Ik zag ze van de week nog uitgestrooid op straat liggen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef vanpeltje het volgende:
Ik ben enorm verslaafd aan die dingen, ik koop ze erg vaak bij de Dirk van der Broek voor 1,09 euro per zak (300 gram). Maar kan het nog goedkoper?
Wie o wie weet iets beters
Bij mij stort 1000 euro op mijn rekening en ik stuur je 1 zakquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:30 schreef vanpeltje het volgende:
Ik bedoel dus eigenlijk,
Waar kan ik die Haribo Bananen nog goedkoper krijgen?
En dat is je klacht?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:30 schreef vanpeltje het volgende:
Ik bedoel dus eigenlijk,
Waar kan ik die Haribo Bananen nog goedkoper krijgen?
Knappe copy/paste hoor...heb zelf geen belangen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het is geen tell sell topic hoor.
Ik copy/paste niet. Ik klikte op de quote knop en verwijderde alle onzin en zette er iets subliems neer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:36 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Knappe copy/paste hoor...heb zelf geen belangen.
Ik had het dan ook over mijn eigen post. En dat subliem is lichtelijk overdreven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik copy/paste niet. Ik klikte op de quote knop en verwijderde alle onzin en zette er iets subliems neer.
Sateh/Curryquote:
Tweetalig is best subliem op fok. Ik kan er niets aan doen dat de standaarden zo laag zijn hier.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over mijn eigen post. En dat subliem is lichtelijk overdreven.
Ik kan niet anders dan je gelijk te geven....you won!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Tweetalig is best subliem op fok. Ik kan er niets aan doen dat de standaarden zo laag zijn hier.
Rijbewijsquote:
De overwinning smaakt zoet. Ik ga dit vaker doen. Dan gaat mijn rep omhoog.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:45 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan je gelijk te geven....you won!
Die dingen zijn focking zuur. Ik at altijd zo'n matje op en trok een gekke bek en douwde daarna de inhoud van het zakje naar binnen zodat ik daar geen last meer van had.quote:
Ik heb daar nog een hele bak van thuis liggenquote:
Goed voor je mond/tanden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die dingen zijn focking zuur. Ik at altijd zo'n matje op en trok een gekke bek en douwde daarna de inhoud van het zakje naar binnen zodat ik daar geen last meer van had.
Verdomme hey, ik paste dat bericht al aan zodat er geen rot opmerkingen kwamen plaats jij hem alsnog.quote:
Met zure bollen is het nog erger. Heel zakje in ene keer opeten en dan steeds stukjes binnenwang moeten weghalenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |