ik werd omstreeks 16:12 gebeld op mijn gloednieuwe blackberry 9700. krijg ik zo'n vage man aan de lijn die mij in het duits (zo leek het in eerste instantie) vroeg of genia of zoiets daar was

ik kan geen woord duits dus ik antwoordde in het engels dat ik geen genia kende. toen die man daarop zei dat hij dan waarschijnlijk verkeerd verbonden was hoorde ik ineens dat het een limbo was. maar ik zei toch in het engels tot ziens want die mensen verstaan en spreken geen nederlands.
nog geen minuut later belt hij weer terug en toen vroeg hij of ik zeker wist dat ik geen genia kende want het was volgens hem echt het goede nummer. ik hoefde niet lang na te denken om zeker te weten dat ik die naam uberhaupt nog nooit gehoord heb. toen zei die man iets van tja dan weet ik het ook niet (het leek meer op dan weis ich es auch nicht

) en toen zei ik: jammer en veel succes verder met zoeken naar genia en het leren om abn te spreken.
klacht: mensen uit limburg die ik niet ken (ik ken sowieso geen limbos) die mij bellen