Half jaar op stage en nog een keer terug geweest voor een maand.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je bent ook een keer op vakantie geweest?
En daar probeer je nu een beetje tof mee te doen? Want je klacht slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Half jaar op stage en nog een keer terug geweest voor een maand.
Klopt, maar dat loopt in Nederland toch ook rond?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:03 schreef Kwalberto het volgende:
Dat het mooie eilanden met vriendelijke mensen zijn betekent niet dat er geen tuig rondloopt.
Dan ga ik er alleen heen voor het klimaat en de natuur, want de mensen zitten grotendeels hierquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:00 schreef Ritmo het volgende:
Klacht: kortzichtige mensen die het prachtige Caribische gebied niet kunnen waarderen. Het is een paradijs daar, dus ga er eens heen.
Ja tof hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En daar probeer je nu een beetje tof mee te doen? Want je klacht slaat natuurlijk nergens op.
Fout, de ontspoorde mensen zitten grotendeels hier.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:05 schreef wise het volgende:
[..]
Dan ga ik er alleen heen voor het klimaat en de natuur, want de mensen zitten grotendeels hier
Het klinkt gewoon als een verzonnen klacht. Hoor je echt zoveel gekanker op deze eilanden? Ik namelijk echt nooit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja tof hoor.Half studerend Nederland gaat er tegenwoordig heen dus nee.
Maar het valt me gewoon op hoe kortzichtig en racistisch mensen praten over deze prachtige eilanden.
Allerlei mensen, in het dagelijks leven maar vooral op FOK! en andere nieuwssites/forums.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef Rectum het volgende:
Wat voor mensen doen dat dan? Daar lees ik niks over in de OP.
Tuurlijk alleen is het wel lastig uit te leggen dat er bakken geld daar naar toe gaan terwijl het een en al corruptie isquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar dat loopt in Nederland toch ook rond?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |