ja! Ik heel graag!quote:
Heel tof programma:quote:
staat garant voor toffe fotomomenten ja!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Heel tof programma:
11.30-12.30 uur JANSE BAGGE BEND met special guest PETER KOELEWIJN en zijn ROCKETS
13.00-13.45 uur THERAPY?
14.15-15.00 uur THE PRESIDENTS OF THE USA
15.30-16.30 uur KID CREOLE & THE COCONUTS
17.00-18.00 uur FUN LOVIN’ CRIMINALS
18.30-19.30 uur GARY MOORE
20.00-21.00 uur THE CULT
21.30-22.30 uur IGGY & THE STOOGES
Laat ik alvast agenda blokkeren deze keer, dus mocht de accreditatie er door komen ben ik evt. beschikbaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
Is in aanvraag. Op het moment dat er een accreditatie wordt afgegeven zullen we bekijken wie er geinteresseerd is en wie we richting Rotterdam sturen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
Hebben jullie nog iets van mij nodig voor de japan/oldtimerdagen in september?
Zou je dat in een pm willen sturen wat je nodig hebt?quote:
Eigenlijk gewoon zoals in de OP staat. 430px breed, en 610px breed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zou je dat in een pm willen sturen wat je nodig hebt?
Dat snap ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:07 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon zoals in de OP staat. 430px breed, en 610px breed.
Voor het linkje dat erbij komt? Dat mag je in je mailtje zettenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Doelde meer op naw info.
Jij hebt mij op wo 28 april 2010 14:06u een pm gestuurd dat je het zou doorgeven aan Pussy dat ik die evenementen zou schieten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Voor het linkje dat erbij komt? Dat mag je in je mailtje zetten
Of begrijp ik je helemaal verkeerd, en moet er accreditatie aangevraagd worden enzo?
Oooooh, wacht. Ja ik weet. Die auto-dinges.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij hebt mij op wo 28 april 2010 14:06u een pm gestuurd dat je het zou doorgeven aan Pussy dat ik die evenementen zou schieten.
Dus vandaar mijn vraag of je nog iets nodig hebt voor die dagen, aangezien het bijna halverwege augustus.
Ja, dat is de manier om te spreken over een evenement waar je accreditatie voor wilt gaan aanvragenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef einschtein het volgende:
20 augustus. Rondje Noord, festival van RTV Noord. Te Drafbaan, Groningen.
Moet wel zeggen dat er pauperartiesten komen. Ook weet ik niet of er wel pers-accreditatie is te krijgen.
Is dit misschien wat?
Ik ga erachter aan! Ik hou je op de hoogtequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij hebt mij op wo 28 april 2010 14:06u een pm gestuurd dat je het zou doorgeven aan Pussy dat ik die evenementen zou schieten.
Dus vandaar mijn vraag of je nog iets nodig hebt voor die dagen, aangezien het bijna halverwege augustus.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ga erachter aan! Ik hou je op de hoogte
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Siegfried het volgende:
In MUZ loopt momenteel een prijsvraag voor een DJ Clinic van Pioneer met Ricky Rivaro. Die is 19 augustus om 12u in Almere.
Is er iemand die er kan en wil fotograferen?
Mwoa, dat is niet echt groot (ik ga er vanuit dat dat Happy Dayzz was?). Daarbij; dat is weer een heel andere vorm van fotografie (ten opzichte van concerten), en ook echt een vak apartquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:37 schreef Puala het volgende:
De hardcore feesten die in de Crystal Venue, Culemborg gehouden worden. Is dat niet iets voor fok?
Haha, jij geeft je op?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:01 schreef Netsplitter het volgende:
Nog even en Masters of Hardcore komt er aan.
Is alleen in Belgie.....
Nah, laten we dat maar niet doen.quote:
Weekje verder bijna, dus nog even een reminderquote:
Is al meer bekend over de Bavaria City race? zit het topic te lezen en zie er een aantal discussies over door elkaar heen lopen, geen idee alleen wie er nu evt. gaan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:51 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Laat ik alvast agenda blokkeren deze keer, dus mocht de accreditatie er door komen ben ik evt. beschikbaar.
Hebben er al mensen gereageerd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
Er gaat nog niemand.
Ik wil van iedereen die 100% zeker kan gaan een PM hebben met zijn of haar adresgegevens.
Ik zal dan in overleg met siegfried overleggen wie er kan gaan.
misschien heb ik t gemist, maar waar staan deze foto's?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef Siegfried het volgende:
Gezien Whaley de meeste ervaring heeft met (grote) festivals hebben we besloten om voor hem accreditatie aan te vragen voor Pinkpop Classic. Dat is zojuist gebeurd, dus even afwachten of we die nog krijgen
Jazekerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hebben er al mensen gereageerd?
quote:
Geen accreditatie verkregen helaasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien heb ik t gemist, maar waar staan deze foto's?
was er benieuwd naar
Excuus, ik vraag de tag voor je aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:32 schreef Wack-0 het volgende:
[..]
Weekje verder bijna, dus nog even een reminder
Zeker! Moeten wij achter accreditatie aan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:26 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Summersquare komt er ook weer aan in Hengelo (ov) is daar nog belangstelling voor ?
www.summersquare.nl
Zou jij naar dat Laudry day toewillen? En heb je ervaring met dit soort dingen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef Mascleta het volgende:
Laundry day is ook binnenkort in Antwerpen: http://www.laundryday.be/
en uiteraard Mysteryland volgende week.
Als er nog festivals / feesten zijn waar fotograaf voor gezocht wordt. Ik zou het graag eens proberen. Ik zit altijd verlekkerd te kijken naar fotografen en de series naderhand.
Haha thanks!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Excuus, ik vraag de tag voor je aan.![]()
Ik zou Laundry day graag willen doen. Ik heb tot op heden nog geen grote festivals gefotografeerd. Ik heb wel voor Fok! de bevrijdingsdagreportage gemaakt van Vlissingen. Voor de rest zou het me moeten lukken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zou jij naar dat Laudry day toe willen? En heb je ervaring met dit soort dingen?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
Er gaat nog niemand.
Ik wil van iedereen die 100% zeker kan gaan een PM hebben met zijn of haar adresgegevens.
Ik zal dan in overleg met siegfried overleggen wie er kan gaan.
Ik zit dit weekend op Lowlands, dus kan maandag pas met je meekijkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
Voor zondag hoor je het. We moeten even afwachten totdat BCR wat laat horen
Topquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ah ik stuur je vanmiddag een pm gaat om zondag namelijk
Voor mij hetzelfde alleen dan wat betreft Laundryday.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef NiGeLaToR het volgende:
Mijn vraag was dan ook meer of er überhaupt voor me is ingediend.
Niks gehad.. Morgenochtend kan ik er nog even naar kijken, en anders moeten je Xil of Frau even vragenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ah ik stuur je vanmiddag een pm gaat om zondag namelijk
Ik zal er na Lowlands eens naar kijkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:13 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde alleen dan wat betreft Laundryday.
Primaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik zal er na Lowlands eens naar kijken
Ik beloof later vandaag antwoord daarop!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:10 schreef Ynske het volgende:
Ik weet niet waar te vragen, maar weten iullie iets over cultura nova en het limburg festival?
Beide staan bijna voor de deur, maar heb er niets meer over gehoord.
Kom je wel terug met wat mooie foto's?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanuit Ierland lees ik natuurlijk nog mee en ik mis jullie![]()
Wie zou er kunnen/willen en beschikt over de juiste apparatuur (lees f2.8 of lager en een beetje zoom + GROOThoek)quote:Zaterdag 9 oktober (MOKE) - de Week van het Metropole (www.deweekvanhetmetropole.nl) in de HMH.
Dat heeft Siegfried wel bij de hand lijkt me wie daarvoor de materialen heeftquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:36 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Wie zou er kunnen/willen en beschikt over de juiste apparatuur (lees f2.8 of lager en een beetje zoom + GROOThoek)?
Ik reageer alvastquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:47 schreef Pink_Floyd het volgende:
I know, maar dan hoeven mensen zonder geschikte apparatuur alvast niet te reageren
Tis maandag 13 september, ogenschijnlijk tijdens werktijd. Een reclame stunt van Vodaphone, idee is dat een bestandje sneller upload dan dat Hamilton een rondje rijdt. Tis in de buurt voor me, afhankelijk van het tijdstip wil ik wel heen, moet ik even vrij regelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
Hamilton geeft demonstratie op Schiphol
Zeg dat er iemand heen gaat.
Foto's staan al sinds maandag op sportquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:10 schreef angel008 het volgende:
hoe staat het met de foto's van bavaria city race ? ben wel erg benieuwd ernaar was er ook (en weer eens verschrikkelijk lopen klooien langs alle rijden) iemand de crash nog op de gevoelige plaat gekregen ?
Uit mijn mailbox:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
Ik wil best meedoen, moet ik wel de voorwaarden en kleine lettertjes eens bestuderen nog. Maar of ik daar iets van foto's kan schieten (Nikon D40, ofwel een compactcameraatje), weet ik niet. Ik weet ook nog niet waar ik op maandag 13 sept. ben. Valt wel in mijn vakantie, maar ik las een 'laat maar waaien'-periode inquote:Beste mevrouw *******************,
Maandag 13 september aanstaande haalt Vodafone Formule 1 coureur Lewis Hamilton naar Nederland voor een wel heel bijzonder experiment. Op een geheime locatie zal hij de strijd aangaan met het razendsnelle mobiele netwerk dat Vodafone momenteel realiseert. Wie zal er sneller zijn?
Als Vodafone abonnee kun jij deze unieke Vodafone McLaren-race van dichtbij meemaken. Jij maakt namelijk kans op twee van deze zeer exclusieve kaarten, inclusief meet-and-greet met Lewis Hamilton of een van de andere snelle prijzen.
....
We gaan het in ieder geval even proberenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:41 schreef Wack-0 het volgende:
Is het overigens nodig om door te geven als je nieuwe apparatuur hebt?
Ik ga het even via een ander kanaal ook proberen, maar kan in ieder geval wel op die dag. Ik hou jullie op de hoogtequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:54 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
We gaan het in ieder geval even proberen
topquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:29 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ga het even via een ander kanaal ook proberen, maar kan in ieder geval wel op die dag. Ik hou jullie op de hoogte
En zoals gezegd, ik kan/wil graag tijd maken als ik het maar tijdig weet (tijdmachine, zo handig).quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Had iemand van ons al gezegd dat uit te zoeken?
Dus ik wacht afquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik zal er na Lowlands eens naar kijken
Daar zou ik inderdaad naar kijken. Staat op mijn lijstje en pak ik opquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Had iemand van ons al gezegd dat uit te zoeken?
Ik ben er ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:26 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja
Appelpop verslaan we elk jaar, dus ook dit jaar
Ah tof, voor wie ga je fotograferen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:53 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik ben er ook
Dan wel met alleen een telelens omdat ik geen standaardzoom tot mijn beschikking heb tot ik weer geld heb
Maar geaccrediteerd voor de barriers?quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:28 schreef Andyy het volgende:
Voor mezelf.
Als er leuke platen tussen zitten komen ze met de mail jullie richting op
Wat een onzinquote:# (semi-)professionele fotocamera’s, waaronder wordt verstaan camera’s met verwisselbare lenzen
Onzin? Dat is standaard en vrij normaal hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 02:14 schreef Andyy het volgende:
Niet op gelet
[..]
Wat een onzin
Ik zou mijn Nikon niet echt onder professioneel plaatsen. Maar goed, dat weten zij niet
Nope waren te laat met accreditatiequote:Op zondag 29 augustus 2010 00:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Waren we op mysteryland eigenlijk - behalve als feestganger?zag weer onwijs veel amateur camera's naast de meer duidelijkere pro's
![]()
Was weer leuk feessie, hele dag vrijwel droog op enkel buitje vanochtend en vanavond na. Wordt aleen afgezaagd helaas... Of ik wordt oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |