Het is twijfelachtig of het luk, ik moet in ieder geval 1 dag overwerken dit weekend, dus ik vrees dat ik tijd te kort kom om een fatsoenlijke reportage te maken.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:54 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als het je lukt houden wij ons maar wat graag beschikbaar voor de foto's
Vorig jaar was er ook al een fotoreportage over.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:49 schreef taxibabe het volgende:
21 augustus is het strandfestival Zand in Almere, http://www.strandfestivalzand.nl
Leuk voor Fok? Het is mij te ver weg, maar misschien voor anderen die in de buurt wonen?
Maak je dan van alle boten foto's en niet alleen die 3 met halfnaakte mannen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:13 schreef Juicyhil het volgende:
Zal ik net als vorig jaar weer een reportage van de gay pride hier in Amsterdam maken?
Als ik een beetje een goed plekje heb langs de gracht, dan zal ik wel van alles wat schietenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Maak je dan van alle boten foto's en niet alleen die 3 met halfnaakte mannen?
Ohja, 'king for a day' en op de troon bij de pride zit een FOK!ker.
[HOMO] #2842 - Roze hier, Roze daar want met zwart zijn we wquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ik een beetje een goed plekje heb langs de gracht, dan zal ik wel van alles wat schieten
Vorig zat ik een beetje aan het einde van de route, dus ik had Gordon gemist in z'n roze sinterklaaspak.
En welke FOK!ker is da dan?
Ik wil er wel heen mocht het mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:49 schreef taxibabe het volgende:
21 augustus is het strandfestival Zand in Almere, http://www.strandfestivalzand.nl
Leuk voor Fok? Het is mij te ver weg, maar misschien voor anderen die in de buurt wonen?
Mocht je wat foto's hebben, dan kun je deze bij mij in een special voegen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:02 schreef Cheiron het volgende:
Ga denk ik zaterdag ook wel even buurten bij de Gay Pride. Eventueel interesse in wat foto's vanuit Fok?
Cool! Laat het weten als ik iets leuks heb geschotenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mocht je wat foto's hebben, dan kun je deze bij mij in een special voegen.
Ik weet het niet zo goed. Er zitten mooie foto's tussen, maar ik twijfel of het op de FP past. Het is geen evenement, en ook niet iets waar alle FOK!kers zich mee kunnen identificeren of iets in herkennen (vakantiefoto's, sneeuwfoto's, enz).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:49 schreef Peter het volgende:
Is het nog leuk hier iets van te plaatsen als special? [Showcase] GVB Remise
Heb je ook gemaild, zoals in de OP staat?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:38 schreef Wack-0 het volgende:
Ik zou me ook graag willen aanmelden als Fok!Fotograaf, echter ben ik nog bezig met de portfolio, mocht er iets zijn (hier ook vrijwilliger voor bavaria city race) ik heb de komende tijd erg veel tijd 'over'. Zuid-Holland heeft de voorkeur!
Ik zou Dance Valley wel willen doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:59 schreef Siegfried het volgende:
Ik zoek voor aankomend weekend mensen voor:
6/7 aug, Enschede - Geuzenpop
6/8 aug, Roermond - Solar Weekend
7 aug, Spaarnwoude - Dance Valley
Het is erg last-minute, I know. Maar op basis van aanmelding besluiten we of we nog accreditatie gaan proberen te regelen
Helaas, daarvoor heb je niet de juiste apparatuur. Sorryquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou Dance Valley wel willen doen
Ik wil Geuzenpop doen!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:59 schreef Siegfried het volgende:
Het is erg last-minute, I know. Maar op basis van aanmelding besluiten we of we nog accreditatie gaan proberen te regelen
Nee nog niet, in ben nog bezig met de portfolio dus die kon ik niet mee sturen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:20 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Heb je ook gemaild, zoals in de OP staat?
We willen inderdaad wel even wat foto's kunnen zien om je niveau in te kunnen schatten. Je kunt natuurlijk ook altijd zelf foto's insturen als je ergens bij bent geweestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:16 schreef Wack-0 het volgende:
[..]
Nee nog niet, in ben nog bezig met de portfolio dus die kon ik niet mee sturen.
Zal ik de rest van de informatie wel alvast mailen?
oeh erg jammer dat t nu pas bekend is, ga ik nu niet meer redden. anders was solar echt wel een optie geweestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:59 schreef Siegfried het volgende:
Hij is al wel eerder genoemd, maar niet zo concreet helaasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh erg jammer dat t nu pas bekend is, ga ik nu niet meer redden. anders was solar echt wel een optie geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |