quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:02 schreef RichCalibier het volgende:
Hoi Fok!kers, hier is RichCalibier op je beeldscherm!![]()
Iermand die me begrijpt,..vrij ernstig inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:03 schreef Friek_ het volgende:
Radiohead op een verjaardag met dronken mensen die hem stuk voor stuk meezingen; vrij bizar ritueel.
Ok.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar gaat het topic niet over, droplul, zak stront, vies vuil achterlijke etter.
En nu snel scrollen voor ie inbrandquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:02 schreef RichCalibier het volgende:
Hoi Fok!kers, hier is RichCalibier op je beeldscherm!![]()
Mensen die niet inzien dat mijn mening superieur is aan de miezerige niks-betekenende mening van anderen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen met een andere muzieksmaak dan ik
Mijn cavia is nog 10x slimmer dan jou, papzak.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mensen die niet inzien dat mijn mening superieur is aan de miezerige niks-betekenende mening van anderen.
Mijn hagedis is nog 10x slimmer dan die dikke cavia van jou, balhaar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:29 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Mijn cavia is nog 10x slimmer dan jou, papzak.
Dus je hebt een hagedis die 100x slimmer is dan jij?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mijn hagedis is nog 10x slimmer dan die dikke cavia van jou, balhaar.
1-0 voor HappyBob.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus je hebt een hagedis die 100x slimmer is dan jij?
Ja, is dat zo raar ? Het zijn intelligente beestjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus je hebt een hagedis die 100x slimmer is dan jij?
En jij, hou je er buiten, niemand vroeg jou iets. Dit is geen speeltuin.quote:
Een varken of een dolfijn had is begrepen. Maar een hagedis? Ik denk dat die maar 50 keer slimmer dan jou is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ja, is dat zo raar ? Het zijn intelligente beestjes
[..]
En jij, hou je er buiten, niemand vroeg jou iets. Dit is geen speeltuin.
Je hebt nogal een grote muil voor zo'n nikszeggend knulletje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ja, is dat zo raar ? Het zijn intelligente beestjes
[..]
En jij, hou je er buiten, niemand vroeg jou iets. Dit is geen speeltuin.
Hm, insgelijks. Knulletje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je hebt nogal een grote muil voor zo'n nikszeggend knulletje.
Ja weet ik.quote:
Het is al lang 12 uur geweest en de video staat er nog niet opquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:02 schreef RichCalibier het volgende:
Bonus: Om 12 uur misschien een video van het tafereel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |