SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou gelukkig ben ik de beroerdste niet dus ik pak een stalen buis die daar op de grond lag en begin als een malloot op die ene zwerver in te slaan.
20 klappen later is die conjo morsdood en daaronder ligt die levende nog dus die begint opeens in zn broek te schijten van angst![]()
Klacht : schijtende zwervers in de tramwaar is je moraal ?
Subklacht: schijt op de krant die ik wilde lezen, geen andere krant kunnen vinden
Anti-klacht: zwervers kapotslaan met stalen buis voelt best lekker![]()
Is TS een vriend van Baco?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:37 schreef Petra_bi het volgende:
Hoi Glennesmerallda nog gezien. Ben haar kwijt is toch niet langs vincent geweest hoop ik
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef Glenn_de_Man het volgende:
Dus ik vlucht gisteravond snel de tram in tijdens een regenbui en ga zitten..
Ik zit daar minuutje of 6 tot ik me begon te vervelen en ik besloot om een krantje op te gaan zoeken om te lezen.
Na 20 meter zie ik een krant liggen maar op die krant liggen 2 zwervers anale sex te bedrijven..
En dat ze anale seks beoefenen doet je helemaal niets TS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou gelukkig ben ik de beroerdste niet dus ik pak een stalen buis die daar op de grond lag en begin als een malloot op die ene zwerver in te slaan.
20 klappen later is die conjo morsdood en daaronder ligt die levende nog dus die begint opeens in zn broek te schijten van angst![]()
Klacht : schijtende zwervers in de tramwaar is je moraal ?
Subklacht: schijt op de krant die ik wilde lezen, geen andere krant kunnen vinden
Anti-klacht: zwervers kapotslaan met stalen buis voelt best lekker
neuh ik ben de beroerdste nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En dat ze anale seks beoefenen doet je helemaal niets TS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |