocola
Pff, voel me vet en dik.
Ik ga maar slapen.. morgen weer werken *knor*
Heel veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Whiiiiiiiii ik ga trouwen!
En ik kan niet slapen.
Dat dusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Razz, je leest dit vast niet meer, maar een ontzettend fijne dag gewenst
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:36 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik kan niet slapen.
Geniet ervan!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:36 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik kan niet slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |