Zou jij niet balen dan als je 15 was en het nieuwe deel van je favoriete game niet kon halen daardoor?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:19 schreef swollywood het volgende:
Kinderen van 15 die huilie doen dat ze geen 18+ games kunnen kopen.
Geen idee, toen ik 15 was had je dat niet met de Commodore 64.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:30 schreef Spittie het volgende:
[..]
Zou jij niet balen dan als je 15 was en het nieuwe deel van je favoriete game niet kon halen daardoor?
Gelukkig kan je games tegenwoordig op internet bestellen
quote:
Wat een onzin, hij liep meteen weer naar buiten?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Als eerst kom er een ouder echtpaar naar binnen. Ik vraag de man beleefd of hij het spelletje voor mij wou halen. "Nee, daar ben ik principieel op tegen." antwoordt de man en hij loopt weer naar buiten.
En vaak zijn ze dan ook nog een tientje goedkoper!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:46 schreef Sinnie het volgende:
Er zijn ook websites naast FoK! waar je dat soort spelletjes gewoon kan bestellen en de volgende dag liggen ze op je deurmat. Geen gezeur met legitimatie en vrouwen met een kort, blond en pittig kapsel.
Hij ging naar kassa en wilde die sma regelen je weet tog, maar ze wilde niet dus deed ze fok opquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:12 schreef Marie30 het volgende:
Waarom beschrijf je die Justine eigenlijk?
Is het terecht dat ze de regels volgt omdat het de regels zijn?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:09 schreef L.no het volgende:
Ze volgt alleen de regels en het is helemaal terecht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |