Snap ik, is niet fijn om zolang te moeten wachten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:27 schreef Viking84 het volgende:
Mja, als een online winkel levering binnen 1 á 2 werkdagen op haar website heeft staan (ook al proberen ze zich er in een mail onderuit te lullen met het excuus dat ze geen garanties kunnen geven), dan wil ik toch zeker niet langer dan een werkweek op mijn pakketje wachten. Ik wacht dus af of ze reageren op mijn mail en anders bestel ik dit weekend elders een krabpaal en wordt deze geretourneerd, mocht 'ie nog komen.
Was tussen twee en vier niet ook zo'n beetje de standaard rusttijd voor moeder en kind?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, een vriendin van mij is vorige week bevallen van een dochtertje en nu sta ik natuurlijk te popelen om te gaan kraamschudden, maar ze neemt dr telefoon niet op!!!![]()
Ja, vooruit betaald (heeft Nachtwacht gedaan). Ik vrees dat het ook nog een heel gedoe wordt om dat geld terug te krijgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Snap ik, is niet fijn om zolang te moeten wachten.
Had je de paal vooruit betaald?
Minder.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:38 schreef Viking84 het volgende:
Ja, vooruit betaald (heeft Nachtwacht gedaan). Ik vrees dat het ook nog een heel gedoe wordt om dat geld terug te krijgen.
Ik gokte tussen 12 en 3quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Was tussen twee en vier niet ook zo'n beetje de standaard rusttijd voor moeder en kind?
Leuk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik gokte tussen 12 en 3
Maar ze belde me net terug en ik ga dinsdag langs![]()
Boksen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef Perruche het volgende:
Pief, boksen, leuk! Ik zou ook wel zoiets willen doen, volgens mij krijg je er een mooi lijf van ook. Maar eerst even geld vinden ergens
Heb je al eerder gebokst? Oh, en heb je al bandages/handschoenen/bitje? Of krijg je dat daar (de handschoenen dan. Bandages van een ander zijn al ranzig, laat staan iemand anders' bitje, haha).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:31 schreef P.F. het volgende:
Tennissen is pas in september..
Maarrr maandag ga ik boksen, dan betaal ik 17 euro en mag ik de hele maand (was eigenlijk 17 euro voor juli+aug maar ja nu is het al bijna aug)
Dan zou ik niet gaan boksen, neequote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Boksen lijkt mij ook wel tof, maar ik mag niet op m'n hoofd gemept worden. Dus.
Zo ging het bij ons ook ja. Er was wel een krabpaal, en bij elke nieuwe kat probeerden we het weer opnieuw maar ze krabden allemaal aan alles behalve dat ding.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geen krabpaal, ik heb vloerbedekking in de gang
Gelukkig lag die er al toen ik hier kwam wonen. Poes heeft m inmiddels zo naar zn grootje gekrabd dat ik binnenkort nieuwe vloerbedekking wil
Geen honger?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: 2 boterhammen met pasta
T: snoepperzikjes
L: 2 zelfgemaakte kroketten
T: cherrytomaatjes
D: soep (denk ik, heulemaal geen honger meer)
S: heel uitgebreid het huis gepoetst (ik zweette, ergo het telt als sport)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |