quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, helaas niet! Die foto is gemaakt in een hotel in Antwerpen. Dat bed was briljant: zo hoog dat ik er letterlijk op moest springen.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef Ewelina het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn hyvesprofiel kan verwijderen?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik weet niet of deze link werkt, maar zo ja, dan kun je op deze pagina op een link klikken om je hyves te verwijderen.
http://www.hyves.nl/help/?searchterms=delete+profiel
En ook dat is gelukt!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik raakte net even licht in paniek toen ik zag dat ik het topic sloot![]()
Mgoed, dit lijkt er een beetje op. Alleen geen idee hoe ik een link maak naar het vorige topic. Help iemand?
Oh, link is geloof ik al gelukt. Never mindquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik raakte net even licht in paniek toen ik zag dat ik het topic sloot![]()
Mgoed, dit lijkt er een beetje op. Alleen geen idee hoe ik een link maak naar het vorige topic. Help iemand?
Awww, ik vind het echt, echt, ECHT heel leuk voor jequote:
Echt??quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef kwakz0r het volgende:
@coco: gewoon de link plakken zonder verdere code, dat geeft de topicnaam als resultaat en aanklikbaar.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
k heb m als afscheidkadootje een zuigzoen meegegevent was een grapje, maar in t licht s ochtends kon je t best goed zien... oeps...
k heb m als afscheidkadootje een zuigzoen meegegevent was een grapje, maar in t licht s ochtends kon je t best goed zien... oeps...
quote:
ja, en de vriend van moeder, twee zusjes en en broertje geloof ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En hij gaat met zn moeder weg toch????
Leuk artikel!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:59 schreef Chicolate het volgende:
Als ik die foto's zo zie zou ik ook wel terug willen Nynke.
In het kader van SOG, kwam net dit artikel tegen over hoe hoogopgeleide vrouwen verliefd worden. http://www.intermediair.n(...)verliefd-worden.html Ik was verkouden toen mn vriend mn vriend werd. Of was deze hier al een keer gepost?
Ik heb niet het hele vorige topic gelezen, maar ze heeft een vriendquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Verhalen van kwak niet spannend genoeg?
Dat komt vast wel weer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:03 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben overigens sinds thuiskomst wel ongelofelijk KUT aan het etenmoet ook ongesteld worden enzo. maar de knop moet echt weer even om
Ik word Uniekhoorn de Tweede!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedzo Maria..
Misschien is dat hét wel voor jou, de hele dag wat groente en fruit eten... just like me ;')
Maar het helpt wel
Shiny is toch gewoon een lekker wijf (sorry)
Idem hier trouwens. Vandaag heb ik dan ook uitgeroepen tot schransdagquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:03 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben overigens sinds thuiskomst wel ongelofelijk KUT aan het etenmoet ook ongesteld worden enzo. maar de knop moet echt weer even om
Nou ja, raar... Meer too much info...quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh wauw. Ben ik de enige die hier hele rare dingen bij denkt?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou ja, raar... Meer too much info...
Met twee echte scholiertjes wordt het idd wél een erg raar eetlijstje! Dus geef maar toe, XMert!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt?
* Viking84 kijkt even naar X_M's sig.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt?
* Viking84 kijkt even naar X_M's sig.
Oh, fijn! Altijd goed om te horen zoietsquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, heb ik vanavond even een enorme hoop veren in m'n bevallige achterste gestoken gekregen.. Had beoordelingsgesprek op m'n werk.
.
Leuk is ie he! Al word ik van mn huidige ook nog erg vrolijk En ik heb geen idee hoe ik dit ding klein genoeg moet makenquote:
dr is vast een avatartopic ergens..quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Naais DaDtje!![]()
[..]
Leuk is ie he! Al word ik van mn huidige ook nog erg vrolijk En ik heb geen idee hoe ik dit ding klein genoeg moet maken![]()
Tis dat zwarte haar wat het hem doet he!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hoe cute en zo ontzettend Maria
Een keertje zo'n etentje moet je best kunnen hebben hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:28 schreef Noukjee het volgende:
pff mijn avondeten was slecht! (met 2 vriendinnen gekookt en gegeten);
rosti rondjes (2 van gehad, 80 kcal per stuk)
kipfiletstukjes gebakken in kipkruiden, knoflookpoeder en rucola pesto
2 grote foccacia broden (van allebei 1/3 gehad)
rode peper met roomkaas
warme geitenkaas met spek uit de oven
paprika
tomaat
komkommer
rucolasla
walnoten
mozzerella
1 glas roze, 1 glas prosecco, 1 strongbow
paar blokjes chocola
Pff, voel me vet en dik.
Ik ga maar slapen.. morgen weer werken *knor*
Heel veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Whiiiiiiiii ik ga trouwen!
En ik kan niet slapen.
Dat dusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Razz, je leest dit vast niet meer, maar een ontzettend fijne dag gewenst
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:36 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik kan niet slapen.
Geniet ervan!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:36 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik kan niet slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |