We gaan het in ieder geval even proberenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
Hamilton geeft demonstratie op Schiphol
Zeg dat er iemand heen gaat.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:41 schreef Wack-0 het volgende:
Is het overigens nodig om door te geven als je nieuwe apparatuur hebt?
Ik ga het even via een ander kanaal ook proberen, maar kan in ieder geval wel op die dag. Ik hou jullie op de hoogtequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:54 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
We gaan het in ieder geval even proberen
topquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:29 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ga het even via een ander kanaal ook proberen, maar kan in ieder geval wel op die dag. Ik hou jullie op de hoogte
En zoals gezegd, ik kan/wil graag tijd maken als ik het maar tijdig weet (tijdmachine, zo handig).quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Had iemand van ons al gezegd dat uit te zoeken?
Dus ik wacht afquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik zal er na Lowlands eens naar kijken
Daar zou ik inderdaad naar kijken. Staat op mijn lijstje en pak ik opquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Had iemand van ons al gezegd dat uit te zoeken?
Ik ben er ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:26 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja
Appelpop verslaan we elk jaar, dus ook dit jaar
Ah tof, voor wie ga je fotograferen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:53 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik ben er ook
Dan wel met alleen een telelens omdat ik geen standaardzoom tot mijn beschikking heb tot ik weer geld heb
Maar geaccrediteerd voor de barriers?quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:28 schreef Andyy het volgende:
Voor mezelf.
Als er leuke platen tussen zitten komen ze met de mail jullie richting op
Wat een onzinquote:# (semi-)professionele fotocamera’s, waaronder wordt verstaan camera’s met verwisselbare lenzen
Onzin? Dat is standaard en vrij normaal hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 02:14 schreef Andyy het volgende:
Niet op gelet
[..]
Wat een onzin
Ik zou mijn Nikon niet echt onder professioneel plaatsen. Maar goed, dat weten zij niet
Nope waren te laat met accreditatiequote:Op zondag 29 augustus 2010 00:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Waren we op mysteryland eigenlijk - behalve als feestganger?zag weer onwijs veel amateur camera's naast de meer duidelijkere pro's
![]()
Was weer leuk feessie, hele dag vrijwel droog op enkel buitje vanochtend en vanavond na. Wordt aleen afgezaagd helaas... Of ik wordt oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |