dat komt van de slagroom en suikerquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, hij is gelukkig wel lekker
Haha, ik las dit, en ik dacht "kraamvisite? Omg, omg, OMG! KRAAMVISITE!! Wat heb ik gemist??"quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]maar mijn ouders komen straks op kraamvisite.
Daar was ik al bang voor!quote:
Oeh, laat je weten hoe je 'm vindt? Ben heel benieuwdquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jawe gaan naar de fillum (Inception)
Het is een mooie film!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jawe gaan naar de fillum (Inception)
quote:
Ah, good to know!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:12 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh trouwens, neen is in het buitenland en post daarom evenniet
Volgens mij moet je dan 100 tubes tandpasta tegelijk kopen, of tampons-inslaan-voor-een-jaar. Dat soort megaverpakkingen zijn wel (wat) voordeliger.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vond het alleen leuk om van die dingen als frikandellensnijders en zo te zien, maar eigenlijk is het er helemaal niet zo goedkoop als dat ik dacht.. En wat ik zocht hadden ze niet.
Ze had het er wel over op de bruiloft, dat ze vanaf toen vakantie had, maar nog niet wist wat het plan wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Idd, goed om te weten, want ik maakte me al een beetje zorgen.
Waar is Tink trouwens? Is die ook op vakantie ofzo?
Wat vind je er zo geweldig aan, dan? Ik vond de Franse supermarkten nog een stuk leuker.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de Makro wel tof. Wát een paradijs!. Maar idd niet supergoedkoop.
Dank je, nu kan ik stoppen met zorgen maken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:12 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh trouwens, neen is in het buitenland en post daarom evenniet
Oh, die is inderdaad echt leuk gewordenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Joseph Gordon-Levitt
(ik keek vroegahh altijd 3rd rock from the sun!
)
Ook voordeliger dan Prijzenparadijs of Euroland?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan 100 tubes tandpasta tegelijk kopen, of tampons-inslaan-voor-een-jaar. Dat soort megaverpakkingen zijn wel (wat) voordeliger.
Geen idee waar je woont, maar als je in de buurt van Duitsland woont, dan is de Kaufland bijvoorbeeld ge-wel-dig. Daar zijn veel spullen (vooral drogisterijartikelen) echt veel voordeliger t.o.v. NL. (waar was je eigenlijk naar op zoek?)
Geen idee eigenlijk. Volgens mij zijn Prijzenparadijs & Euroland meer van die outlet-achtige winkels, niet? Kaufland is meer een mega-supermarkt waar de prijzen standaard veel lager liggen dan in NLquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook voordeliger dan Prijzenparadijs of Euroland?
Ik heb nog met een megaverpakking tampons in m'n handen gestaan (m'n lijf begrijpt het woord 'maandelijks' niet zo goed meer, geloof ik), maar die vond ik ook helemaal niet zo goedkoop.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan 100 tubes tandpasta tegelijk kopen, of tampons-inslaan-voor-een-jaar. Dat soort megaverpakkingen zijn wel (wat) voordeliger.
Geen idee waar je woont, maar als je in de buurt van Duitsland woont, dan is de Kaufland bijvoorbeeld ge-wel-dig. Daar zijn veel spullen (vooral drogisterijartikelen) echt veel voordeliger t.o.v. NL. (waar was je eigenlijk naar op zoek?)
Tink heeft wel vakantie, of ze ook op vakantie ís, weet ik niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Idd, goed om te weten, want ik maakte me al een beetje zorgen.
Waar is Tink trouwens? Is die ook op vakantie ofzo?
Het massale en dat je er álles kunt krijgen!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat vind je er zo geweldig aan, dan? Ik vond de Franse supermarkten nog een stuk leuker.
Mijn man kwam net thuis van 't werk. Met een verrassing. Hema-taartquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, hij is gelukkig wel lekker
Ik hoor mezellefsquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maar ach, hij is gelukkig wel lekker
Aye, dat was ook de bedoelingquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik hoor mezellefs![]()
Ik ben na ongeveer 550 kcal opgehoudenIk kreeg buikpijn, geen idee of het kwam door alle ongezonde meuk die erin zat of doordat ik me daar druk om maakte
Nouja druk... Ik was ietwat beteuterd omdat ik zo puik aan het minderen was met brood en dan ditte
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:02 schreef j.t het volgende:
WAAAAAHOOOOOOOOOOO!! Seat 1A en 1B
Nu verder met mn koffer. Ben nog lang niet klaar en hij is nu 15.1 kg![]()
hi! effe uitrekenen kom ik er zo op terugquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi aychelle. Wat is je bmi en hoeveel wil je nog kwijt?
Welkom, succes en vooral veggies eten en sporten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:07 schreef aychelle het volgende:
BMI = 23
ik zit op een gewicht van: 57, met 1,57 lang (klein eigenlijk)
maar ik wil er eigenlijk nog zo'n paar kilotjes centimeters af, (ik wil geen pro-anna figuur)
Succes!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:07 schreef aychelle het volgende:
BMI = 23
ik zit op een gewicht van: 57, met 1,57 lang (klein eigenlijk)
maar ik wil er eigenlijk nog zo'n paar kilotjes af, (ik wil geen pro-anna figuur)
Ik heb eigenlijk niets met zwarte katten... En toen zag ik hemquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:53 schreef Perruche het volgende:
Janies, wat een dotje! Ikzwarte katten. En coco, lieve hond, al heb ik het zelf niet zo op doe met een platte snoet!!
En uniek, gefeliciteerd!!!!
thanxxquote:
Probeer eens galiiameloen met kokosmelk en een klein beetje suikerquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb kokosdrank van Optimel. Maar Greys heeft zulke hoge verwachtingen gekweekt dat het nu een pietsie tegenvalt.
Ik woon er vlakbij, als je dan iets nodig hebt, is dat net zo handigquote:
Oh, maar dat vind ik ook! En met mij iedereen hier. Ik refereerde naar mijn usernaamquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
thanxx
pro-anna figuur vind ik echt té dun, ... en mijn moeder wont let me ..
ozo! haha, nee ik bedoelde niet je usernaamquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh, maar dat vind ik ook! En met mij iedereen hier. Ik refereerde naar mijn usernaam
Fijn dat je moeder een beetje op je let.
Een beetje? Hij was enorm chagrijnig. Had geen zin om te gaan wandelen, want lui en warm. Kreeg hem niet vooruit en toen ben ik maar weer omgedraaid (na 10 meter!!) naar huis. Toen kon meneer ineens wel snel lopenquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:04 schreef Noukjee het volgende:
@ coco, wat een leuke hond! Hij kijkt wel een beetje chagrijnig haha!
Hahah vandaar!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Een beetje? Hij was enorm chagrijnig. Had geen zin om te gaan wandelen, want lui en warm. Kreeg hem niet vooruit en toen ben ik maar weer omgedraaid (na 10 meter!!) naar huis. Toen kon meneer ineens wel snel lopen
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb kokosdrank van Optimel. Maar Greys heeft zulke hoge verwachtingen gekweekt dat het nu een pietsie tegenvalt.
wil je nu nog een kitchenaid?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vond het alleen leuk om van die dingen als frikandellensnijders en zo te zien, maar eigenlijk is het er helemaal niet zo goedkoop als dat ik dacht.. En wat ik zocht hadden ze niet.
hoever ga je vliegen dan? Want voor kleine stukjes maakt het me echt niet uit om een uurtje of 2 krap te zitten. Als ik 8 uur moet vliegen, ja, dan heb ik het liefst een nooduitgangplaats.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:02 schreef j.t het volgende:
WAAAAAHOOOOOOOOOOO!! Seat 1A en 1B
Nu verder met mn koffer. Ben nog lang niet klaar en hij is nu 15.1 kg![]()
oeh, mooi!quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke, ik heb een Kenwood Patissier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net Dream Cream en imperialis, en een Sultana of Soap gekocht bij Lushen een zakje pitten voor in de muesli bij de Tuinen en kreeg e 1 gratis bij en een sisalhandschoen voor die putten in m'n dijen
![]()
Wauw! Zo'n ding wil ik ook! Echt handig! Gebruik het veel op m'n werk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke, ik heb een Kenwood Patissier.
Nee, Uniekje houdt er ook niet vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:10 schreef Noukjee het volgende:
Ben ik dan de enige die niet echt van kokos(smaak) houdt?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:14 schreef Perruche het volgende:
Ik ben dit weekend ook bij Lush geweest, ik was mn haren nu weer met godivaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net Dream Cream en imperialis, en een Sultana of Soap gekocht bij Lushen een zakje pitten voor in de muesli bij de Tuinen en kreeg e 1 gratis bij en een sisalhandschoen voor die putten in m'n dijen
Ik vind ze altijd zo vrolijk daar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:11 schreef conleche het volgende:
Bovendien, wat moet ik met een pot augurken van 5 kilo?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:14 schreef Perruche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, kon het niet laten...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend ook bij Lush geweest, ik was mn haren nu weer met godivaIk vind ze altijd zo vrolijk daar!
godivaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, er werkte heel leuke meisjes, 1 italiaanse waarmee ik even heb staan beppen over italiaanse mannen
en een duitse, en ze waren heel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja dat vroegen ze ook aan mij toen ik bij uitgang vleugel zat. Of ik dan op de vleugel wilde gaan staan en iemand beneden, zodat we mensen de weg konden wijzen. Vond ik prima, maar had wel in mn achterhoofd dat in geval van brandende motoren, ik écht niet op de vleugel ga staan wachten tot de boel ontploftquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:14 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een ijskoffieverslavingIk mag 1 kopje per dag (is poeder waar melk bij moet, met half melk.half water issie goor), ook omdat ik anders niet slaap 's nachts.
Ik heb met mijn ex 1x bij Ryanair vooraan gezeten, werden we zelfs voor gevraagd?? Wel met de mededeling erbij dat dat was omdat we dan anderen konden helpen de nooduitgang uit te komen oid (er zaten eerst oudjes, die moesten weg). Naar Cuba wilde ik graag online inchecken zodat ik zoiets weer kon regelen (of anders in de buurt van de wc
) maar dat ging toen niet, kon wel doorgeven dat ik bij een raampje wou en dat kon toen nog net.
{even uit de lurkstand} cocos-optimel valt mij ook tegen. Klinkt lekkerder dan het isquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:03 schreef j.t het volgende:
[..]!! Die wil ik al tijden en bij ede AH schap leeg, bij de c1000 schap leeg bij andere weni meer waar schap leeg. Ik baalde! En nu 2 weken weg, misschien is die ook weg als ik terugkom
*ff bijlezen*
doe je dat gewoon meloen met koksmelk in de blender? kokosmelkquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik vind mijn meloen met kokos zó lekker
Stomme keukens, waarom worden ze altijd vies als je gaat koken?
4,5 uur vliegen! En ik houd al niet van vliegen, laat staan krap! Dus ik probeer altijd extra beenruimte te krijgen. Maar dit is de 2e x dat het gelukt isquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hoever ga je vliegen dan? Want voor kleine stukjes maakt het me echt niet uit om een uurtje of 2 krap te zitten. Als ik 8 uur moet vliegen, ja, dan heb ik het liefst een nooduitgangplaats.
Kan ook, maar ik snijd meestal gewoon die meloenin stukjes en gooi m in de kokosmelk. Soms beetje gewone melk erbij (als ik teveel meloen hebquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
doe je dat gewoon meloen met koksmelk in de blender? kokosmelk
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vandaag eet ik dus:
O: rozijnenbol met kaas
T: blokjes kaas en cherrytomaatjes
L: niet de hele pot almhof yoghurt met perzik en maracuja
T: wat aardbeitjes
D: zelfgemaakte tomatensoep met soepgroenten en balletjes
S: Club Dance
T: ?
Moedersquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:42 schreef Viking84 het volgende:
Mijn moeder wil trouwens ook altijd tien keer hetzelfde verhaal vertellen. En dan zeg ik: "Jaja, dat heb ik al gehoord" en dan zegt ze dat ik even lief moet doen of ze zegt "Oh" en vertelt het dan alsnog
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna droomde ik dat ik een goed gesprek had met Nelson Mandela![]()
*herkenbaar. Eerst vertelt ze het tegen mij. Dan 's avonds bij het eten nog eens tegen mijn vader (en mij als ik er ben). Dan belt er iemand en dan vertelt ze het daar tegen (waar ik bij zit). Dan vertelt ze het nog eens tegen mijquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:42 schreef Viking84 het volgende:
Mijn moeder wil trouwens ook altijd tien keer hetzelfde verhaal vertellen. En dan zeg ik: "Jaja, dat heb ik al gehoord" en dan zegt ze dat ik even lief moet doen of ze zegt "Oh" en vertelt het dan alsnog
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |