De meeste hier doen het vrijwillig en als hobby..quote:en die als hoofdberoep journalistieke producties maakt.
Nee, want beide genoemde festivals hebben wij accreditatie voor verkregenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef RonaldV het volgende:
Festivals balen van nepjournalisten
Heeft dit gevolgen voor FOK!-fotografen?
Goed idee, ik wil zoiets vrijwillig in elkaar zetten als dat nodig is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk dat het een goed plan is om een topic / agenda te gaan creëren waarin alle evenementen neergezet kunnen gaan worden door users, dan hebben de mensen die accreditatie een duidelijk overzicht wanneer wat plaats vindt. Zo kunnen zij dmv aanvinken, afstrepen, bold maken de aanvragen registreren en creër je een leuke database voor de jaren erna ipv alle losse kreten nu in dit topic
daar kunnen jullie alleen aan toevoegen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
Evenementenkalender 2010 ?
Hebben jullie nog iets van mij nodig voor de japan/oldtimerdagen in september?
Nee, ik bedoel eigenlijk iets anders.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
Evenementenkalender 2010 ?
Hebben jullie nog iets van mij nodig voor de japan/oldtimerdagen in september?
FP onder Special.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:37 schreef Vinz0r het volgende:
Misschien stomme vraag maar waar komen de foto's te staan?
die is er al, alleen nog niet afquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk dat het een goed plan is om een topic / agenda te gaan creëren waarin alle evenementen neergezet kunnen gaan worden door users, dan hebben de mensen die accreditatie een duidelijk overzicht wanneer wat plaats vindt. Zo kunnen zij dmv aanvinken, afstrepen, bold maken de aanvragen registreren en creër je een leuke database voor de jaren erna ipv alle losse kreten nu in dit topic
Pb Sieg even dat je een Fok! fotografen tag krijgt, dan krijg je ook toegang tot het exclusieve Fok!Fotografen forum!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:38 schreef Wack-0 het volgende:
Inmiddels heb ik gemaild, en volgens Fraubitch is het akkoord.
Graag wil ik me dan ook aanmelden voor Bavaria city racing als dat zou kunnen!
[..]
Goed idee, ik wil zoiets vrijwillig in elkaar zetten als dat nodig is.
Gedaan!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Pb Sieg even dat je een Fok! fotografen tag krijgt, dan krijg je ook toegang tot het exclusieve Fok!Fotografen forum!
Kan ik misschien beter iemand pm'en?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:26 schreef problematiQue het volgende:
Als ik het goed begrepen heb is dit de juist plek om fotoseries van vakantiebestemmingen te melden voor de FP. Ik ben net een maand in de Filipijnen geweest, met camera in de hand. Zie www.kevinschoenmakers.nl, en dan philippines (alsmede: [Showcase] Filipijnen).
emailen naar de emailadressen uit de OP van t fokfotografentopicquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:06 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Kan ik misschien beter iemand pm'en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |