@ mini_rulez, ja nouja heb vooral veel groente genomen, beetje kip, en 2 rosti-rondjes, dus dat valt wel mee, maar ik zit er altijd zo in over kaassoorten, want daar zit volgens mij echt veel verzadigde vetten in, zoals geitenkaas, roomkaas, mozzerella, en ik eet normaal ook al nooit kaas (heel soms slankie of 30+kaas), omdat kaas echt iets is waar ik 'bang' voor ben zegmaar. Maargoed, het was wel heel erg lekker, en m'n vrije dag beviel goed
Vriendje is gister blijven slapen, dus lekker naast hem wakker geworden en geknuffeld omdat we vandaag 3 jaar en 10 maanden hebben

, hij moest jammer genoeg wel om 12uur weg om te werken, en heb hem verder niet meer gezien vandaag, dus was fijn dat ie er vanochtend even was! Daarna met m'n ouders naar de stad geweest, schoolspullen gekocht en ergens wat gedronken, daarna even op me kamer in bed met de laptop gezeten en vervolgens met een vriendin naar een andere vriendin gegaan, boodschappen gedaan, gekookt, gegeten en wijntjes gedronken en film gekeken, dus was super gezellig