Gewoon een oudere vriend zoeken en hem laten kopen.quote:
Nurt die krijg je bij een missie van Bonnie. De 4e ofzo? Lasso ga je dalijk nog wel nodig hebben dus snel even die missie's halen.quote:
Chick ontvoeren en op de treinrails leggen en laten overrijden door een treinquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:56 schreef shiftknop het volgende:
Wat ik vaak doe is iedereen overhoop schieten en een wijf ontvoeren![]()
En dan doorgaan tot je dood gaat![]()
Maar daarna wel snel de savegame herladen
Ik vind het jammer dat die lichamen niet zo mooi uit elkaar spattenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:05 schreef Impulsief het volgende:
[..]
Chick ontvoeren en op de treinrails leggen en laten overrijden door een trein
Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt. Wel dat ik lekker aan het jagen was en al mijn kogels opschoot, om vervolgens zonder nieuwe kogels te kopen aan een missie begin. Heb iedereen moeten vast binden met mijn lasso...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:16 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat die lichamen niet zo mooi uit elkaar spatten![]()
Wat ook wel FUUUUU is trouwens; je hebt al je wapens leeggeschoten op mensen en bent nogal gezocht door de politie. VOor de gein knal je ff wat konijnen neer en hij gaat autosaven omdat je sharpshooter level 1 wordt ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tering wat ben jij nou weer aan het zeikenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef Ofyles2 het volgende:
De verkoopster heeft gelijk.
Als speelgoedwinkels onder andere zich niet houden aan de strenge leeftijdseisen, dan kunnen ze beboet of zelfs gesloten worden.
Figuren als TS hebben het liever dat gamers voor 18+-games voortaan naar het buitenland moeten uitwijken omdat de verkopers en masse gewelddadige games verkopen aan minderjarigen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:46 schreef Impulsief het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt. Wel dat ik lekker aan het jagen was en al mijn kogels opschoot, om vervolgens zonder nieuwe kogels te kopen aan een missie begin. Heb iedereen moeten vast binden met mijn lasso...
Ze had bruin haar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:46 schreef Falco het volgende:
Ik ben komende woensdag in Heerenveen. Even Justine opzoeken in de Intertoys en zeggen dat ze op FOK! staat.
OK!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |