abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84620518
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ga zo lekker high tea-en (spelling?) en een filmpje pakken met een groep freundinnen.

Even een rant hoor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en wat betreft Facebook: ik loop graag in steegjes!
pi_84620632
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:40 schreef anna82 het volgende:

[..]

SPOILER
Ik wil ook gaan stoppen met de pil maar kweenie of ik de NuvaRing of een spiraaltje ervoor in de plaats neem...

SPOILER
pi_84620639
En ik hang graag in hippe hotelkamers rond.

En een kus voor shiny. :*. We kennen het allemaal hier zo goed, denk ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:46:31 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84620725
quote:

Aha! :D

U is pretty :) en very Slankie!

En een :* voor Shiny :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84620782
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Bah, ik ben echt fucking pissig om die krabpaal. Net even een mail gestuurd, krijg ik mail terug met het verzoek om nog een paar dagen geduld te hebben :r. Ik heb mail gehad dat ze de zending hadden 'verpakt en verstuurd', maar hij is nog niet eens in het sorteercentrum, dus wat nou 'verstuurd' :r. Kan nu wel ergens anders een paal gaan bestellen en deze dan terugsturen als 'ie alsnog komt, maar dan moeten we nog steeds minstens een dag wachten 8)7.

Ik zeg ook: Whoosah voor de krabpaal.

Ik denk niet dat Pippa boos op jullie wordt als de krabpaal iets later komt. Ik denk dat Pippa uberhaupt nog geen besef heeft van het bestaan van een krabpaal.
pi_84621008
Balen van die krabpaal (na 5x krapbaal) Vik! En Shiny, ik snap wel wat je bedoelt hoor. Zeker na een snoepbui of een dag met ongezond eten voel ik me echt niet helemaal op m'n gemak. Maar probeer de grote lijn te zien, je bent zo mooi en heel goed bezig :*!

Verder ben ik vandaag als een Duracel-konijntje bezig met hapjes maken, de kamer versieren, de tuin versieren en en en en zin hebben in morgen. 't Is echt zo bijna O+!

Oh en op Feestboek kijk ik graag naar rechts, voor de kijker links ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2010 11:56:29 ]
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:57:05 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84621036
Ja je hebt ook gelijk, ik moet me niet zo druk maken om die krabpaal.

O God, de moeder van Nachtwachts zwager is overleden en nu moet Nachtwacht ook naar de begrafenis. Alleen was die vrouw vrijgemaakt, dus is het een vrijgemaakte dienst en nu moet ik mee van hem omdat hij daar niet in z'n eentje wil zitten :'). Naja, ik ga maar mee :P. Kan altijd m'n CI nog uitzetten tijdens de preek :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_84621039
Ik hou van springen op rare lokaties. >:O
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:58:08 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84621077
Oh ja, ik wilde Shiny nog even een :* geven. Ik baal ook behoorlijk van m'n lijf op dit moment, maar niet zo erg dat ik er 's nachts van wakker lig. Maar wel dat het me ervan weerhoudt om te gaan daten of überhaupt met iemand onder de lakens te kruipen :@.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:58:29 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84621088
En ik houd van katjes! O+ ;).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:59:00 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84621112
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Balen van die krabpaal (na 5x krapbaal) Vik! En Shiny, ik snap wel wat je bedoelt hoor. Zeker na een snoepbui of een dag met ongezond eten voel ik me echt niet helemaal op m'n gemak. Maar probeer de grote lijn te zien, je bent zo mooi en heel goed bezig :*!

Verder ben ik vandaag als een Duracel-konijntje bezig met hapjes maken, de kamer versieren, de tuin versieren en en en en zin hebben in morgen. 't Is echt zo bijna O+!

Oh en op Feestboek kijk ik graag naar rechts, voor de kijker links ;).
Je tweets verraden je idenititeit anders ook wel :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_84621138
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Ja je hebt ook gelijk, ik moet me niet zo druk maken om die krabpaal.

O God, de moeder van Nachtwachts zwager is overleden en nu moet Nachtwacht ook naar de begrafenis. Alleen was die vrouw vrijgemaakt, dus is het een vrijgemaakte dienst en nu moet ik mee van hem omdat hij daar niet in z'n eentje wil zitten :'). Naja, ik ga maar mee :P. Kan altijd m'n CI nog uitzetten tijdens de preek :+.
Enlighten me, wat is er zo erg aan een vrijgemaakte dienst? Het klinkt namelijk best gezellig, maar ik ken alleen Gereformeerd (want ik kom uit Kampen) en Doopsgezind (want dat is de nicht van m'n lief).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2010 11:59:46 ]
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:03:40 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84621294
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:59 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Enlighten me, wat is er zo erg aan een vrijgemaakte dienst? Het klinkt namelijk best gezellig, maar ik ken alleen Gereformeerd (want ik kom uit Kampen) en Doopsgezind (want dat is de nicht van m'n lief).
Ik ben zelf nooit naar een dienst in de vrijgemaakte kerk geweest, maar mijn ouders wel (m'n vader komt uit een vrijgemaakt gezin) en zelfs zij vonden het te ver gaan. Geen enkel troostwoord voor de nabestaanden, maar een hele koele zakelijke dienst. En Mark ging vroeger ook naar de vrijgemaakte kerk en hij vond het ook verschrikkelijk. Ik ben ook wel benieuwd wat ik ervan ga vinden hoor!
Niet meer actief op Fok!
pi_84621323
Thanks guys, jullie zijn lief *; :Y
Ik ga me maar eens aankleden.

Enne oke ik weet nu redelijk wie wie is, hehe. Af en toe een bietje verwarrend :+
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:04:49 #290
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84621336
Ben de laatste paar dagen meer brood aan het eten ipv alleen crackers of beschuit.

Gister en eergister ben ik ook gewoon 2x naar de wc geweest, zonder te hebben gelaxeerd(t)
Best een beetje trots op mezelf!
En voelt fijn dat m'n lichaam het gelukkig nog doet zonder die zooi!
Had me niks verbaast als me darmen lui waren en ik nooit meer zonder die zooi zou kunnen poepen

o: tosti met slankie-kaas en salami :9 [lang geleden dat ik een tosti heb gehad. It was delicious] O+
m: ?
d: koken met vriendinnen, dus ?

Zal straks het volledige lijstje posten :Y
pi_84621374
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Even een rant hoor:
SPOILER
:*
pi_84621390
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je tweets verraden je idenititeit anders ook wel :P.
Ik zag staan 'trouwen, morgen, hapjes' :D

Leuk gezicht heb jij Razz, en heel anders dan ik had verwacht: ik zag je eigenlijk voor me als blondine met heel steil haar :)
pi_84621400
Thx Vik, klinkt niet al te troostend nee :{ .

Goed zeg Noukje, en nu gauw afbouwen en helemaal stoppen met die troep. Je hebt het echt niet nodig, een lichaam dat gezond en gevarieerd van alles binnenkrijgt kan zelfs zonder Activia of Yakult lekker poepen O+.

Of "heeft zelfs zonder prebiotische bacteriën een gezonde darmflora" :7 .
Alsof er bloemetjes groeien.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2010 12:09:46 ]
pi_84621522
Woei, ik word zo blij van planningen die kloppen.
pi_84621631
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Woei, ik word zo blij van planningen die kloppen.
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:39:42 #296
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84622532
quote:

[..]

SPOILER
en ik kijk graag in spiegels. Zo, wij hebben flink uitgeslapen, nadat de duutser tot half 3 aan een deadline gewerkt had, en ik uit solidariteit opgebleven ben. Zonet op het balkonnetje zitten ontbijten, en nu ga ik zometeen m'n nieuwe wandelschoenen maar eens inwijden..Ik heb ze al heel goed verzorgd, drie keer ingesmeerd met dunne laagjes verzorgende creme die het leer waterdicht maakt..Nu maar eens kijken hoe ze het echt doen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:44:53 #297
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84622711
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik hang graag in hippe hotelkamers rond.

En een kus voor shiny. :*. We kennen het allemaal hier zo goed, denk ik.
ik dacht dat dat bij jou thuis was!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:28:16 #298
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_84624351
anna, ik heb jou nog niet volgens mij!! heb je denk ik net gevonden...

de film was tof, en t vriendje is nu écht mn vriendje (hij heeft t me nog even gevraagd) en t was zó fijn... alles gaat zó vanzelf. we voelen elkaar echt helemaal aan en het is geweldig. en we kunnen nog lachen ook... *zucht*

nu issie alleen twee weken op vakantie. boehoehoe.
Kwak
pi_84624628
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik dacht dat dat bij jou thuis was!
Nee, helaas niet! Die foto is gemaakt in een hotel in Antwerpen. Dat bed was briljant: zo hoog dat ik er letterlijk op moest springen.
pi_84625283
Weet iemand hoe ik mijn hyvesprofiel kan verwijderen?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')