Autosleutels?quote:Op zondag 12 september 2010 10:14 schreef Stokstaart het volgende:
Welke rijder hij de grootste hekel aan heeft .
O en zn autosleutels natuurlijk
1e ronde, BAM, rechtervoorwiel afgebrokenquote:Op zondag 12 september 2010 17:49 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Vertel, heb huis vol visite en heb niet kunnen kijken.. waar moet ie van balen?
En met helm op stampvoetend en snelwandelend de motorhome inliep, de camera's ontwijkend.quote:Op zondag 12 september 2010 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1e ronde, BAM, rechtervoorwiel afgebroken
quote:Op zondag 12 september 2010 19:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Of ie een keer tegen mij online wil playstationen. Zijn broertje mag ook mee doen. Winnaar krijgt de helft van de tegenstanders maandloon.
Leuke vragen, hier kan ik wat mee, dank uquote:Op zondag 12 september 2010 19:00 schreef DNKS het volgende:
* Hoe gaat hij om met een frustratie van een half rondje, behalve zich volledig te richten op de volgende race ? (heeft ie iets interessants om af te reageren, games, muziek, tv-serie, iets?)
* Als je Senna nog iets mocht vragen, wat zou dat dan zijn ?
* Wat is je beste karttip voor ons Nederlanders die van een potje karten houden ?
* Wat voor telefoon heeft ie ? (ik hoop geen iPhone :p)
hey gast, hebben ze weleens vertelt dat jij op Thierry Henry bij nacht lijkt?quote:Op zondag 12 september 2010 10:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wat zou jij Lewis Hamilton willen vragen, nadat hij zijn race op Schiphol verreden heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |