Die van HSG zal vast een parodie zijn maar ze schieten de laatste dagen echt als paddestoelen uit de grond. Wat voor meerwaarde hebben ze dan? Een discussie over Haribo banaantjes uitlokken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:02 schreef Rectum het volgende:
[..]
Bedoel je die van HSG? Misschien moet je het topic eens doorlezen.
Noem ze eens danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:13 schreef postmortum het volgende:
ik dacht dat er geen reeksen mochten hier en ik zie er alweer 2 staan
na even goed te hebben nagedacht denk ik zo van: ach laat maar zittenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef Olle. het volgende:
Stainless Steel
ook een slotje waard...
TS neemt niet eens de moeite om te typen en dan nog gaat het nergens over
Als je nou eens ophoudt met die blogs posten iedere keerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:12 schreef AdvancedPower het volgende:
Snollo bij Intertoys doet moeilijk om 18+ game...
Kan de bagger worden verwijderd?
Ook mijn reacties waarop ik inga op die apen.
Zeg, aan je tagje te zien ben je developer. Dan ken je de functionalieit van het TR-knopje toch.quote:
Ik dev niet op het forum hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg, aan je tagje te zien ben je developer. Dan ken je de functionalieit van het volgende knopje toch: [ afbeelding ]
Oh, het was dan ook zo maar een tip die knop te gebruiken.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:17 schreef Juicyhil het volgende:
Hier kan je terecht voor:
- Vragen over de moderatie
- Verzoekjes om jouw TT te laten veranderen
- Posts te melden die tegen de policy ingaan
- Topics te melden die verbaggerd worden
Mis ik iets?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg, aan je tagje te zien ben je developer. Dan ken je de functionalieit van het TR-knopje toch.
Wat mij betreft is het topic niet meer te redden. Geslot dan maar.qquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Kan hier svp een bezem doorheen?
ouwe 'normale' mensen met tatoeages
Kan deze een ban krijgen? Bedankt hoor. Nou weet ik het einde. Vieze vuile kutlul dat het is. Kun je misschien de post van hem editten. Zodat andere niet hetzelfde krijgen als ik.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar gaat het topic niet over, droplul, zak stront, vies vuil achterlijke etter.
Hij heeft gelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:24 schreef Acinonyx het volgende:
Wie is dit grappige mannetje ? Ik wil zijn huis in brand steken...
[..]
Inderdaad, het topic ging niet daar over, dat zie ik in. Maar wat daarna kwam vond ik wel grappig. Was gewoon nieuwsgierig, das alquote:
Los gegooid, die hadden toch geen nut.quote:
Dicht en laat 't zo lekker. Niets om j'er opwindend over te doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Ben je in duitland, blijf je binnenzitten en ga je msnnen
Troll en chatlogs.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:06 schreef AdvancedPower het volgende:
FOK! Voetbalmanager - Wordt lid van de KLB subleague!
Is het misschien mogelijk dat als de eerste wedstrijd straks is geweest daar een centraaltopic van te maken voor het komende seizoen? Zodat we met de 'KLB Baasjes' gezellig over de zaken in en rondom de Subleague kunnen praten?
Dicht.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
man uit limburg aan de lijn
Trollen etc.
Het wil nu eenmaal wel eens gebeuren dat er niemand aanwezig is een topic te sluiten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:32 schreef Ypmaha het volgende:
Teveel "Voe" UI's
tijdje geleden zelfde soort topic aangemaakt, maar die werd gesloten. Dit mag nu opeens blijkbaar wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |