Lieve mensen, laten we dit topic ajb niet verzanden in enkel verzoekjes en vragen of iets al bekend is.quote:
Mijn excuses hiervoor dan.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:57 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Lieve mensen, laten we dit topic ajb niet verzanden in enkel verzoekjes en vragen of iets al bekend is.
Hoor je niks, dan is het ook nog niet bekend. Natuurlijk mag je bij ons informeren, en ons eraan herinneren. Maar doe dit even met een PMetje ofzo. Nu loopt het halve topic vol met 'is hier al meer over bekend?', met weer het antwoord 'Nee, daar zijn we nog mee bezig. Als er meer bekend is hoor je het.'
Bij sport neergelegdquote:Op maandag 26 juli 2010 18:23 schreef Ynske het volgende:
Vrijdag is de Profronde in Heerlen, misschien iets om te polsen of UltraIvo daar naar toe is/gaat?
Zal hem vanavond even een PM sturenquote:
Ik had in een ander topic al geschreven dat ik erover dacht erheen te gaan. Heb gelukkig de zaterdag vrij. Op woensdag (dacht ik) volgende week is de Ridderronde, hier in de stad. Bij zo'n criterium zijn de foto's trouwens zeer wisselend qua kwaliteit, de start is in mooi avondlicht, gefinisht wordt er in het donker (lees straatlantarenlicht).quote:Op maandag 26 juli 2010 18:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Zal hem vanavond even een PM sturen
leuk!quote:Op maandag 26 juli 2010 18:53 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik had in een ander topic al geschreven dat ik erover dacht erheen te gaan. Heb gelukkig de zaterdag vrij. Op woensdag (dacht ik) volgende week is de Ridderronde, hier in de stad. Bij zo'n criterium zijn de foto's trouwens zeer wisselend qua kwaliteit, de start is in mooi avondlicht, gefinisht wordt er in het donker (lees straatlantarenlicht).
Bij zo'n evenement is het altijd handig met meerdere fotografen te zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
leuk!
misschien als ik fit genoeg ben wip ik ook nog even langs
Ben heel benieuwd! Wordt na mijn trouwen in september ook weer wat rustiger, dus meer tijd om wat op te pakken.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:16 schreef Siegfried het volgende:
Overigens is de drukte hier grotendeels over (for now) dus ga ik deze week inventariseren wat er nog openstaat en daarmee aan de slag. Ook het FOK!fotografen-subforum gaan we in gebruik nemen, en iedereen die nog geen toegang heeft (en dat heeft laten weten) gaat toegang krijgen
Wel wil ik aangeven dat we een flinke slag willen gaan maken op verschillende vlakken. Vooral ook op het vlak kwaliteit. Daarover later meer
Ben benieuwd. Ook ik wacht af:)quote:Op maandag 26 juli 2010 18:16 schreef Siegfried het volgende:
Overigens is de drukte hier grotendeels over (for now) dus ga ik deze week inventariseren wat er nog openstaat en daarmee aan de slag. Ook het FOK!fotografen-subforum gaan we in gebruik nemen, en iedereen die nog geen toegang heeft (en dat heeft laten weten) gaat toegang krijgen
Wel wil ik aangeven dat we een flinke slag willen gaan maken op verschillende vlakken. Vooral ook op het vlak kwaliteit. Daarover later meer
Als je nog steeds heen wil, stuur me je naw gegevens even via pmquote:Op maandag 26 juli 2010 09:17 schreef angel008 het volgende:
vorig jaar bavaria cityrace gedaan als bezoeker misschien mogelijkheid om deze keer als pers daar te staan ?
* NiGeLaToR meld zich! Ben ook beschikbaar voor evenementen, dus blijf op F5 drukkenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:52 schreef freud het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd! Wordt na mijn trouwen in september ook weer wat rustiger, dus meer tijd om wat op te pakken.
Iets voor FOK! gefotografeerd hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:51 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
* NiGeLaToR meld zich! Ben ook beschikbaar voor evenementen, dus blijf op F5 drukken
Leuk zo'n fotograaf tag, wat moet je daar voor doen?
Het is twijfelachtig of het luk, ik moet in ieder geval 1 dag overwerken dit weekend, dus ik vrees dat ik tijd te kort kom om een fatsoenlijke reportage te maken.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:54 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als het je lukt houden wij ons maar wat graag beschikbaar voor de foto's
Vorig jaar was er ook al een fotoreportage over.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:49 schreef taxibabe het volgende:
21 augustus is het strandfestival Zand in Almere, http://www.strandfestivalzand.nl
Leuk voor Fok? Het is mij te ver weg, maar misschien voor anderen die in de buurt wonen?
Maak je dan van alle boten foto's en niet alleen die 3 met halfnaakte mannen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:13 schreef Juicyhil het volgende:
Zal ik net als vorig jaar weer een reportage van de gay pride hier in Amsterdam maken?
Als ik een beetje een goed plekje heb langs de gracht, dan zal ik wel van alles wat schietenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Maak je dan van alle boten foto's en niet alleen die 3 met halfnaakte mannen?
Ohja, 'king for a day' en op de troon bij de pride zit een FOK!ker.
[HOMO] #2842 - Roze hier, Roze daar want met zwart zijn we wquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ik een beetje een goed plekje heb langs de gracht, dan zal ik wel van alles wat schieten
Vorig zat ik een beetje aan het einde van de route, dus ik had Gordon gemist in z'n roze sinterklaaspak.
En welke FOK!ker is da dan?
Ik wil er wel heen mocht het mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:49 schreef taxibabe het volgende:
21 augustus is het strandfestival Zand in Almere, http://www.strandfestivalzand.nl
Leuk voor Fok? Het is mij te ver weg, maar misschien voor anderen die in de buurt wonen?
Mocht je wat foto's hebben, dan kun je deze bij mij in een special voegen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:02 schreef Cheiron het volgende:
Ga denk ik zaterdag ook wel even buurten bij de Gay Pride. Eventueel interesse in wat foto's vanuit Fok?
Cool! Laat het weten als ik iets leuks heb geschotenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mocht je wat foto's hebben, dan kun je deze bij mij in een special voegen.
Ik weet het niet zo goed. Er zitten mooie foto's tussen, maar ik twijfel of het op de FP past. Het is geen evenement, en ook niet iets waar alle FOK!kers zich mee kunnen identificeren of iets in herkennen (vakantiefoto's, sneeuwfoto's, enz).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:49 schreef Peter het volgende:
Is het nog leuk hier iets van te plaatsen als special? [Showcase] GVB Remise
Heb je ook gemaild, zoals in de OP staat?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:38 schreef Wack-0 het volgende:
Ik zou me ook graag willen aanmelden als Fok!Fotograaf, echter ben ik nog bezig met de portfolio, mocht er iets zijn (hier ook vrijwilliger voor bavaria city race) ik heb de komende tijd erg veel tijd 'over'. Zuid-Holland heeft de voorkeur!
Ik zou Dance Valley wel willen doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:59 schreef Siegfried het volgende:
Ik zoek voor aankomend weekend mensen voor:
6/7 aug, Enschede - Geuzenpop
6/8 aug, Roermond - Solar Weekend
7 aug, Spaarnwoude - Dance Valley
Het is erg last-minute, I know. Maar op basis van aanmelding besluiten we of we nog accreditatie gaan proberen te regelen
Helaas, daarvoor heb je niet de juiste apparatuur. Sorryquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou Dance Valley wel willen doen
Ik wil Geuzenpop doen!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:59 schreef Siegfried het volgende:
Het is erg last-minute, I know. Maar op basis van aanmelding besluiten we of we nog accreditatie gaan proberen te regelen
Nee nog niet, in ben nog bezig met de portfolio dus die kon ik niet mee sturen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:20 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Heb je ook gemaild, zoals in de OP staat?
We willen inderdaad wel even wat foto's kunnen zien om je niveau in te kunnen schatten. Je kunt natuurlijk ook altijd zelf foto's insturen als je ergens bij bent geweestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:16 schreef Wack-0 het volgende:
[..]
Nee nog niet, in ben nog bezig met de portfolio dus die kon ik niet mee sturen.
Zal ik de rest van de informatie wel alvast mailen?
oeh erg jammer dat t nu pas bekend is, ga ik nu niet meer redden. anders was solar echt wel een optie geweestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:59 schreef Siegfried het volgende:
Hij is al wel eerder genoemd, maar niet zo concreet helaasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh erg jammer dat t nu pas bekend is, ga ik nu niet meer redden. anders was solar echt wel een optie geweest
Als jij nou vast even probeert te schuiven..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ai, Dance Valley had heel cool geweest, maar heb nu zaterdag al een ander foto-uitje. Als er niemand anders zich meldt kan ik altijd nog de boel proberen te verzetten.
Ik stuur in ieder geval m'n aanmelding nog even in.. nog niet gedaan.. en ook de vraag om een tagje
Geuzenpop wil ik wel naartoe:)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:59 schreef Siegfried het volgende:
Ok geen probleem.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Helaas, die is al vergeven.
Aangevraagd voor Taxibabe en Calime.
Zoals gemeld red ik het niet zat. as. Ik had graag gegaan, hopen dat iemand anders nog wat mooie platen gaat schieten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Als jij nou vast even probeert te schuiven..
Ik heb me aangemeldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Zoals gemeld red ik het niet zat. as. Ik had graag gegaan, hopen dat iemand anders nog wat mooie platen gaat schieten.
Ik ga even voor je bellen zo!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:23 schreef whaley het volgende:
Ik wil Solar wel doen, maar dan 'alleen' zaterdag en zondag, niet de pre-party op vrijdag.
Solar nog niet helemaal.. Ik krijg de organisatie niet te pakken, dus heb ze nu gemaild. Maar, een bevriende fotograaf van een ander medium heeft nog een accreditatie over die we anders wel mogen gebruiken. Dus in principe is ook Solar (qua fotografie) gedektquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
En zijn we helemaal gedekt voor het weekend?
Wat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:44 schreef Vinz0r het volgende:
Gaat er iemand van jullie uit nog naar Welcome to the future?
Ja, ik zie em net maar dat is echt te kort dag om nog te regelen.. Tis vrijdag en 17u geweest, dus dat wordt niks meer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:56 schreef ries89 het volgende:
Siegfried, heb je mijn pm over castlefest gelezen? Het is morgen al, fraubitch reageert ook niet.
Haha ok, nee het zegt mij niks. Sorryquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:28 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Is een festival in t twiske, Oostzaan
D8 miss kom ik er nog een Fok! fotograaf tegen:)
Ik geef je naam aan de organisatie.Komt goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:14 schreef ries89 het volgende:
Dat dacht ik al een beetje. Ik had in het fokfotografen forum al gereageerd dat ik pas laat zou weten of ik er heen zou kunnen. Helaas.
Oke, tof. Ik ben er dan tegen een uur of 3. Hoop op droog weer!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik geef je naam aan de organisatie.Komt goed
De meeste hier doen het vrijwillig en als hobby..quote:en die als hoofdberoep journalistieke producties maakt.
Nee, want beide genoemde festivals hebben wij accreditatie voor verkregenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef RonaldV het volgende:
Festivals balen van nepjournalisten
Heeft dit gevolgen voor FOK!-fotografen?
Goed idee, ik wil zoiets vrijwillig in elkaar zetten als dat nodig is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk dat het een goed plan is om een topic / agenda te gaan creëren waarin alle evenementen neergezet kunnen gaan worden door users, dan hebben de mensen die accreditatie een duidelijk overzicht wanneer wat plaats vindt. Zo kunnen zij dmv aanvinken, afstrepen, bold maken de aanvragen registreren en creër je een leuke database voor de jaren erna ipv alle losse kreten nu in dit topic
daar kunnen jullie alleen aan toevoegen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
Evenementenkalender 2010 ?
Hebben jullie nog iets van mij nodig voor de japan/oldtimerdagen in september?
Nee, ik bedoel eigenlijk iets anders.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
Evenementenkalender 2010 ?
FP onder Special.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:37 schreef Vinz0r het volgende:
Misschien stomme vraag maar waar komen de foto's te staan?
die is er al, alleen nog niet afquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk dat het een goed plan is om een topic / agenda te gaan creëren waarin alle evenementen neergezet kunnen gaan worden door users, dan hebben de mensen die accreditatie een duidelijk overzicht wanneer wat plaats vindt. Zo kunnen zij dmv aanvinken, afstrepen, bold maken de aanvragen registreren en creër je een leuke database voor de jaren erna ipv alle losse kreten nu in dit topic
Pb Sieg even dat je een Fok! fotografen tag krijgt, dan krijg je ook toegang tot het exclusieve Fok!Fotografen forum!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:38 schreef Wack-0 het volgende:
Inmiddels heb ik gemaild, en volgens Fraubitch is het akkoord.
Graag wil ik me dan ook aanmelden voor Bavaria city racing als dat zou kunnen!
[..]
Goed idee, ik wil zoiets vrijwillig in elkaar zetten als dat nodig is.
Gedaan!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Pb Sieg even dat je een Fok! fotografen tag krijgt, dan krijg je ook toegang tot het exclusieve Fok!Fotografen forum!
Kan ik misschien beter iemand pm'en?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:26 schreef problematiQue het volgende:
Als ik het goed begrepen heb is dit de juist plek om fotoseries van vakantiebestemmingen te melden voor de FP. Ik ben net een maand in de Filipijnen geweest, met camera in de hand. Zie www.kevinschoenmakers.nl, en dan philippines (alsmede: [Showcase] Filipijnen).
emailen naar de emailadressen uit de OP van t fokfotografentopicquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:06 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Kan ik misschien beter iemand pm'en?
ja! Ik heel graag!quote:
Heel tof programma:quote:
staat garant voor toffe fotomomenten ja!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Heel tof programma:
11.30-12.30 uur JANSE BAGGE BEND met special guest PETER KOELEWIJN en zijn ROCKETS
13.00-13.45 uur THERAPY?
14.15-15.00 uur THE PRESIDENTS OF THE USA
15.30-16.30 uur KID CREOLE & THE COCONUTS
17.00-18.00 uur FUN LOVIN’ CRIMINALS
18.30-19.30 uur GARY MOORE
20.00-21.00 uur THE CULT
21.30-22.30 uur IGGY & THE STOOGES
Laat ik alvast agenda blokkeren deze keer, dus mocht de accreditatie er door komen ben ik evt. beschikbaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
Is in aanvraag. Op het moment dat er een accreditatie wordt afgegeven zullen we bekijken wie er geinteresseerd is en wie we richting Rotterdam sturen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
Zou je dat in een pm willen sturen wat je nodig hebt?quote:
Eigenlijk gewoon zoals in de OP staat. 430px breed, en 610px breed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zou je dat in een pm willen sturen wat je nodig hebt?
Dat snap ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:07 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon zoals in de OP staat. 430px breed, en 610px breed.
Voor het linkje dat erbij komt? Dat mag je in je mailtje zettenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Doelde meer op naw info.
Jij hebt mij op wo 28 april 2010 14:06u een pm gestuurd dat je het zou doorgeven aan Pussy dat ik die evenementen zou schieten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Voor het linkje dat erbij komt? Dat mag je in je mailtje zetten
Of begrijp ik je helemaal verkeerd, en moet er accreditatie aangevraagd worden enzo?
Oooooh, wacht. Ja ik weet. Die auto-dinges.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij hebt mij op wo 28 april 2010 14:06u een pm gestuurd dat je het zou doorgeven aan Pussy dat ik die evenementen zou schieten.
Dus vandaar mijn vraag of je nog iets nodig hebt voor die dagen, aangezien het bijna halverwege augustus.
Ja, dat is de manier om te spreken over een evenement waar je accreditatie voor wilt gaan aanvragenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef einschtein het volgende:
20 augustus. Rondje Noord, festival van RTV Noord. Te Drafbaan, Groningen.
Moet wel zeggen dat er pauperartiesten komen. Ook weet ik niet of er wel pers-accreditatie is te krijgen.
Is dit misschien wat?
Ik ga erachter aan! Ik hou je op de hoogtequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij hebt mij op wo 28 april 2010 14:06u een pm gestuurd dat je het zou doorgeven aan Pussy dat ik die evenementen zou schieten.
Dus vandaar mijn vraag of je nog iets nodig hebt voor die dagen, aangezien het bijna halverwege augustus.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ga erachter aan! Ik hou je op de hoogte
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Siegfried het volgende:
In MUZ loopt momenteel een prijsvraag voor een DJ Clinic van Pioneer met Ricky Rivaro. Die is 19 augustus om 12u in Almere.
Is er iemand die er kan en wil fotograferen?
Mwoa, dat is niet echt groot (ik ga er vanuit dat dat Happy Dayzz was?). Daarbij; dat is weer een heel andere vorm van fotografie (ten opzichte van concerten), en ook echt een vak apartquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:37 schreef Puala het volgende:
De hardcore feesten die in de Crystal Venue, Culemborg gehouden worden. Is dat niet iets voor fok?
Haha, jij geeft je op?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:01 schreef Netsplitter het volgende:
Nog even en Masters of Hardcore komt er aan.
Is alleen in Belgie.....
Nah, laten we dat maar niet doen.quote:
Weekje verder bijna, dus nog even een reminderquote:
Is al meer bekend over de Bavaria City race? zit het topic te lezen en zie er een aantal discussies over door elkaar heen lopen, geen idee alleen wie er nu evt. gaan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:51 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Laat ik alvast agenda blokkeren deze keer, dus mocht de accreditatie er door komen ben ik evt. beschikbaar.
Hebben er al mensen gereageerd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
Er gaat nog niemand.
Ik wil van iedereen die 100% zeker kan gaan een PM hebben met zijn of haar adresgegevens.
Ik zal dan in overleg met siegfried overleggen wie er kan gaan.
misschien heb ik t gemist, maar waar staan deze foto's?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef Siegfried het volgende:
Gezien Whaley de meeste ervaring heeft met (grote) festivals hebben we besloten om voor hem accreditatie aan te vragen voor Pinkpop Classic. Dat is zojuist gebeurd, dus even afwachten of we die nog krijgen
Jazekerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hebben er al mensen gereageerd?
quote:
Geen accreditatie verkregen helaasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien heb ik t gemist, maar waar staan deze foto's?
was er benieuwd naar
Excuus, ik vraag de tag voor je aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:32 schreef Wack-0 het volgende:
[..]
Weekje verder bijna, dus nog even een reminder
Zeker! Moeten wij achter accreditatie aan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:26 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Summersquare komt er ook weer aan in Hengelo (ov) is daar nog belangstelling voor ?
www.summersquare.nl
Zou jij naar dat Laudry day toewillen? En heb je ervaring met dit soort dingen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef Mascleta het volgende:
Laundry day is ook binnenkort in Antwerpen: http://www.laundryday.be/
en uiteraard Mysteryland volgende week.
Als er nog festivals / feesten zijn waar fotograaf voor gezocht wordt. Ik zou het graag eens proberen. Ik zit altijd verlekkerd te kijken naar fotografen en de series naderhand.
Haha thanks!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Excuus, ik vraag de tag voor je aan.![]()
Ik zou Laundry day graag willen doen. Ik heb tot op heden nog geen grote festivals gefotografeerd. Ik heb wel voor Fok! de bevrijdingsdagreportage gemaakt van Vlissingen. Voor de rest zou het me moeten lukken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zou jij naar dat Laudry day toe willen? En heb je ervaring met dit soort dingen?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
Er gaat nog niemand.
Ik wil van iedereen die 100% zeker kan gaan een PM hebben met zijn of haar adresgegevens.
Ik zal dan in overleg met siegfried overleggen wie er kan gaan.
Ik zit dit weekend op Lowlands, dus kan maandag pas met je meekijkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
Voor zondag hoor je het. We moeten even afwachten totdat BCR wat laat horen
Topquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ah ik stuur je vanmiddag een pm gaat om zondag namelijk
Voor mij hetzelfde alleen dan wat betreft Laundryday.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef NiGeLaToR het volgende:
Mijn vraag was dan ook meer of er überhaupt voor me is ingediend.
Niks gehad.. Morgenochtend kan ik er nog even naar kijken, en anders moeten je Xil of Frau even vragenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ah ik stuur je vanmiddag een pm gaat om zondag namelijk
Ik zal er na Lowlands eens naar kijkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:13 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde alleen dan wat betreft Laundryday.
Primaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik zal er na Lowlands eens naar kijken
Ik beloof later vandaag antwoord daarop!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:10 schreef Ynske het volgende:
Ik weet niet waar te vragen, maar weten iullie iets over cultura nova en het limburg festival?
Beide staan bijna voor de deur, maar heb er niets meer over gehoord.
Kom je wel terug met wat mooie foto's?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanuit Ierland lees ik natuurlijk nog mee en ik mis jullie![]()
Wie zou er kunnen/willen en beschikt over de juiste apparatuur (lees f2.8 of lager en een beetje zoom + GROOThoek)quote:Zaterdag 9 oktober (MOKE) - de Week van het Metropole (www.deweekvanhetmetropole.nl) in de HMH.
Dat heeft Siegfried wel bij de hand lijkt me wie daarvoor de materialen heeftquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:36 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Wie zou er kunnen/willen en beschikt over de juiste apparatuur (lees f2.8 of lager en een beetje zoom + GROOThoek)?
Ik reageer alvastquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:47 schreef Pink_Floyd het volgende:
I know, maar dan hoeven mensen zonder geschikte apparatuur alvast niet te reageren
Tis maandag 13 september, ogenschijnlijk tijdens werktijd. Een reclame stunt van Vodaphone, idee is dat een bestandje sneller upload dan dat Hamilton een rondje rijdt. Tis in de buurt voor me, afhankelijk van het tijdstip wil ik wel heen, moet ik even vrij regelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
Hamilton geeft demonstratie op Schiphol
Zeg dat er iemand heen gaat.
Foto's staan al sinds maandag op sportquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:10 schreef angel008 het volgende:
hoe staat het met de foto's van bavaria city race ? ben wel erg benieuwd ernaar was er ook (en weer eens verschrikkelijk lopen klooien langs alle rijden) iemand de crash nog op de gevoelige plaat gekregen ?
Uit mijn mailbox:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
Ik wil best meedoen, moet ik wel de voorwaarden en kleine lettertjes eens bestuderen nog. Maar of ik daar iets van foto's kan schieten (Nikon D40, ofwel een compactcameraatje), weet ik niet. Ik weet ook nog niet waar ik op maandag 13 sept. ben. Valt wel in mijn vakantie, maar ik las een 'laat maar waaien'-periode inquote:Beste mevrouw *******************,
Maandag 13 september aanstaande haalt Vodafone Formule 1 coureur Lewis Hamilton naar Nederland voor een wel heel bijzonder experiment. Op een geheime locatie zal hij de strijd aangaan met het razendsnelle mobiele netwerk dat Vodafone momenteel realiseert. Wie zal er sneller zijn?
Als Vodafone abonnee kun jij deze unieke Vodafone McLaren-race van dichtbij meemaken. Jij maakt namelijk kans op twee van deze zeer exclusieve kaarten, inclusief meet-and-greet met Lewis Hamilton of een van de andere snelle prijzen.
....
We gaan het in ieder geval even proberenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:41 schreef Wack-0 het volgende:
Is het overigens nodig om door te geven als je nieuwe apparatuur hebt?
Ik ga het even via een ander kanaal ook proberen, maar kan in ieder geval wel op die dag. Ik hou jullie op de hoogtequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:54 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
We gaan het in ieder geval even proberen
topquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:29 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ga het even via een ander kanaal ook proberen, maar kan in ieder geval wel op die dag. Ik hou jullie op de hoogte
En zoals gezegd, ik kan/wil graag tijd maken als ik het maar tijdig weet (tijdmachine, zo handig).quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Had iemand van ons al gezegd dat uit te zoeken?
Dus ik wacht afquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik zal er na Lowlands eens naar kijken
Daar zou ik inderdaad naar kijken. Staat op mijn lijstje en pak ik opquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Had iemand van ons al gezegd dat uit te zoeken?
Ik ben er ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:26 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja
Appelpop verslaan we elk jaar, dus ook dit jaar
Ah tof, voor wie ga je fotograferen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:53 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik ben er ook
Dan wel met alleen een telelens omdat ik geen standaardzoom tot mijn beschikking heb tot ik weer geld heb
Maar geaccrediteerd voor de barriers?quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:28 schreef Andyy het volgende:
Voor mezelf.
Als er leuke platen tussen zitten komen ze met de mail jullie richting op
Wat een onzinquote:# (semi-)professionele fotocamera’s, waaronder wordt verstaan camera’s met verwisselbare lenzen
Onzin? Dat is standaard en vrij normaal hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 02:14 schreef Andyy het volgende:
Niet op gelet
[..]
Wat een onzin
Ik zou mijn Nikon niet echt onder professioneel plaatsen. Maar goed, dat weten zij niet
Nope waren te laat met accreditatiequote:Op zondag 29 augustus 2010 00:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Waren we op mysteryland eigenlijk - behalve als feestganger?zag weer onwijs veel amateur camera's naast de meer duidelijkere pro's
![]()
Was weer leuk feessie, hele dag vrijwel droog op enkel buitje vanochtend en vanavond na. Wordt aleen afgezaagd helaas... Of ik wordt oud
ID&T had altijd een eigen clubje fotografen (veel tutjes met kitlens). Die hadden on stage access, de rest moest voor het podium blijven. Naast debiele maatregelen als je paspoort inleveren etc, zijn ze erg zeikerig over de pers. Je mag alleen positieve dingen schrijven, dresscode (alleen zwart aanquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Waren we op mysteryland eigenlijk - behalve als feestganger?zag weer onwijs veel amateur camera's naast de meer duidelijkere pro's
![]()
Was weer leuk feessie, hele dag vrijwel droog op enkel buitje vanochtend en vanavond na. Wordt aleen afgezaagd helaas... Of ik wordt oud
Vorig jaar namens 3FM had ik nergens last van en was het een leuk feestje, maar als je je paspoort in moet leveren dan kunnen ze het wat mij betreft vergeten. En 'alleen positieve dingen schrijven' is niet echt handig om af te dwingen, dan schrijf ik wel dat de dj zo'n mooie koptelefoon had ofzo ;-)quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:50 schreef freud het volgende:
[..]
ID&T had altijd een eigen clubje fotografen (veel tutjes met kitlens). Die hadden on stage access, de rest moest voor het podium blijven. Naast debiele maatregelen als je paspoort inleveren etc, zijn ze erg zeikerig over de pers. Je mag alleen positieve dingen schrijven, dresscode (alleen zwart aan) en ik heb zelfs meegemaakt dat ze de foto's van tevoren eerst wilde keuren voor publicatie... Samen met Qdance zijn ze die weg ingeslagen, en was voor mij de lol er toen af.
Paspoort inleveren mag wettelijk niet eens volgens mij.....quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:50 schreef freud het volgende:
[..]
ID&T had altijd een eigen clubje fotografen (veel tutjes met kitlens). Die hadden on stage access, de rest moest voor het podium blijven. Naast debiele maatregelen als je paspoort inleveren etc, zijn ze erg zeikerig over de pers. Je mag alleen positieve dingen schrijven, dresscode (alleen zwart aan) en ik heb zelfs meegemaakt dat ze de foto's van tevoren eerst wilde keuren voor publicatie... Samen met Qdance zijn ze die weg ingeslagen, en was voor mij de lol er toen af.
ah jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:08 schreef freud het volgende:
Wellicht zijn ze wat milder geworden, maar ik kom nog van de oude mooie tijd wanneer je overal heen mocht, en meestal +1 of +2 erbij kreeg...
jup dit dus zelf schiet ik af en toe voor een bekende pfg site maar ook zij kunnen hier iet bijkomen tis id&t pers of bekenden van id&t anders is het pechquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:50 schreef freud het volgende:
[..]
Ah ja, volgend jaar beter. Ik meld me alvast aan, want als ik niet ga feesten kan ik best platen schietenquote:Op zondag 29 augustus 2010 08:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nope waren te laat met accreditatie
Zolang het niet om Thialf gaat heb je in principe geen accreditatie nodig. In Eindhoven kan ik sowieso overal binnen (ik rij er zelf vaak), Tilburg moet ook wel lukken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik zal je komende week even pmen. Dan gaan we de boel aanvragen.
Hier al iets van bekend?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
Hieronder staat een kalender met diverse (grote) sportevenementen die komend jaar in Nederland worden gehouden. Uiteraard willen we proberen om bij zoveel mogelijk evenementen aanwezig te zijn maar we kunnen niet vooraf beloven dat we een accreditatie voor het evenement binnenhalen. Mocht je geinteresseerd zijn om een evenement te bezoeken en er een sfeerverslag voor te maken dan kun je het beste even een pm sturen naar foksport of een mail sturen naar sport at fok dot nl.
Even kort overzicht van evenementen in Nederland voor FOK!fotografen:
Grote sportevenemmenten voor FOK!fotografen
.....
Golf
- Dutch Open Golf 9/12-9 (Hilversum)
....
Dit overzicht zal niet geheel compleet zijn. Mocht je een evenement willen bijwonen wat er niet tussen staat kun je even een mail sturen naar sport at fok dot nl of een pm naar foksport
Accreditatie gaat via NSP en is dus helaas niet mogelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:40 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik zal morgen contact met ze opnemen.
Weet je al wat toevallig??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ga erachter aan! Ik hou je op de hoogte
De tweede batch foto's is nu ook gemeeld.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik beloof later vandaag antwoord daarop!
dan komt het vanavond of morgen online!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
De tweede batch foto's is nu ook gemeeld.
leuk! ben benieuwdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dan komt het vanavond of morgen online!
niet meer gelukt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dan komt het vanavond of morgen online!
thnxquote:Op donderdag 2 september 2010 16:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
was een etentje met werk vergeten![]()
vanavond!
was t nog gelukt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:52 schreef Ynske het volgende:
Foto's van Cultura Nova 2010 zijn ook gemaild
He, dat is vreemd. Die leader is er wel geweest.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:19 schreef Mascleta het volgende:
Zonder leadertje en forumversie toch meer dan 2000 views op mijn reportage.
http://frontpage.fok.nl/s(...)aundry-day-2010.html
Staat er gewoon tussen hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:24 schreef Siegfried het volgende:
[..]
He, dat is vreemd. Die leader is er wel geweest.
Ik heb em net weer even toegevoegd jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Staat er gewoon tussen hoor.
Of heb jij het net toegevoegd?
Er is dus wel een plaats voor maandag en ik moet voor 15:00 uur een naam doorgeven. Nigellator wilde heengaan maar als ik voor 3 uur niets van hem hoor is de plek dus weer open. Mocht je interesse hebben om heen te gaan, pm me dus evenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
Over het vodafone gebeuren;
Op dit moment is er geen plaats maar als er een afzegging komt dan is er alsnog een plek voor ons beschikbaar. Iemand die dus flexibel is en op korte termijn kan schakelen mag mij een PM sturen. Het is dus geen garantie dat er een fotograaf naar toe kan.
Geregeldquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:50 schreef Olga het volgende:
[..]
Er is dus wel een plaats voor maandag en ik moet voor 15:00 uur een naam doorgeven. Nigellator wilde heengaan maar als ik voor 3 uur niets van hem hoor is de plek dus weer open. Mocht je interesse hebben om heen te gaan, pm me dus even
Foto's zijn verstuurd!quote:Op maandag 13 september 2010 17:12 schreef NiGeLaToR het volgende:
Vodafone Event foto's komen er zo aan...
quote:Op maandag 13 september 2010 09:17 schreef Puala het volgende:
De foto's van appelpop zitten in de mail.
Ik heb beide niet in mijn mail zittenquote:Op maandag 13 september 2010 17:12 schreef NiGeLaToR het volgende:
Vodafone Event foto's komen er zo aan...
Ik heb gister siegfried via de sms de goede URL aangeleverd. Blijkbaar komen mijn mailtjes bij jullie in het spam filter terecht.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:31 schreef iteejer het volgende:
Appelpop is nog steeds pleite? Iemand vraagt er nl naar in de mail
Leuke serie man! Tof van Fok dat we er nog bij konden zijnquote:
Ik kan het feedback topic niet vinden, maar als je iets met een propeller wilt fotograferen, doe het met langzamere sluitertijd (1/250 oid), dan ziet het er natuurlijker uit ipv zo bevroren.quote:
in FF was iemand die wel heen wilde.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:15 schreef MrManiak het volgende:
Jaaaaaaaaaa ik heb wat leuks! Welke fotograaf wil me vergezellen naar de Edison Pop Uitreiking?
[..]
Graag zo snel mogelijk even aangeven.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:19 schreef MrManiak het volgende:
Weet je wie dat was?
Robin. Ik PM hem even!
En PM retourquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:19 schreef MrManiak het volgende:
Weet je wie dat was?
Robin. Ik PM hem even!
Ach, kan je je een beetje voorbereiden. Tip: kijk op youtube of de zanger links of rechtshandig is. Op die manier weet je waar je moet staan tov de microfoonquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:58 schreef RobinJB het volgende:
Thanks, duurt nog even maar wel leuk!
Dank je en zeker tof dat het geluk is!quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:03 schreef freud het volgende:
[..]
Leuke serie man! Tof van Fok dat we er nog bij konden zijn.
Dank je, daar heb ik zeker iets aan!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:07 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, kan je je een beetje voorbereiden. Tip: kijk op youtube of de zanger links of rechtshandig is. Op die manier weet je waar je moet staan tov de microfoon. Ook zie je dan bij nummers wanneer hij/zij iets tofs gaat doen. Die routine is vaak redelijk vast namelijk.
k baalde al dat ik niet zelf kon gaan, door mn pootje, dit gaat ook niet lukkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:46 schreef fraubitch het volgende:
ie wil rowen heze fotograferen vrijdag in brabanthallen den bosch? 25 jarig jubileum concert met gasten zoals guus meeuwis en karin bloemen!
Top, welkom Charlona. En alvast bedankt voor de Lifehouse-foto's.quote:Op maandag 27 september 2010 16:27 schreef Charlona het volgende:
Ik wil ook graag voor jullie gaan fotograferen! :-)) (mail komt eraan..)
Maxima komt ook langsquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:15 schreef MrManiak het volgende:
Jaaaaaaaaaa ik heb wat leuks! Welke fotograaf wil me vergezellen naar de Edison Pop Uitreiking?
[..]
Graag zo snel mogelijk even aangeven.
Onder voorbehoud vergeven
Weet jij hoe laat je er ongeveer moet zijn voor die momentjes?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Maxima komt ook langs. Ook leuk. Ik ga in ieder geval ook wel voor de rode loper momentjes
.
ja ik ben er zelf ook voor 3voor12.
ik baal nu alleen dat ik geen 70-200 lensje heb. alles in de verhuur is ook eruit of in reparatie.
nu maar geluk hebben dan.
Graag!quote:Op donderdag 30 september 2010 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
Wie wil er voor FOK! op zaterdag 30 oktober foto's gaan maken voor de Dakar preproloog op het Eurocircuit in Valkenswaard?
stond in je aanmeldingsmail en bij de balie dus. nog leuke plaatjes geschoten?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:09 schreef RobinJB het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat je er ongeveer moet zijn voor die momentjes?
Leeft dit topic nog, en zo ja: kan iemand me een antwoord geven (zelfs al is het maar een afwijzijng)?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:59 schreef RonaldV het volgende:
13 november vindt de landelijke intocht van Sinterklaas in Harderwijk plaats. Nu wil het toeval dat ik precies om de hoek woon van waar dat gebeuren gaat. Als er interesse is voor fotos wil ik ze wel schieten, maar als ik de lokale berichtgeving goed volg zijn zelfs bewoners van de binnenstad zeer beperkt in hun bewegingsvrijheid, en dus zou accreditatie handig zijn.
Ik ga voor je kijken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Leeft dit topic nog, en zo ja: kan iemand me een antwoord geven (zelfs al is het maar een afwijzijng)?
Dank je wel!quote:
quote:FB is op vakantie, dus even geen idee hoe het daarmee staat. Ik zal haar even smsen, en anders pak ik het even voor je op
quote:Oh, het ging niet om mijn reactie, ik was het topic gewoon bijna kwijt uit de topics.Op zondag 24 oktober 2010 18:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
FB is op vakantie, dus even geen idee hoe het daarmee staat. Ik zal haar even smsen, en anders pak ik het even voor je op
quote:Haha, ok. Maar jouw verzoek staat ook nog open, en dat moet natuurlijk wel netjes afgehandeld wordenOp zondag 24 oktober 2010 20:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oh, het ging niet om mijn reactie, ik was het topic gewoon bijna kwijt uit de topics.
Zeer zekerquote:Op maandag 1 november 2010 12:44 schreef CompuMess het volgende:
Ik heb net een uitnodiging gekregen voor de persvoorstelling van de film Dik Trom op woensdag 10 november 2010, is er hier ook nog belangstelling voor wat foto's?
( Foto's gemaakt tijdens de opnamen in Heiloo. )
Helaas gaat het niet lukken om daarvoor accreditatie te krijgen, we hadden al geinformeerdquote:Op zondag 7 november 2010 09:33 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik zou wel naar Prince willen voor Fok! kan dat geregeld worden?
Al enig idee, of zal ik het gewoon laten lopen?quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
FB is op vakantie, dus even geen idee hoe het daarmee staat. Ik zal haar even smsen, en anders pak ik het even voor je op
Stuur naar frontpage@fok.nl / fokfotograaf@fok.nl dan schop ik even een Eindredacteur om het te plaatsenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:26 schreef freud het volgende:
Is er interesse voor wat frontpagevulling van Berget Lewis? Heb net haar theatertour op de plaat gezet. Ik ga morgen haar de foto's sturen, en dan mag ik ook zaken publiceren.
Is dat nou weer blijven liggen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Al enig idee, of zal ik het gewoon laten lopen?
Check, Ik krijg als het meezit morgen in de loop van de dag groen licht van haar. Haar man zit in de productie Voice of Holland, dus wellicht is daar ook nog iets te regelen als dit goed uitpakt. I'll keep you guys posted.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Stuur naar frontpage@fok.nl / fokfotograaf@fok.nl dan schop ik even een Eindredacteur om het te plaatsen
Uhuh...quote:Op donderdag 11 november 2010 16:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Is dat nou weer blijven liggen?
Nou, het is niet dat ik mijlen moet reizen. Sterker nog: ik kan het niet eens vermijden, want het is letterlijk om de hoek. Ik wil alleen niet weggestuurd worden door één of andere vage medewerker van de beste fotoplekjes. Een collega fotograaf meldt dat hij een ontheffing heeft voor de hele binnenstad. Dus ja: Als je het nog rond kunt krijgen: Graag.quote:Als je nog wil, dan ga ik morgen een rondje voor je bellen.
Ik ga morgen dan nog even kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Uhuh...
[..]
Nou, het is niet dat ik mijlen moet reizen. Sterker nog: ik kan het niet eens vermijden, want het is letterlijk om de hoek. Ik wil alleen niet weggestuurd worden door één of andere vage medewerker van de beste fotoplekjes. Een collega fotograaf meldt dat hij een ontheffing heeft voor de hele binnenstad. Dus ja: Als je het nog rond kunt krijgen: Graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |