quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Moeders![]()
Trouwens Vik, ik droomde vannacht dat jij en De Nachtwacht een relatie hadden en dat jullie gingen trouwen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna droomde ik dat ik een goed gesprek had met Nelson Mandela
. Best geloofwaardig op zich ja!
(vind ik dan, Nachtwacht denkt er anders over denk ik
).
En ik wil ook gewoon met een vrouw trouwen als het even kan.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Moeders![]()
Trouwens Vik, ik droomde vannacht dat jij en De Nachtwacht een relatie hadden en dat jullie gingen trouwen!Een nachtmerrie bedoel je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna droomde ik dat ik een goed gesprek had met Nelson Mandela
Na het gedoe tussen m'n ouders is de kans dat ik ooit trouw niet heel groot, laat staan met een lesbo... Wat is daar het nut van
![]()
Precies!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hè Nouk, wat vervelend. Heb daar ook zo'n hekel aan. Er zijn bijvoorbeeld van die mensen die hun agenda elke avond volplannen en dan hebben ze toch behoefte aan alleen bankhangen.
Ik doe het liever andersom
In mijn droom was het een heel goed idee! Zodat jullie samen voor eeuwig voor jullie poezebeesten konden zorgenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:15 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Een nachtmerrie bedoel je.Na het gedoe tussen m'n ouders is de kans dat ik ooit trouw niet heel groot, laat staan met een lesbo... Wat is daar het nut van
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:53 schreef Chicolate het volgende:
Zie mezelf op foto's en filmpjes van afgelopen weekend (niets bijzonders) en mijn figuur ziet er eigenlijk best wel ok uit. Mijn buik leek zelfs plat-achtig
.
Daar ben ik vanmiddag heen geweest!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jawe gaan naar de fillum (Inception)
Ja ik heb gescheiden ouders inderdaad en ze zijn beide tot op heden niet opnieuw getrouwd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
In mijn droom was het een heel goed idee! Zodat jullie samen voor eeuwig voor jullie poezebeesten konden zorgen
Heb je gescheiden ouders? Ik ook/wel, en na het tweede huwelijk van mijn vader was ik even in twijfel, maar toch lijkt trouwen me tof.
Ik denk dat dat over het algemeen wel waar is ja! Mijn meneer daarentegen heeft zijn huwelijksdag al helemaal uitgedacht, hij is tot op heden alleen nog vergeten mij te vragenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:41 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja ik heb gescheiden ouders inderdaad en ze zijn beide tot op heden niet opnieuw getrouwd.Maar voor vrouwen is een trouwdag heel anders dan voor mannen lijkt me. Als vrouw sta je dan toch een hele dag in het middelpunt van alle aandacht en loop je de hele dag in een mooie jurk en zo. Als man hup je er op zo'n dag toch maar wat achteraan in een lullig pak. En is het niet zo dat vrouwen over het algemeen ook veel meer van trouwen dromen en dat mannen er niet echt mee bezig zijn? Voor zover ik weet dan.
Voor de katjes zou het inderdaad beter zijn. Ik moet er nu al niet aan denken dat ik Pippa niet meer zal zien.
Eenscher dan eensch!quote:
Dat ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo, de man mag toch de hele dag naar z'n vrouw in een prachtige jurk kijken. Wat wil 'ie dan nog meer?
En krijgt ook nog eens de hele dag te horen wat voor prachtige vrouw ie heeft! (zelfs als ie een hork trouwt)quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo, de man mag toch de hele dag naar z'n vrouw in een prachtige jurk kijken. Wat wil 'ie dan nog meer?
Wat een lieve bruid!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En krijgt ook nog eens de hele dag te horen wat voor prachtige vrouw ie heeft! (zelfs als ie een hork trouwt)
Nee de bruid is altijd mooi/prachtigquote:
Toen ik ging trouwen, vond iedereen mijn jurk zo prachtig...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En anders is de jurk wel mooi en hou je je mond over de bruid die erin zit.
Dan ben ik toch bang dat je even een foto moet posten zodat wij kunnen beoordelen wat ze bedoelden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toen ik ging trouwen, vond iedereen mijn jurk zo prachtig...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |