Je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:06 schreef Drassss het volgende:
Zit ik dan met men laptop in mijn nest kijkend op een verrotte stream
Serieus? Hier is het zelfs frisjes..quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:10 schreef Drassss het volgende:
Gelukkig nog veels te warm op men maker.. bah bah
Laptop blaast al 4 uur lang... dat zal niet meehelpen vrees ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus? Hier is het zelfs frisjes..
Dat helpt niet echt neequote:Op maandag 2 augustus 2010 00:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laptop blaast al 4 uur lang... dat zal niet meehelpen vrees ik.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:25 schreef Drassss het volgende:
Waarom bijten ze me dan?
Ik ben zeker om op te eten
Ja ik heb hier vrouwtjesvliegen dus dat kan..quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:27 schreef Maraca het volgende:
[..]het zijn kusjes..
Mij laten ze met rust .. hmmm..
Wanneer is de bruiloft?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik heb hier vrouwtjesvliegen dus dat kan..
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet door kan gaan, want ik ging net verliggen en hoorde een kreet...
Amper een nieuwe paginaquote:
dan moet je lang wachten vanaf 16:00quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Goedemorgenover 10 uur precies vliegen we al!
Je moet altijd ruim van te voren aanwezig zijn op Schipholquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:07 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
dan moet je lang wachten vanaf 16:00
Misschien komt Jor_Dii wel alberto tegen die de beveiliging gaat testenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je moet altijd ruim van te voren aanwezig zijn op Schiphol
Wat heeft Jor_Dii dan gedaan dat Alberto hem wil gaan confronteren?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Misschien komt Jor_Dii wel alberto tegen die de beveiliging gaat testen
Jor_Dii denkt : Hey daar loopt alberto
Alberto : Shit, ik ben ontdekt
Jor_Dii : Alberto wacht !
Maar Alberto is alweer uit het straatbeeld verschenen
3 uur later
piep piep op Maraca haar telefoon
Test mislukt, voorlopig geen UIN. Groet Alberto
Jor_Dii heeft niks gedaan maar ziet Alberto lopen en dacht van, ik wil hem even de groeten doen van fokquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat heeft Jor_Dii dan gedaan dat Alberto hem wil gaan confronteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |