Fotoooo!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan ben ik toch bang dat je even een foto moet posten zodat wij kunnen beoordelen wat ze bedoelden.
Hey andersom werkt het verband niet hequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toen ik ging trouwen, vond iedereen mijn jurk zo prachtig...![]()
Hehe, da's waarquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey andersom werkt het verband niet he. Als mensen de jurk mooi vinden, betekent het niet automatisch dat ze de bruid niet mooi vinden ... maar een foto kan nooit kwaad
![]()
Hoe heb ik me eruit gered?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, die bruidstaart laatst was trouwens mooi. Wij hadden ook geen traditionele taart, die zal ik eens even opzoekenDenk dat de taart het niet zo erg vindt om vol met zijn (haar?) gezicht in beeld te komen
[ Bericht 21% gewijzigd door Cocotrimonium op 28-07-2010 23:07:51 ]
Wat fijn! En jullie zien er inderdaad heel gelukkig en mooi en fijn uit!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thanks jullie
Ik ben zelf nog steeds verliefd op de jurk. Hangt hier aan de kast, en ik haal 'm nog regelmatig even uit de hoes om ernaar te kijkenSowieso was de hele dag geweldig, dat zeggen mijn man en ik nog regelmatig tegen elkaar, en dat we zo gelukkig met elkaar zijn <3
Sport is goed!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:00 schreef Syrena het volgende:
Inmiddels is het trouwens veel en veel minder, ze sport nu twee keer in de week op twee verschillende plaatsen, dus heeft ook meer aanspraakHet vergeetachtige is ook weer een stuk minder gelukkig.
De prachtige jurk 's avonds uittrekken, mag ik hopen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo, de man mag toch de hele dag naar z'n vrouw in een prachtige jurk kijken. Wat wil 'ie dan nog meer?
Op dit moment zijn we samen in Dld, maar ik ga straks weer naar Zweden, en mr. blijft hier!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Nynke: ik heb bij dit soort foto's altijd zo'n gevoel van, ik wil nog een keer!![]()
Wonen jullie inmiddels allebei al in Nl/D? Of moet dat nog gebeuren?
@ Chico, Maria & Mini: thanks! Maar het is op zo'n dag erg makkelijk om te stralen en er gelukkig uit te zienEn in september is het gewoon alweer een jaar geleden.
Hmmm, misschien een goede reden voor een feestje :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |