Je mag hem langsbrengenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:29 schreef Thas het volgende:
Als het in Raamkla-City was sta jij wel open voor die taak?
Als mensen alleen regels volgen wat zij zelf goed vinden, dan wordt het een puinhoop.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:29 schreef Thas het volgende:
[..]
Is het terecht dat ze de regels volgt omdat het de regels zijn?
Of is het terecht dat ze de regels volgt omdat de regels goed zijn??
Inderdaad, als mensen alleen grammaticale regels volgen die zij zelf goed vinden, wordt het een puinhoop.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Als mensen alleen regels volgen wat die zij zelf goed vinden, dan wordt het een puinhoop.
Het eerste dus.
Als mensen niet gaan janken om de kleinste dingen, dan zou deze conversatie er niet eens zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:34 schreef Thas het volgende:
[..]
Inderdaad, als mensen alleen grammaticale regels volgen die zij zelf goed vinden, wordt het een puinhoop.
Gelukkig doet men dit dus welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Als mensen niet gaan janken om de kleinste dingen, dan zou deze conversatie er niet eens zijn.
Weet je wat je kan doen? Mij de hele tijd blijven quoten en mij blijven corrigeren tot je een ons weegt.quote:
Da's de wet sinds dit jaar. Staan boetes wanneer 18+ games worden meegegeven aan kids onder de 18. So be it. Als je naar de slijterij was gegaan om een fles sterke drank te halen had je het ook niet meegekregen. En ja, sinds dit jaar is dat gewoon hetzelfde. Sowieso ben je wettelijk verplicht altijd je ID mee te dragen, dus niet zeikenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Omdat ik gister RDR niet kon bemachtigen ging ik vandaag naar een ander filiaal van de Intertoys. Binnengekomen loop ik meteen naar achteren. Ik loop naar de Xbox-games en kijk of RDR ertussen staan. Ja hoor! Er zijn er nog 2. Pak er 1, loop naar de kassa en wacht daar totdat er iemand me kwam helpen. Een vrouw komt me helpen. Ze heeft een geblondeerd kapsel en op haar naambordje staat: Justine. Ik leg de game op de toonbank. Dan vraagt ze naar mijn ID. "Die heb ik niet bij me." zeg ik. Waarop zij antwoordt: "Dan kan ik hem niet meegeven." Dan loopt ze weer naar achter en legt de game weer op zijn plaats. Dat om mij te stimuleren zodat ik iemand zou regelen die 18+ zou zijn.
Als ze weer terug komt vertel ik haar dat ik dit niet vind kunnen; ik had immers 13 kilometer ervoor gefietst. "Dat is vervelend maar ik kan er niks aan doen. Regels zijn regels." Ik vertel haar dat ik wel iemand probeer te regelen. Ik wacht in de Intertoys totdat iemand van 18 of ouder binnen komt. Als eerst kom er een ouder echtpaar naar binnen. Ik vraag de man beleefd of hij het spelletje voor mij wou halen. "Nee, daar ben ik principieel op tegen." antwoordt de man en hij loopt weer naar buiten. Een kwartier later komt er een bouwvakker binnen en ik vraag hem hetzelfde als dat ik de oudere man vroeg. Hij antwoordt gelukkig ja en haalt de game voor me. Ik wil hem 5 euro toesteken maar dat gebaar wijst hij af. "Hou jij je zuurverdiende centen maar jongen." Ik bedank hem vriendelijk en loop met een 'fuck you' face naar de snollo achter de kassa de winkel uit. Daar koop ik nooit weer wat!
Je mag die game nog niet eens spelen jongequote:Bio Hello. I'm Maarten from the Netherlands. I'm 15 years old.
Moet ie wel eerst aan een pistool komen of uberhaupt spellen voor inspiratiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:07 schreef Penisbaard het volgende:
Straks schiet AP gans zijn school dood omdat hij gewelddadige spellen zat te spelen, lekker is dat. Tijd om dit soort dingen strenger te controleren.
Red dead Redemption speelt zich toch niet af in de western . Daar hebben ze vast wel wat tips voor primitieve wapens als alternatiefquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:24 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Moet ie wel eerst aan een pistool komen of uberhaupt spellen voor inspiratie
Specs?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:05 schreef Moos. het volgende:
Consoles![]()
HTPC met XBOX controller en Steam.
quote:
Gelezen overigens!quote:
Ja, tegenwoordig worden ze steeds strenger. Ook bij supermarkten als je alcohol wilt kopen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:46 schreef heiden6 het volgende:
Wat een doos, ik had niet gedacht dat winkelpersoneel echt iets met die leeftijdsaanduidingen doen.
Dit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:20 schreef Studiotje het volgende:
Bestel via Bol.com, daar doen ze niet moeilijk
Arme hedendaagse jeugd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig worden ze steeds strenger. Ook bij supermarkten als je alcohol wilt kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |