Nee, Shiny is volgende week woensdag jarig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Oooo ja,Uniek jarig?
en Shiny niet ook?
Hoe dan ook, voor alle jarigen vandaag:![]()
![]()
gefeliciteerd
![]()
![]()
oo ik had woensdag en shiny onthoudenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, Shiny is volgende week woensdag jarig.
* Viking84 supergoed geheugen heeft.
Daarvoor hebben ze de ignore-knop uitgevondenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een vriend die werkelijk elke scheet die hij laat (of zijn mede-treinreizigers) via twitter op facebook laat zettenook zo irritant.
Ja. Binnen twee uur.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Mailtjes van facebook heb ik heel gauw uitgeschakeld![]()
haha door die scheet opmerking weet ik precíes wie je bedoeltquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Mailtjes van facebook heb ik heel gauw uitgeschakeld![]()
Ik heb een vriend die werkelijk elke scheet die hij laat (of zijn mede-treinreizigers) via twitter op facebook laat zettenook zo irritant.
Cool!quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gefeliciteerd Uniek,en wat is met vriendjessuggesties?
Lijstje:
O: 3 x beschuit met rookvlees
T: Snack a jack caramel
L: 150 gr zelfgemaakte aardappelsalade en twee sneeën brood met witte pasta.
D: Gebakken aardappelen, boontjes, hamburger
T: 2 x bailey's denk ik
Misschien nog een halve mango als ik trek heb.
En over twee weken kunnen we ws ons katje ophalen
[ afbeelding ]
Hij heeft nog steeds geen naam en hij liep gisteren de hele tijd met zn staart zo omhoog en hij kwam steeds naar ons toeHij is echt heel leuk
Ken ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool!. Ik wil ook nog eens een zwart kartje!
.
Toen ik die foto zag (en nog niet had gezien dat er een katje op stond) moest ik denken aan The Smoke Monster uit Lost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |