quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:15 schreef Nikmans het volgende:
Wat is die Retorbrapi toch een ontiegelijke kutuser. Het maakt niet uit hoeveel gelijk je kunt hebben, zodra hij er met zijn geobsedeerde hoofd bij komt neemt niemand je nog serieus.
Echt hequote:Op donderdag 29 juli 2010 16:15 schreef Nikmans het volgende:
Wat is die Retorbrapi toch een ontiegelijke kutuser. Het maakt niet uit hoeveel gelijk je kunt hebben, zodra hij er met zijn geobsedeerde hoofd bij komt neemt niemand je nog serieus.
Toch ben ik degene die netjes blijft en niet verzandt in het schelden met "idioot" als ik niks terug te zeggen heb.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Echt he
Als Apple zou stellen dat 1 + 1 = 3, dan zou die idioot het nog steeds gaan verdedigen met zijn leven
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:19 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Toch ben ik degene die netjes blijft en niet verzandt in het schelden met "idioot" als ik niks terug te zeggen heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |