Snuggle kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ooooh kitten!
Ik vind het echt zo'n Oscar ofzo, of een PabloMomo
quote:
ok dat ligt echt onwijs ver bij mij vandaan! Als ik een auto voor de deur had had het nog gekund, maar het is 3 uur met het OVquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:51 schreef uniekhoorn het volgende:
LIef!
Wie langs wil komen moet het even zeggen, heb anderhalf uur in de keuken gestaan, hapjes maken maar er komt bijna niemand
hm dat is wel lastig. Kunnen ze je niet helpen met e.e.a? Succes ermee in ieder geval..!! Wanneer ga je?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Ik zit wat te ver weg. Maar wel heeeel erg gefeliciteerd!
@ Perruche: ik zat ook in Uppsala, ja! En ik zat in een studentenwoning, en daar zijn ze nogal streng op, dus ik kan niet meer terug. Ach, het komt vast goed uiteindelijk, maar ik vind het wel spannend.
Met je meneer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:01 schreef kwakz0r het volgende:
gefeliciteerd unicorn!helaas woon je ook wat te ver weg voor mij en heb ik vanavond al een date gepland...
Moet ik ook doen. Het weekendje kamperen heeft mij behalve veel plezier en onvergetelijke herinneringenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:04 schreef Perruche het volgende:
En nu ga ik even naar de Lush en de Tuinen, een scrubding kopen, en zeep, en gezichtscreme, want m'n huid ziet er niet uit, echt lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |