Maar eet je gezonder / voel je je beter / zitten je kleren ruimer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:40 schreef j.t het volgende:
Godver de godver! 84.4!!! Ik doe echt mn best en ik vlieg zo terug naar mn begin gewicht. Ik ben boos
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:42 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb alleen Maria als feest-vriendje
Eet gezonder, drink gezonder, ik beweeg zelfs, voel me ietjes beter ... maar mn kleren zitten niet ruimer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar eet je gezonder / voel je je beter / zitten je kleren ruimer?
Zoja, laat die weegschaal dan voor wat ie is en ga lekker op vakantie
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:49 schreef j.t het volgende:
[..]
Eet gezonder, drink gezonder, ik beweeg zelfs, voel me ietjes beter ... maar mn kleren zitten niet ruimer.
Ik hoop het! Ben bezig vanaf begin mei ... nah goed! Ik stap er even overheen, nog meer dingen te doen vandaag! Zo eerst naar de stad om de laatste dingen in te slaan! En nog even wat eten, want 4 happen yoghurt is niet genoeg!quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De rest komt nog wel johik merk ook nu pas dat mn kleren echt ruimer zitten (ik kan nog maar 1 bh fatsoenlijk aan
) en ik ben al bezig vanaf december!
Ah ja, hij ziet er idd wat jonger uit daar. Maar nog steeds leuk <3quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hij is net 22. die profielfoto is wel al een beetje oud volgens mij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, hartelijk gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:08 schreef Phaidra het volgende:
Uniekje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zat al te denken vanochtend wie er ook al weer jarig was vandaag
.
Nee, Shiny is volgende week woensdag jarig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Oooo ja,Uniek jarig?
en Shiny niet ook?
Hoe dan ook, voor alle jarigen vandaag:![]()
![]()
gefeliciteerd
![]()
![]()
oo ik had woensdag en shiny onthoudenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, Shiny is volgende week woensdag jarig.
* Viking84 supergoed geheugen heeft.
Daarvoor hebben ze de ignore-knop uitgevondenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een vriend die werkelijk elke scheet die hij laat (of zijn mede-treinreizigers) via twitter op facebook laat zettenook zo irritant.
Ja. Binnen twee uur.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Mailtjes van facebook heb ik heel gauw uitgeschakeld![]()
haha door die scheet opmerking weet ik precíes wie je bedoeltquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Mailtjes van facebook heb ik heel gauw uitgeschakeld![]()
Ik heb een vriend die werkelijk elke scheet die hij laat (of zijn mede-treinreizigers) via twitter op facebook laat zettenook zo irritant.
Cool!quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gefeliciteerd Uniek,en wat is met vriendjessuggesties?
Lijstje:
O: 3 x beschuit met rookvlees
T: Snack a jack caramel
L: 150 gr zelfgemaakte aardappelsalade en twee sneeën brood met witte pasta.
D: Gebakken aardappelen, boontjes, hamburger
T: 2 x bailey's denk ik
Misschien nog een halve mango als ik trek heb.
En over twee weken kunnen we ws ons katje ophalen
[ afbeelding ]
Hij heeft nog steeds geen naam en hij liep gisteren de hele tijd met zn staart zo omhoog en hij kwam steeds naar ons toeHij is echt heel leuk
Ken ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool!. Ik wil ook nog eens een zwart kartje!
.
Toen ik die foto zag (en nog niet had gezien dat er een katje op stond) moest ik denken aan The Smoke Monster uit Lost.
Snuggle kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ooooh kitten!
Ik vind het echt zo'n Oscar ofzo, of een PabloMomo
quote:
ok dat ligt echt onwijs ver bij mij vandaan! Als ik een auto voor de deur had had het nog gekund, maar het is 3 uur met het OVquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:51 schreef uniekhoorn het volgende:
LIef!
Wie langs wil komen moet het even zeggen, heb anderhalf uur in de keuken gestaan, hapjes maken maar er komt bijna niemand
hm dat is wel lastig. Kunnen ze je niet helpen met e.e.a? Succes ermee in ieder geval..!! Wanneer ga je?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Ik zit wat te ver weg. Maar wel heeeel erg gefeliciteerd!
@ Perruche: ik zat ook in Uppsala, ja! En ik zat in een studentenwoning, en daar zijn ze nogal streng op, dus ik kan niet meer terug. Ach, het komt vast goed uiteindelijk, maar ik vind het wel spannend.
Met je meneer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:01 schreef kwakz0r het volgende:
gefeliciteerd unicorn!helaas woon je ook wat te ver weg voor mij en heb ik vanavond al een date gepland...
Moet ik ook doen. Het weekendje kamperen heeft mij behalve veel plezier en onvergetelijke herinneringenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:04 schreef Perruche het volgende:
En nu ga ik even naar de Lush en de Tuinen, een scrubding kopen, en zeep, en gezichtscreme, want m'n huid ziet er niet uit, echt lelijk.
Veel plezierquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jawe gaan naar de fillum (Inception)
Amsterdam? toevallig!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:17 schreef anna82 het volgende:
[..]
Moet ik ook doen. Het weekendje kamperen heeft mij behalve veel plezier en onvergetelijke herinneringenook uitslag in mijn gezicht opgeleverd.
Trouwens, ik was gister ook in de Bijenkorf bij de boeken en Shiny werkt daar en dat had dus zomaar kunnen resulteren in een mini-meet![]()
Mja precies, ben dan altijd wel blij dat ik een student benquote:Op woensdag 28 juli 2010 07:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Wat een regen vannacht!
Chico: vakantiebaantje=lijden, dan weet je weer waar je je studie voor doet
Waarom wil je de voorste plaatsen? Broertje en ik rennen altijd voor de nooduitgang plaatsen in het midden. Extra beenruimtequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:22 schreef j.t het volgende:
Duim allemaal mee, dat ik de voorste plaatsen behaal!
Wij (vriendje en ik) nemen altijd plaatsen helemaal achterin, als het binnen europa is maakt die beenruimte niet zoveel uit, en het is veiliger in geval van crash (quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:30 schreef Chicolate het volgende:
Waarom wil je de voorste plaatsen? Broertje en ik rennen altijd voor de nooduitgang plaatsen in het midden. Extra beenruimte. Als eerste het vliegtuig uit bij een crash
.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:34 schreef Perruche het volgende:
en de snackwagen komt het eerste bij jou langs
Oh ik zit juist bij de vleugels omdat ze bij een docu zeiden dat dat de veiligste plaatsen zijn bij een crashquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wij (vriendje en ik) nemen altijd plaatsen helemaal achterin, als het binnen europa is maakt die beenruimte niet zoveel uit, en het is veiliger in geval van crash (:') ) en je bent er lekker snel uit en de snackwagen komt het eerste bij jou langs
Haha, leuke hak op tak postquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef Perruche het volgende:
Ik had trouwens een heel mooi ondergoed setje van passionata gevonden daar, en ik wilde afrekenen maar dat kon alleen bij de herenschoenen en dat wilde ik niet want dan voelde ik me opgelaten, met al die mannen en er stond ook echt zo'n popiejopie figuur achter de kassa.
En op het vliegveld in Engeland zei de beveligingsman dat ik op een actrice leek en gisteren ging ik naar de supermarkt en toen zei een onbekende vreemde man "mooi! mooi! jaaaaaaah mooi"huhuhuh.
Heb gisteren ook schapenwolinlegzooltjes (scrabble +10) gekocht voor in m'n ballerina's want die zool is zo dun, en dat zit echt heerlijk!
En nu heb ik m'n hippe gele bloesje aan en ga ik echt naar buiten
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, leuke hak op tak post
En het was inderdaad de Bijenkorf in Amsterdam!
Ik zit trouwens ook graag voorin. Op die manier zie ik de rest van het vliegtuig/passagiers niet en kan ik beter doen alsof ik mij heel ergens anders bevind. Vliegangst, weest wel.
wat helpt tegen vliegangst is je helemaal lazerus drinken. Of neem wat sterke slaappillenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, leuke hak op tak post
En het was inderdaad de Bijenkorf in Amsterdam!
Ik zit trouwens ook graag voorin. Op die manier zie ik de rest van het vliegtuig/passagiers niet en kan ik beter doen alsof ik mij heel ergens anders bevind. Vliegangst, weest wel.
Oh my... wat is dat in vredesnaam voor yoghurt?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Netjes Aychelle!
Ik heb als lunch een bak yoghurt van 500 gram, dat kreng is 700 kcal!Misschien maar niet te vaak doen dus
Ik dacht, als ik geen brood eet moet ik wel veel andere dingessen! Maar dit is wat enthousiast
Gelukkig valt mn D weer erg mee
![]()
Thxquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:53 schreef Perruche het volgende:
En coco, lieve hond, al heb ik het zelf niet zo op doe met een platte snoet!!
Roomyoghurt met perzik en maracuja! Ik las dat als 'romige yoghurt', maar er zit dus echt room inquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:01 schreef josja het volgende:
[..]
Oh my... wat is dat in vredesnaam voor yoghurt?
Hehehequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Roomyoghurt met perzik en maracuja! Ik las dat als 'romige yoghurt', maar er zit dus echt room in</slankie-faal>
Viel het tegen dan? Ik kan me er altijd goed vermakenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik dacht dat de Makro heel tof zou zijn.
Ik vond het alleen leuk om van die dingen als frikandellensnijders en zo te zien, maar eigenlijk is het er helemaal niet zo goedkoop als dat ik dacht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Viel het tegen dan? Ik kan me er altijd goed vermakenGa er juist liever niet heen, want dan koop ik altijd te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |