Heb ik ook gezegd en ik vond het niveau wel meevallen eigenlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Onder je niveau? Dan had je toch kunnen beargumenteren dat je bereid bent onderaan de ladder te beginnen?
Vriendin heeft me meegenomrn naar de stadquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:11 schreef Drassss het volgende:
Zit allemaal niet mee dus....Tijd om eens helemaal los te gaan! kuch
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vriendin heeft me meegenomrn naar de stadkam
Amper lopen
Eerste keer eigenlijk dat ik ben gaan stappen in mijn studententijdquote:
Dit was eenmaligquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Haha, dus je drinkt wél alcohol!?! Zullen we op onze date eens dunnetjes over doen
Rob geeft daar gratis Smaakpolitie stickers wegquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik moet eigenlijk naar het centrum om een cadeautje te kopen, maar ik kan maar geen animo vinden om me om te kleden
Ik ben geen gewone studentequote:
Ik zie voor Maraca eerder een rol bij UiN weggelegd als "een collega"quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En ze mag in de toekomst werken bij wegmisbruikers
Gefeliciteerd alvast met je neefjequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Cadeautje toch maar even gehaald (Rupsje Nooit Genoeg voor mijn neefje die 2 wordt)![]()
Vanavond en morgen nog even werken en dan ga ik echt aftellen richting Thailand
Heeft hij wel meer tijd voor homevideo'squote:Op donderdag 29 juli 2010 18:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Idd, gefeliciteerd met je neefje![]()
Ik ga nog even zwemmen en dan naar bed, morgen om 5 uur op om op vakantie te gaan
O, en SBS heeft Hans Kraaij verboden om volgend seizoen in Voetbal International te zitten, da's dan wel weer jammer
Ah je leeft weer na vannacht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef Maraca het volgende:
Oh fuck.. ik wist de hele tijd dat ik iets vergatSorry
Die dieptepuntenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi!![]()
Vanuit Duitland nu![]()
Tuebingen, bij mijn oma en oom enz.
Hoogtepunten van de vakantie
- Fullmoon Festival was vetVeel goa, darkpsy chilltent, vrije sfeer, natuur, leuk om vervallen gebouwen te bekijken
En alles goedkoop
- Berlijn, leuke buurt cafetjes
- Dierentuin in Berlijn
- Ramones museum
- Goedkope döner en lekker uit eten
- Goeie film gezien
- Lekker weer
Dieptepunten
- Beroofd worden op het festival, van onze vrienden is nogal wat geld gestolen, dus die moesten eerder weg![]()
- Eerste dagen te warm 35 graden
- MARACA SMST NIET TERUG![]()
![]()
Halfquote:
Fijne vakantiequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Interrailen in Oost-Europa. Ga nu slapen, morgen 5 uur op. Tot over 3 weekjes
Veel plezier, en doe de groetjes aan onze oost-europese wegmisbruikersquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Top! Ook gedaan, alleen dan in Scandinaviëquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*proest*quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vriendin heeft me meegenomrn naar de stadkam
Amper lopen
Zo'n iPhone toetsenbord is behoorlijk kut als je niet meer scherp zietquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:57 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
*proest*Word eens vaker dronken Maraca, da's altijd lachen, als dronken mensen op fok gaan posten
Valt zwaar he, Shandyquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zo'n iPhone toetsenbord is behoorlijk kut als je niet meer scherp zietMaar zoals ik al zei: heb genoeg gedronken voor de komende 30 jaar..
Gad.ver.dam.me.quote:
Oeps...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:02 schreef xxiessiexx het volgende:
Krijg ik vandaag de eer om de nachtslowchat met Maraca te doen?
Yup.quote:
Ah, sorry lieverdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:02 schreef xxiessiexx het volgende:
Krijg ik vandaag de eer om de nachtslowchat met Maraca te doen?
Na eergisteravond ben je sporen tegengekomen en heeft je vriendin sterke verhalen lopen vertellen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, sorry lieverdWas sowieso van plan om lekker vroeg te gaan slapen. Was doodop
Even een vraag tussendoor: waarom denken mannen dat ze je mogen zoenen als je even met ze hebt gepraat?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Na eergisteravond ben je sporen tegengekomen en heeft je vriendin sterke verhalen lopen vertellen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Na eergisteravond ben je sporen tegengekomen en heeft je vriendin sterke verhalen lopen vertellen?
Benquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:56 schreef IbeBen het volgende:
Krijg nou watEen Maraca-naamtopic in de active topics
![]()
Maraca heet voor mij een ijsje gekocht--> Maraca liev
![]()
![]()
Ik ga weer verder relaxen op kantoor
Hoi Maracaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben
Ik heb de muziek inmiddels binnenga zo lekker even op de bank ernaar luisteren
Pfff.. ook al zat die collega direct naast jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:05 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hoi Maraca![]()
Tof! Heb je het via Spotify gedaan? Staat op het moment op hier op kantoor, mn dichtstbijzijnde collega zit vandaag op een meter of 25 afstand...lekker rustig hier dus.
Veel plezier met luisteren! Let me know wat je ervan denkt
Ik kende het alquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Maraca hier wat voor jou
3 pagina's lang
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #2
Ik kom niet meer bij daar , stikte zowat in mijn waterquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pfff.. ook al zat die collega direct naast jeHij moet dan niet zeuren
Nee, heb ze binnengehaald via een torrent zodat ik ze direct op mijn iPod kon zetten
[..]
Ik kende het alBeter nog, één van mijn uitwerkingen staat in de OP
Tis vrijdag iddquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pfff.. ook al zat die collega direct naast jeHij moet dan niet zeuren
Nee, heb ze binnengehaald via een torrent zodat ik ze direct op mijn iPod kon zetten
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Maraca hier wat voor jou
3 pagina's lang
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #2
Je kan hetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Bijna vakantie.. vanavond nog 3 uurtjes werken
Sorry, ik zal je even een smsje sturen .. brbquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maraca waarom sms je niet terug dan, ik dacht dat het duidelijk genoeg stond in mijn dieptepunten
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je even een smsje sturen .. brb
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Feli! denk dat ik je wel zo ga verlaten.
quote:
Fijne dag verder!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag aan de cola en vanavond drink ik misschien een wijntjeNu even gebak halen
Dankjequote:
Hij is op vakantiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:39 schreef Maraca het volgende:
Dankje
Ik heb alleen nog steeds geen smsje van Alberto![]()
![]()
Blegh.. dan heb ik een gebakje overquote:
En als je problemen heb met je vakantie, bel de red-mijn-vakantie lijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben in Warsaw
Goedkoop bier, mooie stad! Ik vermaak me hier prima!
En gefeliciteerd Maraca
Een man die appeltaarten kan bakkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:31 schreef Stephan1237 het volgende:
Nou moet ik even rob citeren
Daar word ik niet vrolijk van
Gebeurtenis
Een lekkere appeltaart gebakken vanwege een verjaardag
Ik vraag netjes : Appeltaart of kwarktaart
Diegene : Gadverdamme!!!! appeltaart , geef mij nooit appeltaart, zo hard en luid
oehhhh toen was ik
Foto's!! en dankjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben in Warsaw
Goedkoop bier, mooie stad! Ik vermaak me hier prima!
En gefeliciteerd Maraca
Al mijn vriendjes konden het nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:05 schreef Drassss het volgende:
Ach een beetje koken kan toch iedereen Maraca?
Schandalig, een echte student leert koken tijdens het op kamers gaan.quote:
Ik wilde fot;s plaatsen maar deze pc doet geen usb \;9quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een man die appeltaarten kan bakken
[..]
Foto's!! en dankje
Misschien spot je Albertoo wel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:14 schreef Maraca het volgende:
Zo, nu in Den Haag.. 52km fietseneven langs het binnenhof .. Alhoewel er geen politici zullen zijn
Die is in het buitenland. En die zou ik eerder spotten in Amsterdam en Zwollequote:
Misschien heeft hij wel een nieuwe klus snel tussen door gekregen om in het torentje te komen om daar iedereen te confronteren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die is in het buitenland. En die zou ik eerder spotten in Amsterdam en Zwolle
Ha fuck.. Ik zag wel iemand rijden die behoorlijk op hem leekquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een nieuwe klus snel tussen door gekregen om in het torentje te komen om daar iedereen te confronteren.
Had hij zijn bruine pimp jasje aan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ha fuck.. Ik zag wel iemand rijden die behoorlijk op hem leek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet 1 bui in heel Nederland, juist net onder Rotterdamquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:08 schreef Maraca het volgende:
Ik denk dat de kans nihil is dat hij het was
Pff.. Inmiddels iets over de helft.hopelijk gaat het niet regenen
Niet geregend in Rotterdamquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ziet 1 bui in heel Nederland, juist net onder Rotterdam
Waarom doe je niet mee met de Tour-de francequote:Op zondag 1 augustus 2010 14:39 schreef Maraca het volgende:
Nope, geen regende 52 km zit erop
nu nog 2 uur naar huis rijden
Ben aan het trainenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:46 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom doe je niet mee met de Tour-de france
Welke bekende nederlander zou zover kunnen fietsenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben aan het trainen
Volgende keer 60-70 km..
Hebben we hier te maken met een wielrenster? Zoja, aangenaam !quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben aan het trainen
Volgende keer 60-70 km..
I wishquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hebben we hier te maken met een wielrenster? Zoja, aangenaam !
Ik heb een belquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:23 schreef Drassss het volgende:
Heb je wel een bel, want anders heb je blauw blauw met een jump achter je aan.
Uhhhh, nee laat maar wat ik wil vragen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een belen heb hem ook gigantisch misbruikt
Wattist?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uhhhh, nee laat maar wat ik wil vragen.
Bohquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Boh Jules Unlimited, dat was echt vet!
Begon in 1990quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef IbeBen het volgende:
[..]
BohDas ook wel van lang geleden...vanaf eind 90' er jaren ofzo?
Is dit automatisch de zondagavondreeks danquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
Beetje erg stil hier, misschien zometeen bij Smaakpolitie wat drukker?
Ja, is veranderd sinds een week of 2.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dit automatisch de zondagavondreeks dan
Dit was toch een extra SC, geen zondagavond reeksquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, is veranderd sinds een week of 2.
Nu dus welquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit was toch een extra SC, geen zondagavond reeks
Vakantiequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
Mmm dit topic is zo dood als een pier. En dat terwijl Rob nu Engels aan het praten is!
Nachtchat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Doe je vast nog wel de nachtchat?
Ik weet wat het isquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
2 mensen die de hele nacht met elkaar praten in dit topic
Had al een nieuwe tv gekregen en voor de rest wat geld en we zijn uit eten gegaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:01 schreef Drassss het volgende:
Wat voor cadeaus heb je gekregen Maraca?
Ahuh.. en als het wat drukker hier is kan ik zelfs picture in picture gebruiken zodat ik kan Fok!ken en SBS6 kan volgenquote:
Dan ben je echt het vrouwtjequote:Op maandag 2 augustus 2010 00:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ahuh.. en als het wat drukker hier is kan ik zelfs picture in picture gebruiken zodat ik kan Fok!ken en SBS6 kan volgen
Je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:06 schreef Drassss het volgende:
Zit ik dan met men laptop in mijn nest kijkend op een verrotte stream
Serieus? Hier is het zelfs frisjes..quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:10 schreef Drassss het volgende:
Gelukkig nog veels te warm op men maker.. bah bah
Laptop blaast al 4 uur lang... dat zal niet meehelpen vrees ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus? Hier is het zelfs frisjes..
Dat helpt niet echt neequote:Op maandag 2 augustus 2010 00:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laptop blaast al 4 uur lang... dat zal niet meehelpen vrees ik.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:25 schreef Drassss het volgende:
Waarom bijten ze me dan?
Ik ben zeker om op te eten
Ja ik heb hier vrouwtjesvliegen dus dat kan..quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:27 schreef Maraca het volgende:
[..]het zijn kusjes..
Mij laten ze met rust .. hmmm..
Wanneer is de bruiloft?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik heb hier vrouwtjesvliegen dus dat kan..
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet door kan gaan, want ik ging net verliggen en hoorde een kreet...
Amper een nieuwe paginaquote:
dan moet je lang wachten vanaf 16:00quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Goedemorgenover 10 uur precies vliegen we al!
Je moet altijd ruim van te voren aanwezig zijn op Schipholquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:07 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
dan moet je lang wachten vanaf 16:00
Misschien komt Jor_Dii wel alberto tegen die de beveiliging gaat testenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je moet altijd ruim van te voren aanwezig zijn op Schiphol
Wat heeft Jor_Dii dan gedaan dat Alberto hem wil gaan confronteren?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Misschien komt Jor_Dii wel alberto tegen die de beveiliging gaat testen
Jor_Dii denkt : Hey daar loopt alberto
Alberto : Shit, ik ben ontdekt
Jor_Dii : Alberto wacht !
Maar Alberto is alweer uit het straatbeeld verschenen
3 uur later
piep piep op Maraca haar telefoon
Test mislukt, voorlopig geen UIN. Groet Alberto
Jor_Dii heeft niks gedaan maar ziet Alberto lopen en dacht van, ik wil hem even de groeten doen van fokquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat heeft Jor_Dii dan gedaan dat Alberto hem wil gaan confronteren?
Een hele fijne vakantie lieverdquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga jullie alvast verlaten mensen. Zo nog even langs mijn zus en dan straks richting Schiphol..
Tot over 3 weken
Fijne vakantiequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga jullie alvast verlaten mensen. Zo nog even langs mijn zus en dan straks richting Schiphol..
Tot over 3 weken
Wat zou Alberto zeggen als jij dat zo tegen hem zou doen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:47 schreef Maraca het volgende:
Blegh.. heb helemaal geen zin meer om te leren
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat zou Alberto zeggen als jij dat zo tegen hem zou doen?
Stel je voorquote:
Dat ik dan nooit een goede undercoverjournalist zal wordenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Stel je voor
Jij zit zo bij Alberto thuis te leren
Alberto is koffie drinken
Jij zegt : Blegh.. heb helemaal geen zin meer om te leren![]()
Alberto : ??? (wat zou die zeggen)?
Fout!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat ik dan nooit een goede undercoverjournalist zal worden
Nee, zijn laatste smsje sloot hij af met "fijne zomer" dus volgens mij wil hij me iig deze zomer niet meer sprekenquote:
* Maraca slaat sinterklaaskapoentje knock-out met een hamerquote:
bzzzzzzzzzzzzquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca slaat sinterklaaskapoentje knock-out met een hamer
Dan wil ik je vandaag hier niet zienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:24 schreef Maraca het volgende:
Ik zou willen dat ik nu kon slapenHeb mezelf voorgenomen om vandaag het hele theorieboek voor de auto nog eens door te nemen
* Maraca gaat nog een kopje koffie zetten
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dan wil ik je vandaag hier niet zien
laatste bezoek: 21 minuten, 49 seconden geleden.
hmmm![]()
neem je boek mee voor als je moet wachtenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog even langs wat uitzendbureaus en dan ga ik leren
Zo, 5 uitzendbureaus gehadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:06 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
neem je boek mee voor als je moet wachten
Ben je ook werkzoekende zoals mij ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zo, 5 uitzendbureaus gehadBoek was niet nodig, het was ontzettend rustig overal..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ben je ook werkzoekende zoals mij ?
Het is geen vakantiewerkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beetje laat voor vakantiewerk jongens, geen wonder dat het rustig is in de uitzendbureaus
Momenteel? Dat het fulltime isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fulltime baan
Wat zijn je eisen
Zoek je nog een collega?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb ook werk, callcenter, maar ik kan mezelf inplannen en dat vergeet ik vaak
Er zijn nog 80 mensen op de wachtlijst geloof ik... dus ik zou het er niet op wagenquote:
80?!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn nog 80 mensen op de wachtlijst geloof ik... dus ik zou het er niet op wagen
PiRANiA gaat voor ons zorgenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:59 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Moet ik een uitkeringstrekker worden?
Werk is voor arbeidersquote:
Wachten tot je werk aangeboden krijgtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:59 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Moet ik een uitkeringstrekker worden?
Ik verwacht ook elk moment een telefoontje om directeur bij Shell te wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wachten tot je werk aangeboden krijgt
Niet bij BPquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik verwacht ook elk moment een telefoontje om directeur bij Shell te worden
Lijkt me geen strak planquote:
Wie weetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Een vrouw aan het hoofd kan wel eens verandering brengen
En wat zat er allemaal op?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wie weet
Ik was net pizza aan het halen (ik haat pizza-topics op FoK! als ik honger heb).. vraagt zo'n oud vrouwtje achter me of die pizza lekker isvroeg ze wat er allemaal op zat enzo.. briljant
Zelfgemaakte pizza?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef PiRANiA het volgende:
Hehe, ik maakte ook net een pizza, maar die is voor morgen (in de trin naar Frankrijk)
Neequote:
Meet bij PiRANiAquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee.
Hoewel dat wel lekker is, maar ben nu alleen thuis, dus alles zelf maken is te moeilijk/geen zin
Tot morgen 08:00 zijn jullie van harte welkom. Ik ben alleen wel begonnen aan mijn laatste sixpack halve liters Grolschquote:
Woei, doe mij ook 1 voordat alles op is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Tot morgen 08:00 zijn jullie van harte welkom. Ik ben alleen wel begonnen aan mijn laatste sixpack halve liters Grolsch
* Stephan1237belt Alberto,Koos,Andre en Gordon en brengt zelf een kratje bier meequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Tot morgen 08:00 zijn jullie van harte welkom. Ik ben alleen wel begonnen aan mijn laatste sixpack halve liters Grolsch
Grolschquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waar blijft m'n biertje.Heeft die koekwaus alles zelf opgezopen nou.
OH NOES MN GROLSCH WAT DOE JE????!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:19 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry er is iets fout gegaan
Zit op alle blikken van Grolsch, de Koelmeter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:25 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kwam er net achter dat er een temperatuurmeter op mijn blik staat, hoe vet is dat?
Ik drink amper grolsch, op dit sixplack deze avond na dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:29 schreef TheKC het volgende:
[..]
Zit op alle blikken van Grolsch, de Koelmeter.
Voor jou een flesje achtergelatenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
OH NOES MN GROLSCH WAT DOE JE????!!!
Voortaan gewoon Grolsch gaan drinken, puur om de flessen alleen al.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik drink amper grolsch, op dit sixplack deze avond na dan.
Wat lief!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Voor jou een flesje achtergelaten![]()
[ afbeelding ]
Langs de brouwer?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Fietste daarstraks nog langs de Heineken. Al die ranzigheid.
Ja.quote:
Ik kom redelijk vaak langs de Grolsch fabriekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Fietste daarstraks nog langs de Heineken. Al die ranzigheid.
Den Boschquote:
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik kom redelijk vaak langs de Grolsch fabriek
Het Nederlandse snelheidsrecord bier drinken werd op 9 maart 1978 gevestigd in het Amsterdamse Caransa Hotel door de 23-jarige student Harry van Doorn. Hij dronk 1 liter bier in 5,2 seconden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:40 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe veel bier kan een mens hebben per uur eigenlijk?
WTFquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Het Nederlandse snelheidsrecord bier drinken werd op 9 maart 1978 gevestigd in het Amsterdamse Caransa Hotel door de 23-jarige student Harry van Doorn. Hij dronk 1 liter bier in 5,2 seconden.
reken maar uit![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik kom redelijk vaak langs de Grolsch fabriek
zijn ook zo'n 150 mensen in dienst voor deze functie dus als er iemand afvalt kan de volgende van de wachtlijst erbij komenquote:
Ik heb morgen een assessment voor callcenterwerkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zijn ook zo'n 150 mensen in dienst voor deze functie dus als er iemand afvalt kan de volgende van de wachtlijst erbij komen
Ligt aan het merkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vond gister wat bier, en ik nam een slok, was het 5 JAAR over datum
Krijg ik nu ziektes
Marktonderzoek of verkoperquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb morgen een assessment voor callcenterwerkIk haat assessments
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |