Maar eet je gezonder / voel je je beter / zitten je kleren ruimer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:40 schreef j.t het volgende:
Godver de godver! 84.4!!! Ik doe echt mn best en ik vlieg zo terug naar mn begin gewicht. Ik ben boos
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:42 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb alleen Maria als feest-vriendje
Eet gezonder, drink gezonder, ik beweeg zelfs, voel me ietjes beter ... maar mn kleren zitten niet ruimer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar eet je gezonder / voel je je beter / zitten je kleren ruimer?
Zoja, laat die weegschaal dan voor wat ie is en ga lekker op vakantie
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:49 schreef j.t het volgende:
[..]
Eet gezonder, drink gezonder, ik beweeg zelfs, voel me ietjes beter ... maar mn kleren zitten niet ruimer.
Ik hoop het! Ben bezig vanaf begin mei ... nah goed! Ik stap er even overheen, nog meer dingen te doen vandaag! Zo eerst naar de stad om de laatste dingen in te slaan! En nog even wat eten, want 4 happen yoghurt is niet genoeg!quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De rest komt nog wel johik merk ook nu pas dat mn kleren echt ruimer zitten (ik kan nog maar 1 bh fatsoenlijk aan
) en ik ben al bezig vanaf december!
Ah ja, hij ziet er idd wat jonger uit daar. Maar nog steeds leuk <3quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hij is net 22. die profielfoto is wel al een beetje oud volgens mij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, hartelijk gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:08 schreef Phaidra het volgende:
Uniekje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zat al te denken vanochtend wie er ook al weer jarig was vandaag
.
Nee, Shiny is volgende week woensdag jarig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Oooo ja,Uniek jarig?
en Shiny niet ook?
Hoe dan ook, voor alle jarigen vandaag:![]()
![]()
gefeliciteerd
![]()
![]()
oo ik had woensdag en shiny onthoudenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, Shiny is volgende week woensdag jarig.
* Viking84 supergoed geheugen heeft.
Daarvoor hebben ze de ignore-knop uitgevondenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een vriend die werkelijk elke scheet die hij laat (of zijn mede-treinreizigers) via twitter op facebook laat zettenook zo irritant.
Ja. Binnen twee uur.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Mailtjes van facebook heb ik heel gauw uitgeschakeld![]()
haha door die scheet opmerking weet ik precíes wie je bedoeltquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Mailtjes van facebook heb ik heel gauw uitgeschakeld![]()
Ik heb een vriend die werkelijk elke scheet die hij laat (of zijn mede-treinreizigers) via twitter op facebook laat zettenook zo irritant.
Cool!quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gefeliciteerd Uniek,en wat is met vriendjessuggesties?
Lijstje:
O: 3 x beschuit met rookvlees
T: Snack a jack caramel
L: 150 gr zelfgemaakte aardappelsalade en twee sneeën brood met witte pasta.
D: Gebakken aardappelen, boontjes, hamburger
T: 2 x bailey's denk ik
Misschien nog een halve mango als ik trek heb.
En over twee weken kunnen we ws ons katje ophalen
[ afbeelding ]
Hij heeft nog steeds geen naam en hij liep gisteren de hele tijd met zn staart zo omhoog en hij kwam steeds naar ons toeHij is echt heel leuk
Ken ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool!. Ik wil ook nog eens een zwart kartje!
.
Toen ik die foto zag (en nog niet had gezien dat er een katje op stond) moest ik denken aan The Smoke Monster uit Lost.
Snuggle kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ooooh kitten!
Ik vind het echt zo'n Oscar ofzo, of een PabloMomo
quote:
ok dat ligt echt onwijs ver bij mij vandaan! Als ik een auto voor de deur had had het nog gekund, maar het is 3 uur met het OVquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:51 schreef uniekhoorn het volgende:
LIef!
Wie langs wil komen moet het even zeggen, heb anderhalf uur in de keuken gestaan, hapjes maken maar er komt bijna niemand
hm dat is wel lastig. Kunnen ze je niet helpen met e.e.a? Succes ermee in ieder geval..!! Wanneer ga je?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Ik zit wat te ver weg. Maar wel heeeel erg gefeliciteerd!
@ Perruche: ik zat ook in Uppsala, ja! En ik zat in een studentenwoning, en daar zijn ze nogal streng op, dus ik kan niet meer terug. Ach, het komt vast goed uiteindelijk, maar ik vind het wel spannend.
Met je meneer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:01 schreef kwakz0r het volgende:
gefeliciteerd unicorn!helaas woon je ook wat te ver weg voor mij en heb ik vanavond al een date gepland...
Moet ik ook doen. Het weekendje kamperen heeft mij behalve veel plezier en onvergetelijke herinneringenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:04 schreef Perruche het volgende:
En nu ga ik even naar de Lush en de Tuinen, een scrubding kopen, en zeep, en gezichtscreme, want m'n huid ziet er niet uit, echt lelijk.
Veel plezierquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jawe gaan naar de fillum (Inception)
Amsterdam? toevallig!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:17 schreef anna82 het volgende:
[..]
Moet ik ook doen. Het weekendje kamperen heeft mij behalve veel plezier en onvergetelijke herinneringenook uitslag in mijn gezicht opgeleverd.
Trouwens, ik was gister ook in de Bijenkorf bij de boeken en Shiny werkt daar en dat had dus zomaar kunnen resulteren in een mini-meet![]()
Mja precies, ben dan altijd wel blij dat ik een student benquote:Op woensdag 28 juli 2010 07:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Wat een regen vannacht!
Chico: vakantiebaantje=lijden, dan weet je weer waar je je studie voor doet
Waarom wil je de voorste plaatsen? Broertje en ik rennen altijd voor de nooduitgang plaatsen in het midden. Extra beenruimtequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:22 schreef j.t het volgende:
Duim allemaal mee, dat ik de voorste plaatsen behaal!
Wij (vriendje en ik) nemen altijd plaatsen helemaal achterin, als het binnen europa is maakt die beenruimte niet zoveel uit, en het is veiliger in geval van crash (quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:30 schreef Chicolate het volgende:
Waarom wil je de voorste plaatsen? Broertje en ik rennen altijd voor de nooduitgang plaatsen in het midden. Extra beenruimte. Als eerste het vliegtuig uit bij een crash
.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:34 schreef Perruche het volgende:
en de snackwagen komt het eerste bij jou langs
Oh ik zit juist bij de vleugels omdat ze bij een docu zeiden dat dat de veiligste plaatsen zijn bij een crashquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wij (vriendje en ik) nemen altijd plaatsen helemaal achterin, als het binnen europa is maakt die beenruimte niet zoveel uit, en het is veiliger in geval van crash (:') ) en je bent er lekker snel uit en de snackwagen komt het eerste bij jou langs
Haha, leuke hak op tak postquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef Perruche het volgende:
Ik had trouwens een heel mooi ondergoed setje van passionata gevonden daar, en ik wilde afrekenen maar dat kon alleen bij de herenschoenen en dat wilde ik niet want dan voelde ik me opgelaten, met al die mannen en er stond ook echt zo'n popiejopie figuur achter de kassa.
En op het vliegveld in Engeland zei de beveligingsman dat ik op een actrice leek en gisteren ging ik naar de supermarkt en toen zei een onbekende vreemde man "mooi! mooi! jaaaaaaah mooi"huhuhuh.
Heb gisteren ook schapenwolinlegzooltjes (scrabble +10) gekocht voor in m'n ballerina's want die zool is zo dun, en dat zit echt heerlijk!
En nu heb ik m'n hippe gele bloesje aan en ga ik echt naar buiten
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, leuke hak op tak post
En het was inderdaad de Bijenkorf in Amsterdam!
Ik zit trouwens ook graag voorin. Op die manier zie ik de rest van het vliegtuig/passagiers niet en kan ik beter doen alsof ik mij heel ergens anders bevind. Vliegangst, weest wel.
wat helpt tegen vliegangst is je helemaal lazerus drinken. Of neem wat sterke slaappillenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, leuke hak op tak post
En het was inderdaad de Bijenkorf in Amsterdam!
Ik zit trouwens ook graag voorin. Op die manier zie ik de rest van het vliegtuig/passagiers niet en kan ik beter doen alsof ik mij heel ergens anders bevind. Vliegangst, weest wel.
Oh my... wat is dat in vredesnaam voor yoghurt?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Netjes Aychelle!
Ik heb als lunch een bak yoghurt van 500 gram, dat kreng is 700 kcal!Misschien maar niet te vaak doen dus
Ik dacht, als ik geen brood eet moet ik wel veel andere dingessen! Maar dit is wat enthousiast
Gelukkig valt mn D weer erg mee
![]()
Thxquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:53 schreef Perruche het volgende:
En coco, lieve hond, al heb ik het zelf niet zo op doe met een platte snoet!!
Roomyoghurt met perzik en maracuja! Ik las dat als 'romige yoghurt', maar er zit dus echt room inquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:01 schreef josja het volgende:
[..]
Oh my... wat is dat in vredesnaam voor yoghurt?
Hehehequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Roomyoghurt met perzik en maracuja! Ik las dat als 'romige yoghurt', maar er zit dus echt room in</slankie-faal>
Viel het tegen dan? Ik kan me er altijd goed vermakenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik dacht dat de Makro heel tof zou zijn.
Ik vond het alleen leuk om van die dingen als frikandellensnijders en zo te zien, maar eigenlijk is het er helemaal niet zo goedkoop als dat ik dacht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Viel het tegen dan? Ik kan me er altijd goed vermakenGa er juist liever niet heen, want dan koop ik altijd te veel
dat komt van de slagroom en suikerquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, hij is gelukkig wel lekker
Haha, ik las dit, en ik dacht "kraamvisite? Omg, omg, OMG! KRAAMVISITE!! Wat heb ik gemist??"quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]maar mijn ouders komen straks op kraamvisite.
Daar was ik al bang voor!quote:
Oeh, laat je weten hoe je 'm vindt? Ben heel benieuwdquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Het is een mooie film!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
quote:
Ah, good to know!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:12 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh trouwens, neen is in het buitenland en post daarom evenniet
Volgens mij moet je dan 100 tubes tandpasta tegelijk kopen, of tampons-inslaan-voor-een-jaar. Dat soort megaverpakkingen zijn wel (wat) voordeliger.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vond het alleen leuk om van die dingen als frikandellensnijders en zo te zien, maar eigenlijk is het er helemaal niet zo goedkoop als dat ik dacht.. En wat ik zocht hadden ze niet.
Ze had het er wel over op de bruiloft, dat ze vanaf toen vakantie had, maar nog niet wist wat het plan wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Idd, goed om te weten, want ik maakte me al een beetje zorgen.
Waar is Tink trouwens? Is die ook op vakantie ofzo?
Wat vind je er zo geweldig aan, dan? Ik vond de Franse supermarkten nog een stuk leuker.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de Makro wel tof. Wát een paradijs!. Maar idd niet supergoedkoop.
Dank je, nu kan ik stoppen met zorgen maken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:12 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh trouwens, neen is in het buitenland en post daarom evenniet
Oh, die is inderdaad echt leuk gewordenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Joseph Gordon-Levitt
(ik keek vroegahh altijd 3rd rock from the sun!
)
Ook voordeliger dan Prijzenparadijs of Euroland?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan 100 tubes tandpasta tegelijk kopen, of tampons-inslaan-voor-een-jaar. Dat soort megaverpakkingen zijn wel (wat) voordeliger.
Geen idee waar je woont, maar als je in de buurt van Duitsland woont, dan is de Kaufland bijvoorbeeld ge-wel-dig. Daar zijn veel spullen (vooral drogisterijartikelen) echt veel voordeliger t.o.v. NL. (waar was je eigenlijk naar op zoek?)
Geen idee eigenlijk. Volgens mij zijn Prijzenparadijs & Euroland meer van die outlet-achtige winkels, niet? Kaufland is meer een mega-supermarkt waar de prijzen standaard veel lager liggen dan in NLquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook voordeliger dan Prijzenparadijs of Euroland?
Ik heb nog met een megaverpakking tampons in m'n handen gestaan (m'n lijf begrijpt het woord 'maandelijks' niet zo goed meer, geloof ik), maar die vond ik ook helemaal niet zo goedkoop.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan 100 tubes tandpasta tegelijk kopen, of tampons-inslaan-voor-een-jaar. Dat soort megaverpakkingen zijn wel (wat) voordeliger.
Geen idee waar je woont, maar als je in de buurt van Duitsland woont, dan is de Kaufland bijvoorbeeld ge-wel-dig. Daar zijn veel spullen (vooral drogisterijartikelen) echt veel voordeliger t.o.v. NL. (waar was je eigenlijk naar op zoek?)
Tink heeft wel vakantie, of ze ook op vakantie ís, weet ik niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Idd, goed om te weten, want ik maakte me al een beetje zorgen.
Waar is Tink trouwens? Is die ook op vakantie ofzo?
Het massale en dat je er álles kunt krijgen!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat vind je er zo geweldig aan, dan? Ik vond de Franse supermarkten nog een stuk leuker.
Mijn man kwam net thuis van 't werk. Met een verrassing. Hema-taartquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, hij is gelukkig wel lekker
Ik hoor mezellefsquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maar ach, hij is gelukkig wel lekker
Aye, dat was ook de bedoelingquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik hoor mezellefs![]()
Ik ben na ongeveer 550 kcal opgehoudenIk kreeg buikpijn, geen idee of het kwam door alle ongezonde meuk die erin zat of doordat ik me daar druk om maakte
Nouja druk... Ik was ietwat beteuterd omdat ik zo puik aan het minderen was met brood en dan ditte
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:02 schreef j.t het volgende:
WAAAAAHOOOOOOOOOOO!! Seat 1A en 1B
Nu verder met mn koffer. Ben nog lang niet klaar en hij is nu 15.1 kg![]()
hi! effe uitrekenen kom ik er zo op terugquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi aychelle. Wat is je bmi en hoeveel wil je nog kwijt?
Welkom, succes en vooral veggies eten en sporten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:07 schreef aychelle het volgende:
BMI = 23
ik zit op een gewicht van: 57, met 1,57 lang (klein eigenlijk)
maar ik wil er eigenlijk nog zo'n paar kilotjes centimeters af, (ik wil geen pro-anna figuur)
Succes!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:07 schreef aychelle het volgende:
BMI = 23
ik zit op een gewicht van: 57, met 1,57 lang (klein eigenlijk)
maar ik wil er eigenlijk nog zo'n paar kilotjes af, (ik wil geen pro-anna figuur)
Ik heb eigenlijk niets met zwarte katten... En toen zag ik hemquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:53 schreef Perruche het volgende:
Janies, wat een dotje! Ikzwarte katten. En coco, lieve hond, al heb ik het zelf niet zo op doe met een platte snoet!!
En uniek, gefeliciteerd!!!!
thanxxquote:
Probeer eens galiiameloen met kokosmelk en een klein beetje suikerquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb kokosdrank van Optimel. Maar Greys heeft zulke hoge verwachtingen gekweekt dat het nu een pietsie tegenvalt.
Ik woon er vlakbij, als je dan iets nodig hebt, is dat net zo handigquote:
Oh, maar dat vind ik ook! En met mij iedereen hier. Ik refereerde naar mijn usernaamquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
thanxx
pro-anna figuur vind ik echt té dun, ... en mijn moeder wont let me ..
ozo! haha, nee ik bedoelde niet je usernaamquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh, maar dat vind ik ook! En met mij iedereen hier. Ik refereerde naar mijn usernaam
Fijn dat je moeder een beetje op je let.
Een beetje? Hij was enorm chagrijnig. Had geen zin om te gaan wandelen, want lui en warm. Kreeg hem niet vooruit en toen ben ik maar weer omgedraaid (na 10 meter!!) naar huis. Toen kon meneer ineens wel snel lopenquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:04 schreef Noukjee het volgende:
@ coco, wat een leuke hond! Hij kijkt wel een beetje chagrijnig haha!
Hahah vandaar!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Een beetje? Hij was enorm chagrijnig. Had geen zin om te gaan wandelen, want lui en warm. Kreeg hem niet vooruit en toen ben ik maar weer omgedraaid (na 10 meter!!) naar huis. Toen kon meneer ineens wel snel lopen
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb kokosdrank van Optimel. Maar Greys heeft zulke hoge verwachtingen gekweekt dat het nu een pietsie tegenvalt.
wil je nu nog een kitchenaid?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vond het alleen leuk om van die dingen als frikandellensnijders en zo te zien, maar eigenlijk is het er helemaal niet zo goedkoop als dat ik dacht.. En wat ik zocht hadden ze niet.
hoever ga je vliegen dan? Want voor kleine stukjes maakt het me echt niet uit om een uurtje of 2 krap te zitten. Als ik 8 uur moet vliegen, ja, dan heb ik het liefst een nooduitgangplaats.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:02 schreef j.t het volgende:
WAAAAAHOOOOOOOOOOO!! Seat 1A en 1B
Nu verder met mn koffer. Ben nog lang niet klaar en hij is nu 15.1 kg![]()
oeh, mooi!quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke, ik heb een Kenwood Patissier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net Dream Cream en imperialis, en een Sultana of Soap gekocht bij Lushen een zakje pitten voor in de muesli bij de Tuinen en kreeg e 1 gratis bij en een sisalhandschoen voor die putten in m'n dijen
![]()
Wauw! Zo'n ding wil ik ook! Echt handig! Gebruik het veel op m'n werk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke, ik heb een Kenwood Patissier.
Nee, Uniekje houdt er ook niet vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:10 schreef Noukjee het volgende:
Ben ik dan de enige die niet echt van kokos(smaak) houdt?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:14 schreef Perruche het volgende:
Ik ben dit weekend ook bij Lush geweest, ik was mn haren nu weer met godivaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net Dream Cream en imperialis, en een Sultana of Soap gekocht bij Lushen een zakje pitten voor in de muesli bij de Tuinen en kreeg e 1 gratis bij en een sisalhandschoen voor die putten in m'n dijen
Ik vind ze altijd zo vrolijk daar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:11 schreef conleche het volgende:
Bovendien, wat moet ik met een pot augurken van 5 kilo?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:14 schreef Perruche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, kon het niet laten...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend ook bij Lush geweest, ik was mn haren nu weer met godivaIk vind ze altijd zo vrolijk daar!
godivaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, er werkte heel leuke meisjes, 1 italiaanse waarmee ik even heb staan beppen over italiaanse mannen
en een duitse, en ze waren heel
![]()
Ohja dat vroegen ze ook aan mij toen ik bij uitgang vleugel zat. Of ik dan op de vleugel wilde gaan staan en iemand beneden, zodat we mensen de weg konden wijzen. Vond ik prima, maar had wel in mn achterhoofd dat in geval van brandende motoren, ik écht niet op de vleugel ga staan wachten tot de boel ontploftquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:14 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een ijskoffieverslavingIk mag 1 kopje per dag (is poeder waar melk bij moet, met half melk.half water issie goor), ook omdat ik anders niet slaap 's nachts.
Ik heb met mijn ex 1x bij Ryanair vooraan gezeten, werden we zelfs voor gevraagd?? Wel met de mededeling erbij dat dat was omdat we dan anderen konden helpen de nooduitgang uit te komen oid (er zaten eerst oudjes, die moesten weg). Naar Cuba wilde ik graag online inchecken zodat ik zoiets weer kon regelen (of anders in de buurt van de wc
) maar dat ging toen niet, kon wel doorgeven dat ik bij een raampje wou en dat kon toen nog net.
{even uit de lurkstand} cocos-optimel valt mij ook tegen. Klinkt lekkerder dan het isquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:03 schreef j.t het volgende:
[..]!! Die wil ik al tijden en bij ede AH schap leeg, bij de c1000 schap leeg bij andere weni meer waar schap leeg. Ik baalde! En nu 2 weken weg, misschien is die ook weg als ik terugkom
*ff bijlezen*
doe je dat gewoon meloen met koksmelk in de blender? kokosmelkquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik vind mijn meloen met kokos zó lekker
Stomme keukens, waarom worden ze altijd vies als je gaat koken?
4,5 uur vliegen! En ik houd al niet van vliegen, laat staan krap! Dus ik probeer altijd extra beenruimte te krijgen. Maar dit is de 2e x dat het gelukt isquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hoever ga je vliegen dan? Want voor kleine stukjes maakt het me echt niet uit om een uurtje of 2 krap te zitten. Als ik 8 uur moet vliegen, ja, dan heb ik het liefst een nooduitgangplaats.
Kan ook, maar ik snijd meestal gewoon die meloenin stukjes en gooi m in de kokosmelk. Soms beetje gewone melk erbij (als ik teveel meloen hebquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
doe je dat gewoon meloen met koksmelk in de blender? kokosmelk
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vandaag eet ik dus:
O: rozijnenbol met kaas
T: blokjes kaas en cherrytomaatjes
L: niet de hele pot almhof yoghurt met perzik en maracuja
T: wat aardbeitjes
D: zelfgemaakte tomatensoep met soepgroenten en balletjes
S: Club Dance
T: ?
Moedersquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:42 schreef Viking84 het volgende:
Mijn moeder wil trouwens ook altijd tien keer hetzelfde verhaal vertellen. En dan zeg ik: "Jaja, dat heb ik al gehoord" en dan zegt ze dat ik even lief moet doen of ze zegt "Oh" en vertelt het dan alsnog
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna droomde ik dat ik een goed gesprek had met Nelson Mandela![]()
*herkenbaar. Eerst vertelt ze het tegen mij. Dan 's avonds bij het eten nog eens tegen mijn vader (en mij als ik er ben). Dan belt er iemand en dan vertelt ze het daar tegen (waar ik bij zit). Dan vertelt ze het nog eens tegen mijquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:42 schreef Viking84 het volgende:
Mijn moeder wil trouwens ook altijd tien keer hetzelfde verhaal vertellen. En dan zeg ik: "Jaja, dat heb ik al gehoord" en dan zegt ze dat ik even lief moet doen of ze zegt "Oh" en vertelt het dan alsnog
.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Moeders![]()
Trouwens Vik, ik droomde vannacht dat jij en De Nachtwacht een relatie hadden en dat jullie gingen trouwen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna droomde ik dat ik een goed gesprek had met Nelson Mandela
. Best geloofwaardig op zich ja!
(vind ik dan, Nachtwacht denkt er anders over denk ik
).
En ik wil ook gewoon met een vrouw trouwen als het even kan.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Moeders![]()
Trouwens Vik, ik droomde vannacht dat jij en De Nachtwacht een relatie hadden en dat jullie gingen trouwen!Een nachtmerrie bedoel je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna droomde ik dat ik een goed gesprek had met Nelson Mandela
Na het gedoe tussen m'n ouders is de kans dat ik ooit trouw niet heel groot, laat staan met een lesbo... Wat is daar het nut van
![]()
Precies!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hè Nouk, wat vervelend. Heb daar ook zo'n hekel aan. Er zijn bijvoorbeeld van die mensen die hun agenda elke avond volplannen en dan hebben ze toch behoefte aan alleen bankhangen.
Ik doe het liever andersom
In mijn droom was het een heel goed idee! Zodat jullie samen voor eeuwig voor jullie poezebeesten konden zorgenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:15 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Een nachtmerrie bedoel je.Na het gedoe tussen m'n ouders is de kans dat ik ooit trouw niet heel groot, laat staan met een lesbo... Wat is daar het nut van
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:53 schreef Chicolate het volgende:
Zie mezelf op foto's en filmpjes van afgelopen weekend (niets bijzonders) en mijn figuur ziet er eigenlijk best wel ok uit. Mijn buik leek zelfs plat-achtig
.
Daar ben ik vanmiddag heen geweest!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja ik heb gescheiden ouders inderdaad en ze zijn beide tot op heden niet opnieuw getrouwd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
In mijn droom was het een heel goed idee! Zodat jullie samen voor eeuwig voor jullie poezebeesten konden zorgen
Heb je gescheiden ouders? Ik ook/wel, en na het tweede huwelijk van mijn vader was ik even in twijfel, maar toch lijkt trouwen me tof.
Ik denk dat dat over het algemeen wel waar is ja! Mijn meneer daarentegen heeft zijn huwelijksdag al helemaal uitgedacht, hij is tot op heden alleen nog vergeten mij te vragenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:41 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja ik heb gescheiden ouders inderdaad en ze zijn beide tot op heden niet opnieuw getrouwd.Maar voor vrouwen is een trouwdag heel anders dan voor mannen lijkt me. Als vrouw sta je dan toch een hele dag in het middelpunt van alle aandacht en loop je de hele dag in een mooie jurk en zo. Als man hup je er op zo'n dag toch maar wat achteraan in een lullig pak. En is het niet zo dat vrouwen over het algemeen ook veel meer van trouwen dromen en dat mannen er niet echt mee bezig zijn? Voor zover ik weet dan.
Voor de katjes zou het inderdaad beter zijn. Ik moet er nu al niet aan denken dat ik Pippa niet meer zal zien.
Eenscher dan eensch!quote:
Dat ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo, de man mag toch de hele dag naar z'n vrouw in een prachtige jurk kijken. Wat wil 'ie dan nog meer?
En krijgt ook nog eens de hele dag te horen wat voor prachtige vrouw ie heeft! (zelfs als ie een hork trouwt)quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo, de man mag toch de hele dag naar z'n vrouw in een prachtige jurk kijken. Wat wil 'ie dan nog meer?
Wat een lieve bruid!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En krijgt ook nog eens de hele dag te horen wat voor prachtige vrouw ie heeft! (zelfs als ie een hork trouwt)
Nee de bruid is altijd mooi/prachtigquote:
Toen ik ging trouwen, vond iedereen mijn jurk zo prachtig...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En anders is de jurk wel mooi en hou je je mond over de bruid die erin zit.
Dan ben ik toch bang dat je even een foto moet posten zodat wij kunnen beoordelen wat ze bedoelden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toen ik ging trouwen, vond iedereen mijn jurk zo prachtig...![]()
Fotoooo!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan ben ik toch bang dat je even een foto moet posten zodat wij kunnen beoordelen wat ze bedoelden.
Hey andersom werkt het verband niet hequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toen ik ging trouwen, vond iedereen mijn jurk zo prachtig...![]()
Hehe, da's waarquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey andersom werkt het verband niet he. Als mensen de jurk mooi vinden, betekent het niet automatisch dat ze de bruid niet mooi vinden ... maar een foto kan nooit kwaad
![]()
Hoe heb ik me eruit gered?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, die bruidstaart laatst was trouwens mooi. Wij hadden ook geen traditionele taart, die zal ik eens even opzoekenDenk dat de taart het niet zo erg vindt om vol met zijn (haar?) gezicht in beeld te komen
[ Bericht 21% gewijzigd door Cocotrimonium op 28-07-2010 23:07:51 ]
Wat fijn! En jullie zien er inderdaad heel gelukkig en mooi en fijn uit!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thanks jullie
Ik ben zelf nog steeds verliefd op de jurk. Hangt hier aan de kast, en ik haal 'm nog regelmatig even uit de hoes om ernaar te kijkenSowieso was de hele dag geweldig, dat zeggen mijn man en ik nog regelmatig tegen elkaar, en dat we zo gelukkig met elkaar zijn <3
Sport is goed!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:00 schreef Syrena het volgende:
Inmiddels is het trouwens veel en veel minder, ze sport nu twee keer in de week op twee verschillende plaatsen, dus heeft ook meer aanspraakHet vergeetachtige is ook weer een stuk minder gelukkig.
De prachtige jurk 's avonds uittrekken, mag ik hopen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op dit moment zijn we samen in Dld, maar ik ga straks weer naar Zweden, en mr. blijft hier!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Nynke: ik heb bij dit soort foto's altijd zo'n gevoel van, ik wil nog een keer!![]()
Wonen jullie inmiddels allebei al in Nl/D? Of moet dat nog gebeuren?
@ Chico, Maria & Mini: thanks! Maar het is op zo'n dag erg makkelijk om te stralen en er gelukkig uit te zienEn in september is het gewoon alweer een jaar geleden.
Hmmm, misschien een goede reden voor een feestje :p
quote:Op donderdag 29 juli 2010 05:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, volgens mij mag ik nog niet eens autorijden
Dan moet je ook lijstjes gaan postenquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:04 schreef Duvel het volgende:
Ik heb ook een feestboek. Dus ik mag hier zijn.
Wees verder gerust, ik heb nu overleg.
Ik zag net jouw foto op feestboek en met jouw eigen hoofd erbij is het plaatje nog mooier!quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, kater.. en ik voel me 29307983478739183 kg zwaarder door de ziljoen nootjes, zoutjes en chips die ik gister heb gegeten.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ga zo lekker high tea-en (spelling?) en een filmpje pakken met een groep freundinnen.
Even een rant hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en wat betreft Facebook: ik loop graag in steegjes!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:40 schreef anna82 het volgende:
[..]Ik wil ook gaan stoppen met de pil maar kweenie of ik de NuvaRing of een spiraaltje ervoor in de plaats neem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:40 schreef anna82 het volgende:
Oh en wat betreft Facebook: ik loop graag in steegjes!
Ik zeg ook: Whoosah voor de krabpaal.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Bah, ik ben echt fucking pissig om die krabpaal. Net even een mail gestuurd, krijg ik mail terug met het verzoek om nog een paar dagen geduld te hebben. Ik heb mail gehad dat ze de zending hadden 'verpakt en verstuurd', maar hij is nog niet eens in het sorteercentrum, dus wat nou 'verstuurd'
. Kan nu wel ergens anders een paal gaan bestellen en deze dan terugsturen als 'ie alsnog komt, maar dan moeten we nog steeds minstens een dag wachten
.
Je tweets verraden je idenititeit anders ook welquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Balen van die krabpaal (na 5x krapbaal) Vik! En Shiny, ik snap wel wat je bedoelt hoor. Zeker na een snoepbui of een dag met ongezond eten voel ik me echt niet helemaal op m'n gemak. Maar probeer de grote lijn te zien, je bent zo mooi en heel goed bezig!
Verder ben ik vandaag als een Duracel-konijntje bezig met hapjes maken, de kamer versieren, de tuin versieren en en en en zin hebben in morgen. 't Is echt zo bijna!
Oh en op Feestboek kijk ik graag naar rechts, voor de kijker links.
Enlighten me, wat is er zo erg aan een vrijgemaakte dienst? Het klinkt namelijk best gezellig, maar ik ken alleen Gereformeerd (want ik kom uit Kampen) en Doopsgezind (want dat is de nicht van m'n lief).quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Ja je hebt ook gelijk, ik moet me niet zo druk maken om die krabpaal.
O God, de moeder van Nachtwachts zwager is overleden en nu moet Nachtwacht ook naar de begrafenis. Alleen was die vrouw vrijgemaakt, dus is het een vrijgemaakte dienst en nu moet ik mee van hem omdat hij daar niet in z'n eentje wil zitten. Naja, ik ga maar mee
. Kan altijd m'n CI nog uitzetten tijdens de preek
.
Ik ben zelf nooit naar een dienst in de vrijgemaakte kerk geweest, maar mijn ouders wel (m'n vader komt uit een vrijgemaakt gezin) en zelfs zij vonden het te ver gaan. Geen enkel troostwoord voor de nabestaanden, maar een hele koele zakelijke dienst. En Mark ging vroeger ook naar de vrijgemaakte kerk en hij vond het ook verschrikkelijk. Ik ben ook wel benieuwd wat ik ervan ga vinden hoor!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Enlighten me, wat is er zo erg aan een vrijgemaakte dienst? Het klinkt namelijk best gezellig, maar ik ken alleen Gereformeerd (want ik kom uit Kampen) en Doopsgezind (want dat is de nicht van m'n lief).
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Even een rant hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag staan 'trouwen, morgen, hapjes'quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je tweets verraden je idenititeit anders ook wel.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Woei, ik word zo blij van planningen die kloppen.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:40 schreef anna82 het volgende:
[..]en ik kijk graag in spiegels. Zo, wij hebben flink uitgeslapen, nadat de duutser tot half 3 aan een deadline gewerkt had, en ik uit solidariteit opgebleven ben. Zonet op het balkonnetje zitten ontbijten, en nu ga ik zometeen m'n nieuwe wandelschoenen maar eens inwijden..Ik heb ze al heel goed verzorgd, drie keer ingesmeerd met dunne laagjes verzorgende creme die het leer waterdicht maakt..Nu maar eens kijken hoe ze het echt doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en wat betreft Facebook: ik loop graag in steegjes!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
ik dacht dat dat bij jou thuis was!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik hang graag in hippe hotelkamers rond.
En een kus voor shiny.. We kennen het allemaal hier zo goed, denk ik.
Nee, helaas niet! Die foto is gemaakt in een hotel in Antwerpen. Dat bed was briljant: zo hoog dat ik er letterlijk op moest springen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik dacht dat dat bij jou thuis was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |