Vakantiequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
Mmm dit topic is zo dood als een pier. En dat terwijl Rob nu Engels aan het praten is!
Nachtchat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Doe je vast nog wel de nachtchat?
Ik weet wat het isquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
2 mensen die de hele nacht met elkaar praten in dit topic
Had al een nieuwe tv gekregen en voor de rest wat geld en we zijn uit eten gegaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:01 schreef Drassss het volgende:
Wat voor cadeaus heb je gekregen Maraca?
Ahuh.. en als het wat drukker hier is kan ik zelfs picture in picture gebruiken zodat ik kan Fok!ken en SBS6 kan volgenquote:
Dan ben je echt het vrouwtjequote:Op maandag 2 augustus 2010 00:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ahuh.. en als het wat drukker hier is kan ik zelfs picture in picture gebruiken zodat ik kan Fok!ken en SBS6 kan volgen
Je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:06 schreef Drassss het volgende:
Zit ik dan met men laptop in mijn nest kijkend op een verrotte stream
Serieus? Hier is het zelfs frisjes..quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:10 schreef Drassss het volgende:
Gelukkig nog veels te warm op men maker.. bah bah
Laptop blaast al 4 uur lang... dat zal niet meehelpen vrees ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus? Hier is het zelfs frisjes..
Dat helpt niet echt neequote:Op maandag 2 augustus 2010 00:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laptop blaast al 4 uur lang... dat zal niet meehelpen vrees ik.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:25 schreef Drassss het volgende:
Waarom bijten ze me dan?
Ik ben zeker om op te eten
Ja ik heb hier vrouwtjesvliegen dus dat kan..quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:27 schreef Maraca het volgende:
[..]het zijn kusjes..
Mij laten ze met rust .. hmmm..
Wanneer is de bruiloft?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik heb hier vrouwtjesvliegen dus dat kan..
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet door kan gaan, want ik ging net verliggen en hoorde een kreet...
Amper een nieuwe paginaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |