Neequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef Keiichi het volgende:
Ik mag van dumpert.nl niet met HOAX reageren
[..]
want? omdat het over een fokrivaal achtig iets gaat?
Dan mag jij mij vertellen wat heel klaagbaak aan toegevoegde waarde aan wat dan ook heeftquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee
Jouw topic
bestaat
alleen maar
uit
Dumpert
en zodoende
lijkt er toch geen eind
uit te komen
en voegt verder
niets toe
Neh, want in alle andere topics wordt er volop gediscussieerd en niet alleen maar met "Nickelodeonquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:09 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Dan mag jij mij vertellen wat heel klaagbaak aan toegevoegde waarde aan wat dan ook heeft![]()
Je bent raar bezig jij![]()
Ik stel voor op ONZ en KLB gewoon te mergen in dat geval.
Dus dan ligt het niet aan het topic, maar gewoon aan kutusers...quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Neh, want in alle andere topics wordt er volop gediscussieerd en niet alleen maar met "Nickelodeon" of "Dumpert
" gereageerd.
Check mijn edit eens.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:20 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Dus dan ligt het niet aan het topic, maar gewoon aan kutusers...
Stel gewoon de policy in dat elke reactie in KLB die in 1 zin metbeantwoord word, gelijkt een note en een weekban aan z'n broek krijgt
Neequote:Op donderdag 29 juli 2010 16:09 schreef Keiichi het volgende:
Ik stel voor op ONZ en KLB gewoon te mergen in dat geval.
Waar halen ze het toch vandaan, dat soort mensen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef Penisbaard het volgende:
alle mensen die uit oost europa komen
Hoe zit het nou met dat soort topics dan? Dat is toch gewoon net zoiets als een "Alle Marokkanen zijn mal"- of "Alle Turken zijn stom"-topic? Een beetje miljoenen mensen over één kam scheren vanwege het land waar ze vandaan komen.
Weet ik toch niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar halen ze het toch vandaan, dat soort mensen.
Nee. Ten eerste scheert hij iedereen over 1 kam en scheldt hij ze uit. Sowieso dat schelden, zit er te veel in en sowieso moet iedereen elkaar beledigen in dat topic om je gelijk te halen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:06 schreef Thieske het volgende:
Waarom gaat dat "Ping" topic op slot?
Is er een x een KLB topic met een btje discussie gaat er meteen een slotje op.
Verwijder dan die post als je daar zo'n probleem mee hebt.
Dank je!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:18 schreef Thieske het volgende:
Ik voorspel een leeg KLB forum als jij consequent bent.
Succes d'r mee.
Ik zal aan je denken als ik het niet meer leuk vind.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:19 schreef Skv het volgende:
Ik vond het ook al belachelijk en heb er wat PM's over gestuurd.
Zie ook o.us is een jankzak.
Blij dat ik niet de enige ben die hier twijfels bij heeft.
o.us, misschien kan je beter stoppen, als je het allemaal niet leuk meer vindt.
Volgens mij moet jij de definitie van een troll even opnieuw leren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee. Ten eerste scheert hij iedereen over 1 kam en scheldt hij ze uit. Sowieso dat schelden, zit er te veel in en sowieso moet iedereen elkaar beledigen in dat topic om je gelijk te halen.
Oftewel: trolltopic.
Bedoel je die van HSG? Misschien moet je het topic eens doorlezen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:01 schreef Splutje het volgende:
Kan er iets aan al die etenstopics gedaan worden? Het interesseert me echt geen reet waaraan FOK!ertjes zich vet vreten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |