Fijne vakantiequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Interrailen in Oost-Europa. Ga nu slapen, morgen 5 uur op. Tot over 3 weekjes
Veel plezier, en doe de groetjes aan onze oost-europese wegmisbruikersquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Top! Ook gedaan, alleen dan in Scandinaviëquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*proest*quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vriendin heeft me meegenomrn naar de stadkam
Amper lopen
Zo'n iPhone toetsenbord is behoorlijk kut als je niet meer scherp zietquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:57 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
*proest*Word eens vaker dronken Maraca, da's altijd lachen, als dronken mensen op fok gaan posten
Valt zwaar he, Shandyquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zo'n iPhone toetsenbord is behoorlijk kut als je niet meer scherp zietMaar zoals ik al zei: heb genoeg gedronken voor de komende 30 jaar..
Gad.ver.dam.me.quote:
Oeps...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:02 schreef xxiessiexx het volgende:
Krijg ik vandaag de eer om de nachtslowchat met Maraca te doen?
Yup.quote:
Ah, sorry lieverdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:02 schreef xxiessiexx het volgende:
Krijg ik vandaag de eer om de nachtslowchat met Maraca te doen?
Na eergisteravond ben je sporen tegengekomen en heeft je vriendin sterke verhalen lopen vertellen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, sorry lieverdWas sowieso van plan om lekker vroeg te gaan slapen. Was doodop
Even een vraag tussendoor: waarom denken mannen dat ze je mogen zoenen als je even met ze hebt gepraat?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Na eergisteravond ben je sporen tegengekomen en heeft je vriendin sterke verhalen lopen vertellen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Na eergisteravond ben je sporen tegengekomen en heeft je vriendin sterke verhalen lopen vertellen?
Benquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:56 schreef IbeBen het volgende:
Krijg nou watEen Maraca-naamtopic in de active topics
![]()
Maraca heet voor mij een ijsje gekocht--> Maraca liev
![]()
![]()
Ik ga weer verder relaxen op kantoor
Hoi Maracaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben
Ik heb de muziek inmiddels binnenga zo lekker even op de bank ernaar luisteren
Pfff.. ook al zat die collega direct naast jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:05 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hoi Maraca![]()
Tof! Heb je het via Spotify gedaan? Staat op het moment op hier op kantoor, mn dichtstbijzijnde collega zit vandaag op een meter of 25 afstand...lekker rustig hier dus.
Veel plezier met luisteren! Let me know wat je ervan denkt
Ik kende het alquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Maraca hier wat voor jou
3 pagina's lang
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #2
Ik kom niet meer bij daar , stikte zowat in mijn waterquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pfff.. ook al zat die collega direct naast jeHij moet dan niet zeuren
Nee, heb ze binnengehaald via een torrent zodat ik ze direct op mijn iPod kon zetten
[..]
Ik kende het alBeter nog, één van mijn uitwerkingen staat in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |