quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ga zo lekker high tea-en (spelling?) en een filmpje pakken met een groep freundinnen.
Even een rant hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en wat betreft Facebook: ik loop graag in steegjes!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:40 schreef anna82 het volgende:
[..]Ik wil ook gaan stoppen met de pil maar kweenie of ik de NuvaRing of een spiraaltje ervoor in de plaats neem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:40 schreef anna82 het volgende:
Oh en wat betreft Facebook: ik loop graag in steegjes!
Ik zeg ook: Whoosah voor de krabpaal.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Bah, ik ben echt fucking pissig om die krabpaal. Net even een mail gestuurd, krijg ik mail terug met het verzoek om nog een paar dagen geduld te hebben. Ik heb mail gehad dat ze de zending hadden 'verpakt en verstuurd', maar hij is nog niet eens in het sorteercentrum, dus wat nou 'verstuurd'
. Kan nu wel ergens anders een paal gaan bestellen en deze dan terugsturen als 'ie alsnog komt, maar dan moeten we nog steeds minstens een dag wachten
.
Je tweets verraden je idenititeit anders ook welquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Balen van die krabpaal (na 5x krapbaal) Vik! En Shiny, ik snap wel wat je bedoelt hoor. Zeker na een snoepbui of een dag met ongezond eten voel ik me echt niet helemaal op m'n gemak. Maar probeer de grote lijn te zien, je bent zo mooi en heel goed bezig!
Verder ben ik vandaag als een Duracel-konijntje bezig met hapjes maken, de kamer versieren, de tuin versieren en en en en zin hebben in morgen. 't Is echt zo bijna!
Oh en op Feestboek kijk ik graag naar rechts, voor de kijker links.
Enlighten me, wat is er zo erg aan een vrijgemaakte dienst? Het klinkt namelijk best gezellig, maar ik ken alleen Gereformeerd (want ik kom uit Kampen) en Doopsgezind (want dat is de nicht van m'n lief).quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Ja je hebt ook gelijk, ik moet me niet zo druk maken om die krabpaal.
O God, de moeder van Nachtwachts zwager is overleden en nu moet Nachtwacht ook naar de begrafenis. Alleen was die vrouw vrijgemaakt, dus is het een vrijgemaakte dienst en nu moet ik mee van hem omdat hij daar niet in z'n eentje wil zitten. Naja, ik ga maar mee
. Kan altijd m'n CI nog uitzetten tijdens de preek
.
Ik ben zelf nooit naar een dienst in de vrijgemaakte kerk geweest, maar mijn ouders wel (m'n vader komt uit een vrijgemaakt gezin) en zelfs zij vonden het te ver gaan. Geen enkel troostwoord voor de nabestaanden, maar een hele koele zakelijke dienst. En Mark ging vroeger ook naar de vrijgemaakte kerk en hij vond het ook verschrikkelijk. Ik ben ook wel benieuwd wat ik ervan ga vinden hoor!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Enlighten me, wat is er zo erg aan een vrijgemaakte dienst? Het klinkt namelijk best gezellig, maar ik ken alleen Gereformeerd (want ik kom uit Kampen) en Doopsgezind (want dat is de nicht van m'n lief).
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Even een rant hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag staan 'trouwen, morgen, hapjes'quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je tweets verraden je idenititeit anders ook wel.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Woei, ik word zo blij van planningen die kloppen.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:40 schreef anna82 het volgende:
[..]en ik kijk graag in spiegels. Zo, wij hebben flink uitgeslapen, nadat de duutser tot half 3 aan een deadline gewerkt had, en ik uit solidariteit opgebleven ben. Zonet op het balkonnetje zitten ontbijten, en nu ga ik zometeen m'n nieuwe wandelschoenen maar eens inwijden..Ik heb ze al heel goed verzorgd, drie keer ingesmeerd met dunne laagjes verzorgende creme die het leer waterdicht maakt..Nu maar eens kijken hoe ze het echt doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en wat betreft Facebook: ik loop graag in steegjes!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
ik dacht dat dat bij jou thuis was!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik hang graag in hippe hotelkamers rond.
En een kus voor shiny.. We kennen het allemaal hier zo goed, denk ik.
Nee, helaas niet! Die foto is gemaakt in een hotel in Antwerpen. Dat bed was briljant: zo hoog dat ik er letterlijk op moest springen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik dacht dat dat bij jou thuis was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |