Ik las eerst tijger. En het rare is.......dat een splitseconde ik dat niet eens raar vond.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puik!
Ik ben trouwens vanochtend om 5 uur wakkergebeld door een hijgerDie overigens verkeerd verbonden was (hij vroeg naar iemand)
"Je weet wat ik aan het doen ben?" Nou nee, maar toen had ik wel zo'n donkerbruin vermoeden
![]()
Nu ben ik moe
Haha, ik las ook tijgerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik las eerst tijger. En het rare is.......dat een splitseconde ik dat niet eens raar vond.![]()
En hijgers: bah. Zielig ook.
Mehe ik heb liever een tijger aan de telefoon dan een hijger! Al schijnen die Tamiltijgers ook geen rooskleurige manspersonen te zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik las eerst tijger. En het rare is.......dat een splitseconde ik dat niet eens raar vond.![]()
En hijgers: bah. Zielig ook.
ja! ik geef les, eerst ingerold, daarna ge-eist dat ik ook nog een opleiding kon doen, en dat was geen probleemquote:Op donderdag 29 juli 2010 07:29 schreef josja het volgende:
Morning! Vroeg, moe, werken, rode ogen van het janken en niet geslapenVanmiddag maar even bijslapen.
Geef je spinning Calimero? Opleiding gedaan of via de sportschool ingerold? Lijkt me super leuk om lessen te gaan geven in mijn gym. En nu weg, de asielbeessies vrolijken me wel weer op.
dat klinkt ook heel leuk!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:53 schreef _Calimero_ het volgende:
O en ik had gister weer een parade-date en het was weer heel leukAan het eind van de avond, kwamen er nog twee vrienden bij ons aan het tafeltje zitten (die jongen had ik vorige x ook gezien, maar nu was ik nuchterder
en nu wn dat was wel heel gezellig!)
en volgende week moet mijn date op hun huis passen en gaat ie daar voor mij koken en gaan we naar de film (inception, die wilden we allebei zien)
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:53 schreef _Calimero_ het volgende:
O en ik had gister weer een parade-date en het was weer heel leukAan het eind van de avond, kwamen er nog twee vrienden bij ons aan het tafeltje zitten (die jongen had ik vorige x ook gezien, maar nu was ik nuchterder
en nu wn dat was wel heel gezellig!)
en volgende week moet mijn date op hun huis passen en gaat ie daar voor mij koken en gaan we naar de film (inception, die wilden we allebei zien)
Ja, eindelijk is de love weer wat meer in the air hier!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Wat gaat het lekker met (bijna?) iedereen, lijkt wel!
Ik ben tot dusver niet ontevredenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning voor morgen:
O: bak kwark met verse bosbesjes en aardbeien
T: appel, biscuitje
L: 2 boterhammen 3 boterhammen pindakaas/appelstroop
T: - (fysio)
D: vegaburger, quinoa, salade van avocado en tomaat
T: verse ananas
Ik vind 'm keurig!quote:
Ja wat een faalhaas he! En dan schijnbaar ook nog denken: "Oh het is ook vrouwelijk! Prrrrimaaaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:05 schreef P.F. het volgende:
Ik vind dat verhaal van de verkeerd verbonden hijger van Maria toch wel echt hilarischDan ben je al zo suf om te gaan hijgen, draait hij ook nog eens het verkeerde nummer
!!
Your wish is my command! Ik ga maar eens afsluiten, dit schiet ook niet op. Morgen kom ik wel even spieken of er trouwfoto's door Razz zijn gepostquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:48 schreef AKnynke het volgende:
lijstje:
O: 2,5 pannenkoek met dun laagje nutella
L: 3 volkorenboterhammen met een halve avocado (uitgespreid dus over die 3 boterhammen)
T: blokje chocola
D: geen idee, vriendje kookt
T: biertje?
Ja, dat mis je! Ik heb gister zoveel fruit gegeten (bij alleen m'n ontbijt al wel 200 gram denk ik), dat ik dat vandaag niet zo'n probleem vond. Misschien nog een nectarine ofzo straks!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker!
Mis ik fruit?
Beterschap Anna!
Razz bedoel jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik word blij van dit topic...
Ratt gaat trouwen
Nom!quote:D: taco's (5 stuks) gevuld met mais, bonen, gehakt. Met cremefraiche en salade
Het was een vrij grote krabpaal toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:02 schreef Viking84 het volgende:
De krabpaal is er nog steeds niet trouwens. En het ligt niet aan de TNT, want de zending bevindt zich nog steeds in het eerste stadium ('zending is voorgemeld'). Vanochtend weer gemaild, nog geen mail terug
.
Hmm, nou ja, ik vind het dubieus.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het was een vrij grote krabpaal toch?
Dan wordt 'ie niet automatisch gescand bij TNT en als ze dat niet handmatig doen hou je deze melding ondanks dat het pakje wel bij de bode in de auto ligt.
quote:
We verstuurden de pakjes op mijn werk tot drie jaar geleden met TNT.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, ik vind het dubieus.
Dat het bij de TNT wat anders gaat dan normaal nu het vakantie is, dat kan ik nog wel begrijpen, maar waarom ik dan meteen > 3 dagen extra moet wachten op mijn pakket, nee...
Snap ik, is niet fijn om zolang te moeten wachten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:27 schreef Viking84 het volgende:
Mja, als een online winkel levering binnen 1 á 2 werkdagen op haar website heeft staan (ook al proberen ze zich er in een mail onderuit te lullen met het excuus dat ze geen garanties kunnen geven), dan wil ik toch zeker niet langer dan een werkweek op mijn pakketje wachten. Ik wacht dus af of ze reageren op mijn mail en anders bestel ik dit weekend elders een krabpaal en wordt deze geretourneerd, mocht 'ie nog komen.
Was tussen twee en vier niet ook zo'n beetje de standaard rusttijd voor moeder en kind?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, een vriendin van mij is vorige week bevallen van een dochtertje en nu sta ik natuurlijk te popelen om te gaan kraamschudden, maar ze neemt dr telefoon niet op!!!![]()
Ja, vooruit betaald (heeft Nachtwacht gedaan). Ik vrees dat het ook nog een heel gedoe wordt om dat geld terug te krijgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Snap ik, is niet fijn om zolang te moeten wachten.
Had je de paal vooruit betaald?
Minder.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:38 schreef Viking84 het volgende:
Ja, vooruit betaald (heeft Nachtwacht gedaan). Ik vrees dat het ook nog een heel gedoe wordt om dat geld terug te krijgen.
Ik gokte tussen 12 en 3quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Was tussen twee en vier niet ook zo'n beetje de standaard rusttijd voor moeder en kind?
Leuk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik gokte tussen 12 en 3
Maar ze belde me net terug en ik ga dinsdag langs![]()
Boksen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef Perruche het volgende:
Pief, boksen, leuk! Ik zou ook wel zoiets willen doen, volgens mij krijg je er een mooi lijf van ook. Maar eerst even geld vinden ergens
Heb je al eerder gebokst? Oh, en heb je al bandages/handschoenen/bitje? Of krijg je dat daar (de handschoenen dan. Bandages van een ander zijn al ranzig, laat staan iemand anders' bitje, haha).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:31 schreef P.F. het volgende:
Tennissen is pas in september..
Maarrr maandag ga ik boksen, dan betaal ik 17 euro en mag ik de hele maand (was eigenlijk 17 euro voor juli+aug maar ja nu is het al bijna aug)
Dan zou ik niet gaan boksen, neequote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Boksen lijkt mij ook wel tof, maar ik mag niet op m'n hoofd gemept worden. Dus.
Zo ging het bij ons ook ja. Er was wel een krabpaal, en bij elke nieuwe kat probeerden we het weer opnieuw maar ze krabden allemaal aan alles behalve dat ding.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geen krabpaal, ik heb vloerbedekking in de gang
Gelukkig lag die er al toen ik hier kwam wonen. Poes heeft m inmiddels zo naar zn grootje gekrabd dat ik binnenkort nieuwe vloerbedekking wil
Geen honger?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: 2 boterhammen met pasta
T: snoepperzikjes
L: 2 zelfgemaakte kroketten
T: cherrytomaatjes
D: soep (denk ik, heulemaal geen honger meer)
S: heel uitgebreid het huis gepoetst (ik zweette, ergo het telt als sport)
Ik zeg ook niet dat het compleet malafide is, maar wel dat ze hun zaakjes niet goed op orde hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik, wij hebben toen ook bij zooplus besteld en het pakket was toen heel snel binnen. Heb je niks aan, weet ik, maar het is dus niet compleet malafide ofzo.
Daarom heb je ons om je te vertellen dat 1 dagje slecht eten echt geen ramp is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind mezelf juist een vreetschuur :/
Maar bij zaken die 'hun zaakjes wel op orde hebben' gaat ook wel eens iets mis hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het compleet malafide is, maar wel dat ze hun zaakjes niet goed op orde hebben.
Ja, okee, dat is wel waar. Maar toch lastig om dat ook 'echt' aan te nemen, als je begrijpt wat ik bedoel. Naja, ik ga nu douchen en dan mijn haar doen en een beetje opmaken. Misschien voel ik me dan ook wel weet wat lekkerder in mijn vel zittenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daarom heb je ons om je te vertellen dat 1 dagje slecht eten echt geen ramp is.Dat kun je makkelijk hebben. Als je na zo'n dag gewoon weer normaal gaat eten valt de schade ook al reuze mee.
Ken vooral Robin Hobb met de Zieners.... Prachtige reeks!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind mezelf juist een vreetschuur :/
Ik ken die trilogie trouwens niet. Maar lijkt volgens mij een beetje op de serie(s) van Feist. Of het Rad des Tijds van Robert Jordan.
Ben trouwens benieuwd wat je van de serie vindt; ik ben op zoek naar een nieuwe serie om helemaal in los te kunnen gaan
Ik weet dat het lastig is, maar daarom blijf ik het wel zeggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, okee, dat is wel waar. Maar toch lastig om dat ook 'echt' aan te nemen, als je begrijpt wat ik bedoel. Naja, ik ga nu douchen en dan mijn haar doen en een beetje opmaken. Misschien voel ik me dan ook wel weet wat lekkerder in mijn vel zitten
Kun je het niet goedkoop via de uni doen? Handschoenen heb je al voor 35 oid en je kunt ze de eerste tijd lenen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef Perruche het volgende:
Pief, boksen, leuk! Ik zou ook wel zoiets willen doen, volgens mij krijg je er een mooi lijf van ook. Maar eerst even geld vinden ergens
Nou het leek mij gewoon leuk, ik was altijd het kneusje bij gym, maar als ik kan leren thaiboksen en roeien kan ik ook leren tennissenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Milady!![]()
Stoer heur, PFert! Hoe kom je er zo bij om te gaan tennissen?
hij is een beetje relaxter. De grootste deadlines zijn achter de rug, en volgende week gaan we op vakantie. Maar goed, een algemene stress blijft wel hangen. 'komt het ooit goed met m'n phd', 'ik zit er al een jaar in en er staat nog geen woord op papier' en 'wat moet ik hierna gaan doen'?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het met het vriendje inmiddels Nynke?
1 boek. En daarnaast wil ie graag ook wat publiceren, wat ook wel logisch is. Het is behoorlijk heftig, zeker het gevoel dat je helemaal geen vooruitgang boekt..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
Moet hij 1 boek schrijven of promoveert hij op een verzameling artikelen?
Het scheelt volgens mij heel veel als je in elk geval je eerste publicatie binnen hebt, dat is tenminste iets concreetsIk herken het heel erg van mn eigen vriend... Die begint in oktober aan zn vierde jaar en heeft het nu allemaal wat helderder, maar vorig jaar om deze tijd was ie best gestressed ook, met het besef dat ie halverwege was en nog 'niks' had.
Ohlala, ze zijn echt mooi....!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik neem aan dat het bruidspaar de taart in ieder geval gezien heeft en zo niet, sowieso niet meer online kijkt, dus ik heb foto's gepost in het taartendecoreertopic.
Pief, ik wil wel met je tennissen. Ik ben lid van het Kattenlaantje, maar dit jaar precies nog 0x geweest; mijn vaste tennismaatje zit al de hele zomer op Ibiza.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef P.F. het volgende:
[..]
Nou het leek mij gewoon leuk, ik was altijd het kneusje bij gym, maar als ik kan leren thaiboksen en roeien kan ik ook leren tennissenEn je hebt maar 1 ander iemand nodig ipv een heel bootje of een heel elftal. En het lijkt mij leuk om als 50+er nog te tennissen
Ja! Ik heb thaiboksen gedaan. Heb geen bitje want doe liever niet op het hoofdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je al eerder gebokst? Oh, en heb je al bandages/handschoenen/bitje? Of krijg je dat daar (de handschoenen dan. Bandages van een ander zijn al ranzig, laat staan iemand anders' bitje, haha).
Ik had trouwens altijd een 'junior' bitje, de volwassen maten waren toch een beetje groot voor mijn mond![]()
Spannend!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en de bevalling van m'n zus wordt maandag ingeleid! Binnen nu en een week krijg ik m'n vijfde tantezeggertje!.
Leuk! 1 sep begint mijn cursus, ik heb nu echt nog niveau 0 dus ik wil het je nu nog niet aandoenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Pief, ik wil wel met je tennissen. Ik ben lid van het Kattenlaantje, maar dit jaar precies nog 0x geweest; mijn vaste tennismaatje zit al de hele zomer op Ibiza.
Ze is maandag 37 weken, dus het kan prima.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Spannend!!!
Is ze nu nog veel te vroeg dan? En gaat het nog goed met je zus?
ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
1 boek. En daarnaast wil ie graag ook wat publiceren, wat ook wel logisch is. Het is behoorlijk heftig, zeker het gevoel dat je helemaal geen vooruitgang boekt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |