Your wish is my command! Ik ga maar eens afsluiten, dit schiet ook niet op. Morgen kom ik wel even spieken of er trouwfoto's door Razz zijn gepostquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:48 schreef AKnynke het volgende:
lijstje:
O: 2,5 pannenkoek met dun laagje nutella
L: 3 volkorenboterhammen met een halve avocado (uitgespreid dus over die 3 boterhammen)
T: blokje chocola
D: geen idee, vriendje kookt
T: biertje?
Ja, dat mis je! Ik heb gister zoveel fruit gegeten (bij alleen m'n ontbijt al wel 200 gram denk ik), dat ik dat vandaag niet zo'n probleem vond. Misschien nog een nectarine ofzo straks!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker!
Mis ik fruit?
Beterschap Anna!
Razz bedoel jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik word blij van dit topic...
Ratt gaat trouwen
Nom!quote:D: taco's (5 stuks) gevuld met mais, bonen, gehakt. Met cremefraiche en salade
Het was een vrij grote krabpaal toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:02 schreef Viking84 het volgende:
De krabpaal is er nog steeds niet trouwens. En het ligt niet aan de TNT, want de zending bevindt zich nog steeds in het eerste stadium ('zending is voorgemeld'). Vanochtend weer gemaild, nog geen mail terug
.
Hmm, nou ja, ik vind het dubieus.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het was een vrij grote krabpaal toch?
Dan wordt 'ie niet automatisch gescand bij TNT en als ze dat niet handmatig doen hou je deze melding ondanks dat het pakje wel bij de bode in de auto ligt.
quote:
We verstuurden de pakjes op mijn werk tot drie jaar geleden met TNT.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, ik vind het dubieus.
Dat het bij de TNT wat anders gaat dan normaal nu het vakantie is, dat kan ik nog wel begrijpen, maar waarom ik dan meteen > 3 dagen extra moet wachten op mijn pakket, nee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |