Een hele fijne vakantie lieverdquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga jullie alvast verlaten mensen. Zo nog even langs mijn zus en dan straks richting Schiphol..
Tot over 3 weken
Fijne vakantiequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga jullie alvast verlaten mensen. Zo nog even langs mijn zus en dan straks richting Schiphol..
Tot over 3 weken
Wat zou Alberto zeggen als jij dat zo tegen hem zou doen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:47 schreef Maraca het volgende:
Blegh.. heb helemaal geen zin meer om te leren
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat zou Alberto zeggen als jij dat zo tegen hem zou doen?
Stel je voorquote:
Dat ik dan nooit een goede undercoverjournalist zal wordenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Stel je voor
Jij zit zo bij Alberto thuis te leren
Alberto is koffie drinken
Jij zegt : Blegh.. heb helemaal geen zin meer om te leren![]()
Alberto : ??? (wat zou die zeggen)?
Fout!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat ik dan nooit een goede undercoverjournalist zal worden
Nee, zijn laatste smsje sloot hij af met "fijne zomer" dus volgens mij wil hij me iig deze zomer niet meer sprekenquote:
* Maraca slaat sinterklaaskapoentje knock-out met een hamerquote:
bzzzzzzzzzzzzquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca slaat sinterklaaskapoentje knock-out met een hamer
Dan wil ik je vandaag hier niet zienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:24 schreef Maraca het volgende:
Ik zou willen dat ik nu kon slapenHeb mezelf voorgenomen om vandaag het hele theorieboek voor de auto nog eens door te nemen
* Maraca gaat nog een kopje koffie zetten
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dan wil ik je vandaag hier niet zien
laatste bezoek: 21 minuten, 49 seconden geleden.
hmmm![]()
neem je boek mee voor als je moet wachtenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog even langs wat uitzendbureaus en dan ga ik leren
Zo, 5 uitzendbureaus gehadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:06 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
neem je boek mee voor als je moet wachten
Ben je ook werkzoekende zoals mij ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zo, 5 uitzendbureaus gehadBoek was niet nodig, het was ontzettend rustig overal..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ben je ook werkzoekende zoals mij ?
Het is geen vakantiewerkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beetje laat voor vakantiewerk jongens, geen wonder dat het rustig is in de uitzendbureaus
Momenteel? Dat het fulltime isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fulltime baan
Wat zijn je eisen
Zoek je nog een collega?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb ook werk, callcenter, maar ik kan mezelf inplannen en dat vergeet ik vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |