quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
Succes en laat KLB leuk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
PM verstuurd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:10 schreef Ritmo het volgende:
Kan die bloed-irritante AP eens aangesproken worden op z'n gedrag in mijn topics?
Wat voor topic ik ook open, hij moet op deze manier reageren:
Mensen die haten op Aruba/Suriname/Antillen
Nu deel ik zelf ook vaak genoeg een sneer uit, maar dat is dan in een discussie en niet zodra ik een bepaalde username zie. Zoals die AP dat wel doet.
Zie jouw topic.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:43 schreef Skylark. het volgende:
Kun je misschien die googlebait verwijderen (zijn maar 3 posts) en het topic weer opendoen? Hij liep namelijk best wel goed, ook zonder die shit.
Nope, want er komen weer verschillende varianten daar op uit en moeten we weer dáárop gaan modereren. Dus een centraal topic heeft geen enkele zin tegen "Mensen die" topics.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan er niet een centraal 'Mensen die' topic komen? Hij vult de halve KLB.
Of mensen die denken grappig te zijn door het te wijzigen in 'Personen die' of iets in die richting. Een centraaltopic daarvoor lijkt me wel wat.
Dat zit wel goed hier. Alleen geen deel 2 in KLB, ze kunnen verder in GAM idd of ONZ.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kan niet kiezen: Blur, Split Second of Modnation Racers ?
Meer iets voor GAM denk?
Waar zie jij ons, als users, over gaan discussieren in dat topic van je?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Foutje!. wrom dicht is toch een terechte klacht of mogen alleen verzonnen dingen tegewoordig in het klbO US
nog nergens omdat hij nog maar 5 of 6 minuten geleden gemaakt is /wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar zie jij ons, als users, over gaan discussieren in dat topic van je?
Iedereen reageert offtopic, hakelt op jouw spelling. Denk je dat het nog zin heeft? Daarnaast vind ik het nog steeds een dagboektopic.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
nog nergens omdat hij nog maar 5 of 6 minuten geleden gemaakt is /was
en btw jij ben een mod en geen doorsnee user![]()
das waar ja en het is geen dagboek topicquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Iedereen reageert offtopic, hakelt op jouw spelling. Denk je dat het nog zin heeft? Daarnaast vind ik het nog steeds een dagboektopic.
want? omdat het over een fokrivaal achtig iets gaat?quote:
klacht is wel dat die dingen verslavend zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Haribo Bananen (verslaafd!)
Niets voor KLB
Kom op zeg, elke week wordt er wel een topic gemaakt dat product X te lekker/verslavend is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
klacht is wel dat die dingen verslavend zijn
en elke dag een topic over justelle bieder en drie topics over rock muziek? dus?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kom op zeg, elke week wordt er wel een topic gemaakt dat product X te lekker/verslavend is..
Snap ook niet waarom die ook niet dicht gaan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
en elke dag een topic over justelle bieder en drie topics over rock muziek? dus?
Daar komen tenminste discussies uit ( niet die van die bieber joch, snap niet waarom dat open is).quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
en elke dag een topic over justelle bieder en drie topics over rock muziek? dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |