Ze hebben een NOGAL pauperige uitstraling ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:05 schreef Unglaublich het volgende:
Ik vind de mensen in de OP niet vallen onder de categorie "normaal".
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kankerreactiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:14 schreef TUFKAL het volgende:
TS is zelf een idioot. Wat een taalgebruik.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Iemand kanker wensen is kankertriestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat vindt jij dat normaal dan van die mensen die net doen alsof ze normaal zijn op middelbare leeftijd en ondertussen onder die kut tatoeages lopen?quote:
Want mensen met een tatoeage worden niet oud?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:19 schreef IED het volgende:
[..]
wat vindt jij dat normaal dan van die mensen die net doen alsof ze normaal zijn op middelbare leeftijd en ondertussen onder die kut tatoeages lopen?
Zo een ###### persoon neem ik echt niet serieus hoor.
quote:
quote:
Wat grappig mang.quote:
Speelkwartier is voorbij. Vraag je mama maar of ze een Sesamstraat DVDtje erin legt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:18 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Iemand kanker wensen is kankertriest
Ok.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:21 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik heb kanker hip gemaakt.
En blowen bespreekbaar.
Ja maar jij bent wel een toffe usertquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:21 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik heb kanker hip gemaakt.
En blowen bespreekbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |