Ik ga erachter aan! Ik hou je op de hoogtequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij hebt mij op wo 28 april 2010 14:06u een pm gestuurd dat je het zou doorgeven aan Pussy dat ik die evenementen zou schieten.
Dus vandaar mijn vraag of je nog iets nodig hebt voor die dagen, aangezien het bijna halverwege augustus.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ga erachter aan! Ik hou je op de hoogte
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Siegfried het volgende:
In MUZ loopt momenteel een prijsvraag voor een DJ Clinic van Pioneer met Ricky Rivaro. Die is 19 augustus om 12u in Almere.
Is er iemand die er kan en wil fotograferen?
Mwoa, dat is niet echt groot (ik ga er vanuit dat dat Happy Dayzz was?). Daarbij; dat is weer een heel andere vorm van fotografie (ten opzichte van concerten), en ook echt een vak apartquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:37 schreef Puala het volgende:
De hardcore feesten die in de Crystal Venue, Culemborg gehouden worden. Is dat niet iets voor fok?
Haha, jij geeft je op?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:01 schreef Netsplitter het volgende:
Nog even en Masters of Hardcore komt er aan.
Is alleen in Belgie.....
Nah, laten we dat maar niet doen.quote:
Weekje verder bijna, dus nog even een reminderquote:
Is al meer bekend over de Bavaria City race? zit het topic te lezen en zie er een aantal discussies over door elkaar heen lopen, geen idee alleen wie er nu evt. gaan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:51 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Laat ik alvast agenda blokkeren deze keer, dus mocht de accreditatie er door komen ben ik evt. beschikbaar.
Hebben er al mensen gereageerd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
Er gaat nog niemand.
Ik wil van iedereen die 100% zeker kan gaan een PM hebben met zijn of haar adresgegevens.
Ik zal dan in overleg met siegfried overleggen wie er kan gaan.
misschien heb ik t gemist, maar waar staan deze foto's?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef Siegfried het volgende:
Gezien Whaley de meeste ervaring heeft met (grote) festivals hebben we besloten om voor hem accreditatie aan te vragen voor Pinkpop Classic. Dat is zojuist gebeurd, dus even afwachten of we die nog krijgen
Jazekerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hebben er al mensen gereageerd?
quote:
Geen accreditatie verkregen helaasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien heb ik t gemist, maar waar staan deze foto's?
was er benieuwd naar
Excuus, ik vraag de tag voor je aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:32 schreef Wack-0 het volgende:
[..]
Weekje verder bijna, dus nog even een reminder
Zeker! Moeten wij achter accreditatie aan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:26 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Summersquare komt er ook weer aan in Hengelo (ov) is daar nog belangstelling voor ?
www.summersquare.nl
Zou jij naar dat Laudry day toewillen? En heb je ervaring met dit soort dingen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef Mascleta het volgende:
Laundry day is ook binnenkort in Antwerpen: http://www.laundryday.be/
en uiteraard Mysteryland volgende week.
Als er nog festivals / feesten zijn waar fotograaf voor gezocht wordt. Ik zou het graag eens proberen. Ik zit altijd verlekkerd te kijken naar fotografen en de series naderhand.
Haha thanks!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Excuus, ik vraag de tag voor je aan.![]()
Ik zou Laundry day graag willen doen. Ik heb tot op heden nog geen grote festivals gefotografeerd. Ik heb wel voor Fok! de bevrijdingsdagreportage gemaakt van Vlissingen. Voor de rest zou het me moeten lukken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zou jij naar dat Laudry day toe willen? En heb je ervaring met dit soort dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |