Ja.quote:
Ik kom redelijk vaak langs de Grolsch fabriekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Fietste daarstraks nog langs de Heineken. Al die ranzigheid.
Den Boschquote:
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik kom redelijk vaak langs de Grolsch fabriek
Het Nederlandse snelheidsrecord bier drinken werd op 9 maart 1978 gevestigd in het Amsterdamse Caransa Hotel door de 23-jarige student Harry van Doorn. Hij dronk 1 liter bier in 5,2 seconden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:40 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe veel bier kan een mens hebben per uur eigenlijk?
WTFquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Het Nederlandse snelheidsrecord bier drinken werd op 9 maart 1978 gevestigd in het Amsterdamse Caransa Hotel door de 23-jarige student Harry van Doorn. Hij dronk 1 liter bier in 5,2 seconden.
reken maar uit![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik kom redelijk vaak langs de Grolsch fabriek
zijn ook zo'n 150 mensen in dienst voor deze functie dus als er iemand afvalt kan de volgende van de wachtlijst erbij komenquote:
Ik heb morgen een assessment voor callcenterwerkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zijn ook zo'n 150 mensen in dienst voor deze functie dus als er iemand afvalt kan de volgende van de wachtlijst erbij komen
Ligt aan het merkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vond gister wat bier, en ik nam een slok, was het 5 JAAR over datum
Krijg ik nu ziektes
Marktonderzoek of verkoperquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb morgen een assessment voor callcenterwerkIk haat assessments
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |