En als je problemen heb met je vakantie, bel de red-mijn-vakantie lijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben in Warsaw
Goedkoop bier, mooie stad! Ik vermaak me hier prima!
En gefeliciteerd Maraca
Een man die appeltaarten kan bakkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:31 schreef Stephan1237 het volgende:
Nou moet ik even rob citeren
Daar word ik niet vrolijk van
Gebeurtenis
Een lekkere appeltaart gebakken vanwege een verjaardag
Ik vraag netjes : Appeltaart of kwarktaart
Diegene : Gadverdamme!!!! appeltaart , geef mij nooit appeltaart, zo hard en luid
oehhhh toen was ik
Foto's!! en dankjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben in Warsaw
Goedkoop bier, mooie stad! Ik vermaak me hier prima!
En gefeliciteerd Maraca
Al mijn vriendjes konden het nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:05 schreef Drassss het volgende:
Ach een beetje koken kan toch iedereen Maraca?
Schandalig, een echte student leert koken tijdens het op kamers gaan.quote:
Ik wilde fot;s plaatsen maar deze pc doet geen usb \;9quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een man die appeltaarten kan bakken
[..]
Foto's!! en dankje
Misschien spot je Albertoo wel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:14 schreef Maraca het volgende:
Zo, nu in Den Haag.. 52km fietseneven langs het binnenhof .. Alhoewel er geen politici zullen zijn
Die is in het buitenland. En die zou ik eerder spotten in Amsterdam en Zwollequote:
Misschien heeft hij wel een nieuwe klus snel tussen door gekregen om in het torentje te komen om daar iedereen te confronteren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die is in het buitenland. En die zou ik eerder spotten in Amsterdam en Zwolle
Ha fuck.. Ik zag wel iemand rijden die behoorlijk op hem leekquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een nieuwe klus snel tussen door gekregen om in het torentje te komen om daar iedereen te confronteren.
Had hij zijn bruine pimp jasje aan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ha fuck.. Ik zag wel iemand rijden die behoorlijk op hem leek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet 1 bui in heel Nederland, juist net onder Rotterdamquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:08 schreef Maraca het volgende:
Ik denk dat de kans nihil is dat hij het was
Pff.. Inmiddels iets over de helft.hopelijk gaat het niet regenen
Niet geregend in Rotterdamquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ziet 1 bui in heel Nederland, juist net onder Rotterdam
Waarom doe je niet mee met de Tour-de francequote:Op zondag 1 augustus 2010 14:39 schreef Maraca het volgende:
Nope, geen regende 52 km zit erop
nu nog 2 uur naar huis rijden
Ben aan het trainenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:46 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom doe je niet mee met de Tour-de france
Welke bekende nederlander zou zover kunnen fietsenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben aan het trainen
Volgende keer 60-70 km..
Hebben we hier te maken met een wielrenster? Zoja, aangenaam !quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben aan het trainen
Volgende keer 60-70 km..
I wishquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hebben we hier te maken met een wielrenster? Zoja, aangenaam !
Ik heb een belquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:23 schreef Drassss het volgende:
Heb je wel een bel, want anders heb je blauw blauw met een jump achter je aan.
Uhhhh, nee laat maar wat ik wil vragen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een belen heb hem ook gigantisch misbruikt
Wattist?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uhhhh, nee laat maar wat ik wil vragen.
Bohquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Boh Jules Unlimited, dat was echt vet!
Begon in 1990quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef IbeBen het volgende:
[..]
BohDas ook wel van lang geleden...vanaf eind 90' er jaren ofzo?
Is dit automatisch de zondagavondreeks danquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
Beetje erg stil hier, misschien zometeen bij Smaakpolitie wat drukker?
Ja, is veranderd sinds een week of 2.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dit automatisch de zondagavondreeks dan
Dit was toch een extra SC, geen zondagavond reeksquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, is veranderd sinds een week of 2.
Nu dus welquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit was toch een extra SC, geen zondagavond reeks
Vakantiequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
Mmm dit topic is zo dood als een pier. En dat terwijl Rob nu Engels aan het praten is!
Nachtchat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Doe je vast nog wel de nachtchat?
Ik weet wat het isquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
2 mensen die de hele nacht met elkaar praten in dit topic
Had al een nieuwe tv gekregen en voor de rest wat geld en we zijn uit eten gegaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:01 schreef Drassss het volgende:
Wat voor cadeaus heb je gekregen Maraca?
Ahuh.. en als het wat drukker hier is kan ik zelfs picture in picture gebruiken zodat ik kan Fok!ken en SBS6 kan volgenquote:
Dan ben je echt het vrouwtjequote:Op maandag 2 augustus 2010 00:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ahuh.. en als het wat drukker hier is kan ik zelfs picture in picture gebruiken zodat ik kan Fok!ken en SBS6 kan volgen
Je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:06 schreef Drassss het volgende:
Zit ik dan met men laptop in mijn nest kijkend op een verrotte stream
Serieus? Hier is het zelfs frisjes..quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:10 schreef Drassss het volgende:
Gelukkig nog veels te warm op men maker.. bah bah
Laptop blaast al 4 uur lang... dat zal niet meehelpen vrees ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus? Hier is het zelfs frisjes..
Dat helpt niet echt neequote:Op maandag 2 augustus 2010 00:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laptop blaast al 4 uur lang... dat zal niet meehelpen vrees ik.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:25 schreef Drassss het volgende:
Waarom bijten ze me dan?
Ik ben zeker om op te eten
Ja ik heb hier vrouwtjesvliegen dus dat kan..quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:27 schreef Maraca het volgende:
[..]het zijn kusjes..
Mij laten ze met rust .. hmmm..
Wanneer is de bruiloft?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik heb hier vrouwtjesvliegen dus dat kan..
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet door kan gaan, want ik ging net verliggen en hoorde een kreet...
Amper een nieuwe paginaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |