Met je meneer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:01 schreef kwakz0r het volgende:
gefeliciteerd unicorn!helaas woon je ook wat te ver weg voor mij en heb ik vanavond al een date gepland...
Moet ik ook doen. Het weekendje kamperen heeft mij behalve veel plezier en onvergetelijke herinneringenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:04 schreef Perruche het volgende:
En nu ga ik even naar de Lush en de Tuinen, een scrubding kopen, en zeep, en gezichtscreme, want m'n huid ziet er niet uit, echt lelijk.
Veel plezierquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jawe gaan naar de fillum (Inception)
Amsterdam? toevallig!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:17 schreef anna82 het volgende:
[..]
Moet ik ook doen. Het weekendje kamperen heeft mij behalve veel plezier en onvergetelijke herinneringenook uitslag in mijn gezicht opgeleverd.
Trouwens, ik was gister ook in de Bijenkorf bij de boeken en Shiny werkt daar en dat had dus zomaar kunnen resulteren in een mini-meet![]()
Mja precies, ben dan altijd wel blij dat ik een student benquote:Op woensdag 28 juli 2010 07:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Wat een regen vannacht!
Chico: vakantiebaantje=lijden, dan weet je weer waar je je studie voor doet
Waarom wil je de voorste plaatsen? Broertje en ik rennen altijd voor de nooduitgang plaatsen in het midden. Extra beenruimtequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:22 schreef j.t het volgende:
Duim allemaal mee, dat ik de voorste plaatsen behaal!
Wij (vriendje en ik) nemen altijd plaatsen helemaal achterin, als het binnen europa is maakt die beenruimte niet zoveel uit, en het is veiliger in geval van crash (quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:30 schreef Chicolate het volgende:
Waarom wil je de voorste plaatsen? Broertje en ik rennen altijd voor de nooduitgang plaatsen in het midden. Extra beenruimte. Als eerste het vliegtuig uit bij een crash
.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:34 schreef Perruche het volgende:
en de snackwagen komt het eerste bij jou langs
Oh ik zit juist bij de vleugels omdat ze bij een docu zeiden dat dat de veiligste plaatsen zijn bij een crashquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wij (vriendje en ik) nemen altijd plaatsen helemaal achterin, als het binnen europa is maakt die beenruimte niet zoveel uit, en het is veiliger in geval van crash (:') ) en je bent er lekker snel uit en de snackwagen komt het eerste bij jou langs
Haha, leuke hak op tak postquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef Perruche het volgende:
Ik had trouwens een heel mooi ondergoed setje van passionata gevonden daar, en ik wilde afrekenen maar dat kon alleen bij de herenschoenen en dat wilde ik niet want dan voelde ik me opgelaten, met al die mannen en er stond ook echt zo'n popiejopie figuur achter de kassa.
En op het vliegveld in Engeland zei de beveligingsman dat ik op een actrice leek en gisteren ging ik naar de supermarkt en toen zei een onbekende vreemde man "mooi! mooi! jaaaaaaah mooi"huhuhuh.
Heb gisteren ook schapenwolinlegzooltjes (scrabble +10) gekocht voor in m'n ballerina's want die zool is zo dun, en dat zit echt heerlijk!
En nu heb ik m'n hippe gele bloesje aan en ga ik echt naar buiten
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, leuke hak op tak post
En het was inderdaad de Bijenkorf in Amsterdam!
Ik zit trouwens ook graag voorin. Op die manier zie ik de rest van het vliegtuig/passagiers niet en kan ik beter doen alsof ik mij heel ergens anders bevind. Vliegangst, weest wel.
wat helpt tegen vliegangst is je helemaal lazerus drinken. Of neem wat sterke slaappillenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, leuke hak op tak post
En het was inderdaad de Bijenkorf in Amsterdam!
Ik zit trouwens ook graag voorin. Op die manier zie ik de rest van het vliegtuig/passagiers niet en kan ik beter doen alsof ik mij heel ergens anders bevind. Vliegangst, weest wel.
Oh my... wat is dat in vredesnaam voor yoghurt?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Netjes Aychelle!
Ik heb als lunch een bak yoghurt van 500 gram, dat kreng is 700 kcal!Misschien maar niet te vaak doen dus
Ik dacht, als ik geen brood eet moet ik wel veel andere dingessen! Maar dit is wat enthousiast
Gelukkig valt mn D weer erg mee
![]()
Thxquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:53 schreef Perruche het volgende:
En coco, lieve hond, al heb ik het zelf niet zo op doe met een platte snoet!!
Roomyoghurt met perzik en maracuja! Ik las dat als 'romige yoghurt', maar er zit dus echt room inquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:01 schreef josja het volgende:
[..]
Oh my... wat is dat in vredesnaam voor yoghurt?
Hehehequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Roomyoghurt met perzik en maracuja! Ik las dat als 'romige yoghurt', maar er zit dus echt room in</slankie-faal>
Viel het tegen dan? Ik kan me er altijd goed vermakenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik dacht dat de Makro heel tof zou zijn.
Ik vond het alleen leuk om van die dingen als frikandellensnijders en zo te zien, maar eigenlijk is het er helemaal niet zo goedkoop als dat ik dacht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Viel het tegen dan? Ik kan me er altijd goed vermakenGa er juist liever niet heen, want dan koop ik altijd te veel
dat komt van de slagroom en suikerquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, hij is gelukkig wel lekker
Haha, ik las dit, en ik dacht "kraamvisite? Omg, omg, OMG! KRAAMVISITE!! Wat heb ik gemist??"quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]maar mijn ouders komen straks op kraamvisite.
Daar was ik al bang voor!quote:
Oeh, laat je weten hoe je 'm vindt? Ben heel benieuwdquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Het is een mooie film!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
quote:
Ah, good to know!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:12 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh trouwens, neen is in het buitenland en post daarom evenniet
Volgens mij moet je dan 100 tubes tandpasta tegelijk kopen, of tampons-inslaan-voor-een-jaar. Dat soort megaverpakkingen zijn wel (wat) voordeliger.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vond het alleen leuk om van die dingen als frikandellensnijders en zo te zien, maar eigenlijk is het er helemaal niet zo goedkoop als dat ik dacht.. En wat ik zocht hadden ze niet.
Ze had het er wel over op de bruiloft, dat ze vanaf toen vakantie had, maar nog niet wist wat het plan wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Idd, goed om te weten, want ik maakte me al een beetje zorgen.
Waar is Tink trouwens? Is die ook op vakantie ofzo?
Wat vind je er zo geweldig aan, dan? Ik vond de Franse supermarkten nog een stuk leuker.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de Makro wel tof. Wát een paradijs!. Maar idd niet supergoedkoop.
Dank je, nu kan ik stoppen met zorgen maken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:12 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh trouwens, neen is in het buitenland en post daarom evenniet
Oh, die is inderdaad echt leuk gewordenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Joseph Gordon-Levitt
(ik keek vroegahh altijd 3rd rock from the sun!
)
Ook voordeliger dan Prijzenparadijs of Euroland?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan 100 tubes tandpasta tegelijk kopen, of tampons-inslaan-voor-een-jaar. Dat soort megaverpakkingen zijn wel (wat) voordeliger.
Geen idee waar je woont, maar als je in de buurt van Duitsland woont, dan is de Kaufland bijvoorbeeld ge-wel-dig. Daar zijn veel spullen (vooral drogisterijartikelen) echt veel voordeliger t.o.v. NL. (waar was je eigenlijk naar op zoek?)
Geen idee eigenlijk. Volgens mij zijn Prijzenparadijs & Euroland meer van die outlet-achtige winkels, niet? Kaufland is meer een mega-supermarkt waar de prijzen standaard veel lager liggen dan in NLquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook voordeliger dan Prijzenparadijs of Euroland?
Ik heb nog met een megaverpakking tampons in m'n handen gestaan (m'n lijf begrijpt het woord 'maandelijks' niet zo goed meer, geloof ik), maar die vond ik ook helemaal niet zo goedkoop.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan 100 tubes tandpasta tegelijk kopen, of tampons-inslaan-voor-een-jaar. Dat soort megaverpakkingen zijn wel (wat) voordeliger.
Geen idee waar je woont, maar als je in de buurt van Duitsland woont, dan is de Kaufland bijvoorbeeld ge-wel-dig. Daar zijn veel spullen (vooral drogisterijartikelen) echt veel voordeliger t.o.v. NL. (waar was je eigenlijk naar op zoek?)
Tink heeft wel vakantie, of ze ook op vakantie ís, weet ik niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Idd, goed om te weten, want ik maakte me al een beetje zorgen.
Waar is Tink trouwens? Is die ook op vakantie ofzo?
Het massale en dat je er álles kunt krijgen!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat vind je er zo geweldig aan, dan? Ik vond de Franse supermarkten nog een stuk leuker.
Mijn man kwam net thuis van 't werk. Met een verrassing. Hema-taartquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, hij is gelukkig wel lekker
Ik hoor mezellefsquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maar ach, hij is gelukkig wel lekker
Aye, dat was ook de bedoelingquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik hoor mezellefs![]()
Ik ben na ongeveer 550 kcal opgehoudenIk kreeg buikpijn, geen idee of het kwam door alle ongezonde meuk die erin zat of doordat ik me daar druk om maakte
Nouja druk... Ik was ietwat beteuterd omdat ik zo puik aan het minderen was met brood en dan ditte
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:02 schreef j.t het volgende:
WAAAAAHOOOOOOOOOOO!! Seat 1A en 1B
Nu verder met mn koffer. Ben nog lang niet klaar en hij is nu 15.1 kg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |