Ik las eerst tijger. En het rare is.......dat een splitseconde ik dat niet eens raar vond.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puik!
Ik ben trouwens vanochtend om 5 uur wakkergebeld door een hijgerDie overigens verkeerd verbonden was (hij vroeg naar iemand)
"Je weet wat ik aan het doen ben?" Nou nee, maar toen had ik wel zo'n donkerbruin vermoeden
![]()
Nu ben ik moe
Haha, ik las ook tijgerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik las eerst tijger. En het rare is.......dat een splitseconde ik dat niet eens raar vond.![]()
En hijgers: bah. Zielig ook.
Mehe ik heb liever een tijger aan de telefoon dan een hijger! Al schijnen die Tamiltijgers ook geen rooskleurige manspersonen te zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik las eerst tijger. En het rare is.......dat een splitseconde ik dat niet eens raar vond.![]()
En hijgers: bah. Zielig ook.
ja! ik geef les, eerst ingerold, daarna ge-eist dat ik ook nog een opleiding kon doen, en dat was geen probleemquote:Op donderdag 29 juli 2010 07:29 schreef josja het volgende:
Morning! Vroeg, moe, werken, rode ogen van het janken en niet geslapenVanmiddag maar even bijslapen.
Geef je spinning Calimero? Opleiding gedaan of via de sportschool ingerold? Lijkt me super leuk om lessen te gaan geven in mijn gym. En nu weg, de asielbeessies vrolijken me wel weer op.
dat klinkt ook heel leuk!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:53 schreef _Calimero_ het volgende:
O en ik had gister weer een parade-date en het was weer heel leukAan het eind van de avond, kwamen er nog twee vrienden bij ons aan het tafeltje zitten (die jongen had ik vorige x ook gezien, maar nu was ik nuchterder
en nu wn dat was wel heel gezellig!)
en volgende week moet mijn date op hun huis passen en gaat ie daar voor mij koken en gaan we naar de film (inception, die wilden we allebei zien)
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:53 schreef _Calimero_ het volgende:
O en ik had gister weer een parade-date en het was weer heel leukAan het eind van de avond, kwamen er nog twee vrienden bij ons aan het tafeltje zitten (die jongen had ik vorige x ook gezien, maar nu was ik nuchterder
en nu wn dat was wel heel gezellig!)
en volgende week moet mijn date op hun huis passen en gaat ie daar voor mij koken en gaan we naar de film (inception, die wilden we allebei zien)
Ja, eindelijk is de love weer wat meer in the air hier!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Wat gaat het lekker met (bijna?) iedereen, lijkt wel!
Ik ben tot dusver niet ontevredenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning voor morgen:
O: bak kwark met verse bosbesjes en aardbeien
T: appel, biscuitje
L: 2 boterhammen 3 boterhammen pindakaas/appelstroop
T: - (fysio)
D: vegaburger, quinoa, salade van avocado en tomaat
T: verse ananas
Ik vind 'm keurig!quote:
Ja wat een faalhaas he! En dan schijnbaar ook nog denken: "Oh het is ook vrouwelijk! Prrrrimaaaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:05 schreef P.F. het volgende:
Ik vind dat verhaal van de verkeerd verbonden hijger van Maria toch wel echt hilarischDan ben je al zo suf om te gaan hijgen, draait hij ook nog eens het verkeerde nummer
!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |