Ahwquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze is maandag 37 weken, dus het kan prima.. Maar de antistoffen stijgen snel en het kindje is in de afgelopen 3 weken ook helemaal niet meer gegroeid, dus waarschijnlijk gaat hij of zij het buiten de buik beter doen dan erin.
Ik zit alleen dus wel in Londen t/m woensdag..
spannend zeg!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze is maandag 37 weken, dus het kan prima.. Maar de antistoffen stijgen snel en het kindje is in de afgelopen 3 weken ook helemaal niet meer gegroeid, dus waarschijnlijk gaat hij of zij het buiten de buik beter doen dan erin.
Ik zit alleen dus wel in Londen t/m woensdag..
4 publikaties is toch genoeg? In uppsala hoeven niet eens alle artikelen gepubliceerd te worden..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ken het gevoel.
gelukkig heb ik 2 solopublikaties en 1 co-publicatie in die 4 jaar gehad. m'n begeleidster stelde nu voor om op artikelen te promoveren. ik ben aan t uitpluizen hoe dat werkt en of ik dat wil (nog 3 publikaties moet te regelen zijn) want t voelt wel een soort als falen...
dat moest ik dus nakijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
spannend zeg!
[..]
4 publikaties is toch genoeg? In uppsala hoeven niet eens alle artikelen gepubliceerd te worden..
O thanksquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:04 schreef sigme het volgende:
P.F., je bent een chaoot, een neuroot, geen piloot, zeloot of idioot.
Wil je volgend jaar dan iets anders gaan doen dan je nu doet? Is er iemand die je kan helpen om er wel uit te komen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:45 schreef P.F. het volgende:
Ik heb geen idee, maar dit werkt niet (voor mij).. En ik kom er denk ik zelf niet uit.
Jawel, maar dit is voor de VU. En de tweede kans, heb de eerste deadline gemist door druktequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:48 schreef AKnynke het volgende:
kent jouw uni geen zomervakantie, chico?
En wat is het stil hier! Wij hebben net een biertje gedronken op een terrasje in de buurt, met livemuziek. Was gezellig!
ondanks dat iedereen al weet wie van je facebookvriendjes je nieuwe luverrr is, heb ik nog geen idee, dussuh: Zien die fotoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb nu een hele leuke foto van de meneer![]()
ik ga m even uploaden ergens safe...
Wow.quote:
gewoon, fitnessquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Rustig sporten is het devies SQ. Op zich is sporten een goede manier om van spierpijn af te komen, maar ik zou vooral een goede warming up doen.
Wat voor sport doe je?
Ah, heel verstandig. Ik zou gewoon vrij licht trainen. Dus met lichtere gewichten dan je gewend bent. De beste remedie tegen spierpijn is beweging.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon, fitnessheb wel vaker spierpijn maar niet in deze gradatie. Ik beschadig liever niks
tnx voor je adviesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, heel verstandig. Ik zou gewoon vrij licht trainen. Dus met lichtere gewichten dan je gewend bent. De beste remedie tegen spierpijn is beweging.
I'm SO jealous... die man is zó goed live... maar t gecancelde concert waar ik heen zou wordt niet vervangen in deze tour helaas... boehoehoequote:Op zaterdag 31 juli 2010 07:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een mooie foto Razz!Gefeliciteerd!
Kwak, wat is je meneer een lekker ding!
Ik kom net terug van een John Mayer-concert, damn...Wat was dat goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |