The Never Ending Storyquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:54 schreef Pakspul het volgende:
Volgende klacht is het begrip "Kogelvrij glas/vest"
Oke.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
TS wat heb jij een grappige TT. Je typt zoals je het zou uitspreken.
Daarom is de officieele naam ook roestvrijstaal. De kans dat het roest is een stuk lager.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Basp1 het volgende:
Daarom wordt het in het nederlands ook vaak roestvast staal genoemd, ipv het niet waar te maken roestvrij staal.
Nah ik gebruik het tangetje slechts bij het vissen. Misschien 8x per jaar ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom is de officieele naam ook roestvrijstaal. De kans dat het roest is een stuk lager.
TS heeft het waarschijnlijk te vaak tussen de stalen troep gebruikt, om het daarna in roestwater te leggen. Goed gedaan! Zo kom je wel van die tangen af!
Ik gebruik altijd een hengel. Maar ja het is maar wat je het meest bevalt he.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nah ik gebruik het tangetje slechts bij het vissen. Misschien 8x per jaar ofzo
Bij deze heb ik het genoteerd en zal ik er in de nabije toekomst wellicht misschien een topic over maken, speciaal voor jou. Maar onder voorbehoud.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:00 schreef Myraela het volgende:
Ik kom toch ook niet klagen over mijn anti-aanbakpannen die nogsteeds aanbakken als ik er een uur iets in laat zitten.
In zoet of zout water? En droog je hem af of ligt hij tussen de natte zooi?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het is kogelwerendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:54 schreef Pakspul het volgende:
Ja, in tegenstelling tot de vis moet je het tangetje na de vangst weer even droog maken...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Klopt, het is iig geen RVS of gegalvaniseerd materiaalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:06 schreef Deetch het volgende:
Is volgens mij ook een verchroomd tangetje en niet van roestvrij staal. verchroomde spullen gaan in geval van beschadiging vaak wel roesten omdat de opgebrachte chroomlaag het onderliggende staal niet goed afschermd.
Zoet, en ik maak hem wel altijd even schoon met een doekie na elke vis, niet persé om hem droog te maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In zoet of zout water? En droog je hem af of ligt hij tussen de natte zooi?
Dan komt hij uit de eurobak bij de gamma. Wat aan het " design" ook wel te zien isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zoet, en ik maak hem wel altijd even schoon met een doekie na elke vis, niet persé om hem droog te maken.
Ik denk de hele tijd dat jij Penisbaard bent.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Bij deze heb ik het genoteerd en zal ik er in de nabije toekomst wellicht misschien een topic over maken, speciaal voor jou. Maar onder voorbehoud.
Haha ja dat zal ook wel. 't Is alleen dat er stainless op staat en dat ie toch vrijwel helemaal verroest isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan komt hij uit de eurobak bij de gamma. Wat aan het " design" ook wel te zien is
Dat is toch elk glas/vest.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:54 schreef Pakspul het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |