Heb ik ook gezegd en ik vond het niveau wel meevallen eigenlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Onder je niveau? Dan had je toch kunnen beargumenteren dat je bereid bent onderaan de ladder te beginnen?
Vriendin heeft me meegenomrn naar de stadquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:11 schreef Drassss het volgende:
Zit allemaal niet mee dus....Tijd om eens helemaal los te gaan! kuch
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vriendin heeft me meegenomrn naar de stadkam
Amper lopen
Eerste keer eigenlijk dat ik ben gaan stappen in mijn studententijdquote:
Dit was eenmaligquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Haha, dus je drinkt wél alcohol!?! Zullen we op onze date eens dunnetjes over doen
Rob geeft daar gratis Smaakpolitie stickers wegquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik moet eigenlijk naar het centrum om een cadeautje te kopen, maar ik kan maar geen animo vinden om me om te kleden
Ik ben geen gewone studentequote:
Ik zie voor Maraca eerder een rol bij UiN weggelegd als "een collega"quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En ze mag in de toekomst werken bij wegmisbruikers
Gefeliciteerd alvast met je neefjequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Cadeautje toch maar even gehaald (Rupsje Nooit Genoeg voor mijn neefje die 2 wordt)![]()
Vanavond en morgen nog even werken en dan ga ik echt aftellen richting Thailand
Heeft hij wel meer tijd voor homevideo'squote:Op donderdag 29 juli 2010 18:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Idd, gefeliciteerd met je neefje![]()
Ik ga nog even zwemmen en dan naar bed, morgen om 5 uur op om op vakantie te gaan
O, en SBS heeft Hans Kraaij verboden om volgend seizoen in Voetbal International te zitten, da's dan wel weer jammer
Ah je leeft weer na vannacht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef Maraca het volgende:
Oh fuck.. ik wist de hele tijd dat ik iets vergatSorry
Die dieptepuntenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi!![]()
Vanuit Duitland nu![]()
Tuebingen, bij mijn oma en oom enz.
Hoogtepunten van de vakantie
- Fullmoon Festival was vetVeel goa, darkpsy chilltent, vrije sfeer, natuur, leuk om vervallen gebouwen te bekijken
En alles goedkoop
- Berlijn, leuke buurt cafetjes
- Dierentuin in Berlijn
- Ramones museum
- Goedkope döner en lekker uit eten
- Goeie film gezien
- Lekker weer
Dieptepunten
- Beroofd worden op het festival, van onze vrienden is nogal wat geld gestolen, dus die moesten eerder weg![]()
- Eerste dagen te warm 35 graden
- MARACA SMST NIET TERUG![]()
![]()
Halfquote:
Fijne vakantiequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Interrailen in Oost-Europa. Ga nu slapen, morgen 5 uur op. Tot over 3 weekjes
Veel plezier, en doe de groetjes aan onze oost-europese wegmisbruikersquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Top! Ook gedaan, alleen dan in Scandinaviëquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*proest*quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vriendin heeft me meegenomrn naar de stadkam
Amper lopen
Zo'n iPhone toetsenbord is behoorlijk kut als je niet meer scherp zietquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:57 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
*proest*Word eens vaker dronken Maraca, da's altijd lachen, als dronken mensen op fok gaan posten
Valt zwaar he, Shandyquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zo'n iPhone toetsenbord is behoorlijk kut als je niet meer scherp zietMaar zoals ik al zei: heb genoeg gedronken voor de komende 30 jaar..
Gad.ver.dam.me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |