in FF was iemand die wel heen wilde.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:15 schreef MrManiak het volgende:
Jaaaaaaaaaa ik heb wat leuks! Welke fotograaf wil me vergezellen naar de Edison Pop Uitreiking?
[..]
Graag zo snel mogelijk even aangeven.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:19 schreef MrManiak het volgende:
Weet je wie dat was?
Robin. Ik PM hem even!
En PM retourquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:19 schreef MrManiak het volgende:
Weet je wie dat was?
Robin. Ik PM hem even!
Ach, kan je je een beetje voorbereiden. Tip: kijk op youtube of de zanger links of rechtshandig is. Op die manier weet je waar je moet staan tov de microfoonquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:58 schreef RobinJB het volgende:
Thanks, duurt nog even maar wel leuk!
Dank je en zeker tof dat het geluk is!quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:03 schreef freud het volgende:
[..]
Leuke serie man! Tof van Fok dat we er nog bij konden zijn.
Dank je, daar heb ik zeker iets aan!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:07 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, kan je je een beetje voorbereiden. Tip: kijk op youtube of de zanger links of rechtshandig is. Op die manier weet je waar je moet staan tov de microfoon. Ook zie je dan bij nummers wanneer hij/zij iets tofs gaat doen. Die routine is vaak redelijk vast namelijk.
k baalde al dat ik niet zelf kon gaan, door mn pootje, dit gaat ook niet lukkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:46 schreef fraubitch het volgende:
ie wil rowen heze fotograferen vrijdag in brabanthallen den bosch? 25 jarig jubileum concert met gasten zoals guus meeuwis en karin bloemen!
Top, welkom Charlona. En alvast bedankt voor de Lifehouse-foto's.quote:Op maandag 27 september 2010 16:27 schreef Charlona het volgende:
Ik wil ook graag voor jullie gaan fotograferen! :-)) (mail komt eraan..)
Maxima komt ook langsquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:15 schreef MrManiak het volgende:
Jaaaaaaaaaa ik heb wat leuks! Welke fotograaf wil me vergezellen naar de Edison Pop Uitreiking?
[..]
Graag zo snel mogelijk even aangeven.
Onder voorbehoud vergeven
Weet jij hoe laat je er ongeveer moet zijn voor die momentjes?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Maxima komt ook langs. Ook leuk. Ik ga in ieder geval ook wel voor de rode loper momentjes
.
ja ik ben er zelf ook voor 3voor12.
ik baal nu alleen dat ik geen 70-200 lensje heb. alles in de verhuur is ook eruit of in reparatie.
nu maar geluk hebben dan.
Graag!quote:Op donderdag 30 september 2010 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
Wie wil er voor FOK! op zaterdag 30 oktober foto's gaan maken voor de Dakar preproloog op het Eurocircuit in Valkenswaard?
stond in je aanmeldingsmail en bij de balie dus. nog leuke plaatjes geschoten?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:09 schreef RobinJB het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat je er ongeveer moet zijn voor die momentjes?
Leeft dit topic nog, en zo ja: kan iemand me een antwoord geven (zelfs al is het maar een afwijzijng)?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:59 schreef RonaldV het volgende:
13 november vindt de landelijke intocht van Sinterklaas in Harderwijk plaats. Nu wil het toeval dat ik precies om de hoek woon van waar dat gebeuren gaat. Als er interesse is voor fotos wil ik ze wel schieten, maar als ik de lokale berichtgeving goed volg zijn zelfs bewoners van de binnenstad zeer beperkt in hun bewegingsvrijheid, en dus zou accreditatie handig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |