abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:01:28 #201
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84600595
j.t., hele fijne vakantie! Geniet ervan *O*
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:08:55 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84600920
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:50 schreef anna82 het volgende:

[..]

Moeders O+

Trouwens Vik, ik droomde vannacht dat jij en De Nachtwacht een relatie hadden en dat jullie gingen trouwen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarna droomde ik dat ik een goed gesprek had met Nelson Mandela :)
_O-. Best geloofwaardig op zich ja! :Y (vind ik dan, Nachtwacht denkt er anders over denk ik :P).
En ik wil ook gewoon met een vrouw trouwen als het even kan :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_84601068
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:01 schreef Noukjee het volgende:
j.t., hele fijne vakantie! Geniet ervan *O*
Dat dus! :)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_84601200
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:50 schreef anna82 het volgende:

[..]

Moeders O+

Trouwens Vik, ik droomde vannacht dat jij en De Nachtwacht een relatie hadden en dat jullie gingen trouwen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarna droomde ik dat ik een goed gesprek had met Nelson Mandela :)
Een nachtmerrie bedoel je. :P Na het gedoe tussen m'n ouders is de kans dat ik ooit trouw niet heel groot, laat staan met een lesbo... Wat is daar het nut van :?
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:19:24 #205
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84601327
vriendinnenavondje en logeren gaat vanavond niet door..
één iemand heeft iets anders afgesproken ( :? ), en de ander is soort van 'ziek' (ze heeft altijd iets als ze niet bij haar vriend kan blijven slapen..)
Nou gezellig.
Nu zitten m'n andere vriendin en ik apart thuis, mensen te smsen of er nog iemand zin heeft om bij iemand thuis te zitten en te chillen/film te kijken, maar niemand reageert..
fijn dit }:|
pi_84601996
Hè Nouk, wat vervelend. Heb daar ook zo'n hekel aan. Er zijn bijvoorbeeld van die mensen die hun agenda elke avond volplannen en dan hebben ze toch behoefte aan alleen bankhangen.
Ik doe het liever andersom :P
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:42:57 #207
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84602346
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hè Nouk, wat vervelend. Heb daar ook zo'n hekel aan. Er zijn bijvoorbeeld van die mensen die hun agenda elke avond volplannen en dan hebben ze toch behoefte aan alleen bankhangen.
Ik doe het liever andersom :P
Precies! :Y
pi_84602800
Zie mezelf op foto's en filmpjes van afgelopen weekend (niets bijzonders) en mijn figuur ziet er eigenlijk best wel ok uit :o. Mijn buik leek zelfs plat-achtig :@.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_84602834
Ik heb mijn moeder net alle hotels laten zien waar ze naar toe gaan in Schotland, en de plaatsen laten zien op Googlemaps. Nu is ze aan het ruziemaken met mijn vader, omdat die nooit iets meedeelt of laat zien van waar ze naartoe gaan enzo :')

Ik laat haar nog ff de ferry zien O-) >:)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_84603975
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:15 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Een nachtmerrie bedoel je. :P Na het gedoe tussen m'n ouders is de kans dat ik ooit trouw niet heel groot, laat staan met een lesbo... Wat is daar het nut van :?
In mijn droom was het een heel goed idee! Zodat jullie samen voor eeuwig voor jullie poezebeesten konden zorgen :D

Heb je gescheiden ouders? Ik ook/wel, en na het tweede huwelijk van mijn vader was ik even in twijfel, maar toch lijkt trouwen me tof.
pi_84604001
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:53 schreef Chicolate het volgende:
Zie mezelf op foto's en filmpjes van afgelopen weekend (niets bijzonders) en mijn figuur ziet er eigenlijk best wel ok uit :o. Mijn buik leek zelfs plat-achtig :@.
*O* ^O^
pi_84604204
Wat een mooi topicnummer trouwens ~:)
pi_84604632
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja O+ we gaan naar de fillum (Inception)
Daar ben ik vanmiddag heen geweest!
pi_84604858
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef anna82 het volgende:

[..]

In mijn droom was het een heel goed idee! Zodat jullie samen voor eeuwig voor jullie poezebeesten konden zorgen :D

Heb je gescheiden ouders? Ik ook/wel, en na het tweede huwelijk van mijn vader was ik even in twijfel, maar toch lijkt trouwen me tof.
Ja ik heb gescheiden ouders inderdaad en ze zijn beide tot op heden niet opnieuw getrouwd. :) Maar voor vrouwen is een trouwdag heel anders dan voor mannen lijkt me. Als vrouw sta je dan toch een hele dag in het middelpunt van alle aandacht en loop je de hele dag in een mooie jurk en zo. Als man hup je er op zo'n dag toch maar wat achteraan in een lullig pak. En is het niet zo dat vrouwen over het algemeen ook veel meer van trouwen dromen en dat mannen er niet echt mee bezig zijn? Voor zover ik weet dan. :P

Voor de katjes zou het inderdaad beter zijn. Ik moet er nu al niet aan denken dat ik Pippa niet meer zal zien. :@
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:51:05 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84605338
Ohai!

Nachtwacht, denk aan de belastingvoordelen! :+ En je hoeft je kind niet te erkennen als je een kind krijgt, ze gaan er gewoon van uit dat die van jou en je vrouw is! (mocht je gewoon trouwen met een vrouw waarmee je ook teh shecks hebt enzo :P)

Voor mannen kan het geloof ik ook erg leuk zijn heur! Die zien er ook puik uit in hun pak en hebben moeders die mogen squealen over dat hun zoon toch zoooo groot geworden is :Y)
Ik heb ook gescheiden ouders, maar vriendje en ik zijn een veel puiker stel dus mij lijkt trouwen wel wat :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_84605503
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:41 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ja ik heb gescheiden ouders inderdaad en ze zijn beide tot op heden niet opnieuw getrouwd. :) Maar voor vrouwen is een trouwdag heel anders dan voor mannen lijkt me. Als vrouw sta je dan toch een hele dag in het middelpunt van alle aandacht en loop je de hele dag in een mooie jurk en zo. Als man hup je er op zo'n dag toch maar wat achteraan in een lullig pak. En is het niet zo dat vrouwen over het algemeen ook veel meer van trouwen dromen en dat mannen er niet echt mee bezig zijn? Voor zover ik weet dan. :P

Voor de katjes zou het inderdaad beter zijn. Ik moet er nu al niet aan denken dat ik Pippa niet meer zal zien. :@
Ik denk dat dat over het algemeen wel waar is ja! Mijn meneer daarentegen heeft zijn huwelijksdag al helemaal uitgedacht, hij is tot op heden alleen nog vergeten mij te vragen :D
pi_84605543
Ja hallo, de man mag toch de hele dag naar z'n vrouw in een prachtige jurk kijken. Wat wil 'ie dan nog meer?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_84605561
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik háát dat nummer. Echt. Diep. Intens.
Eenscher dan eensch! *;

Ik ben net begonnen aan een poging tot bijlezen, maar ga het niet halen vrees ik. We hebben even een tussenstop, net een paar dagen in ons vakantiehuisje geweest in het Zwartekousenland, morgen rijden we naar oude vervallen industriesteden O+ in Noord-Frankrijk (fetish van mij :P ), dus waarschijnlijk zien we geen toerist.
Veel plezier allen, tot over een paar dagen! :W
pi_84605599
Lautje! Ik vroeg me al af waar je was. Veel plezier! :*.
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:57:14 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84605608
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo, de man mag toch de hele dag naar z'n vrouw in een prachtige jurk kijken. Wat wil 'ie dan nog meer?
Dat ook :Y Je vrouwmensch heeft dan een geweldig flatterende jurk aan veelal, en jij mag de hele tijd verliefd naar haar tetten staren zonder dat iemand er iets van zegt O+
pi_84605691
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
En krijgt ook nog eens de hele dag te horen wat voor prachtige vrouw ie heeft! (zelfs als ie een hork trouwt)
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:59:52 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84605738
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En krijgt ook nog eens de hele dag te horen wat voor prachtige vrouw ie heeft! (zelfs als ie een hork trouwt)
Wat een lieve bruid!
pi_84605919
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat een lieve bruid!
Nee de bruid is altijd mooi/prachtig :P. En anders is de jurk wel mooi en hou je je mond over de bruid die erin zit :').
pi_84606422
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Chicolate het volgende:

[..]
En anders is de jurk wel mooi en hou je je mond over de bruid die erin zit :').
Toen ik ging trouwen, vond iedereen mijn jurk zo prachtig... ;(

:')
pi_84606572
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Toen ik ging trouwen, vond iedereen mijn jurk zo prachtig... ;(

:')
Dan ben ik toch bang dat je even een foto moet posten zodat wij kunnen beoordelen wat ze bedoelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')